Voetbal Streamen?

Arades

Active member
Ik volg graag de Serie A en zou deze graag willen streamen naar mijn TV en laptop.

Heb zelf wat rond gekeken en vaak word er een VPN aangeraden als je bv BT Sports of een andere buitenlandse zender neemt. Met Eleven sports kan je ook streamen dacht ik maar vaak zijn die matchen ook enkel op de Franse kanalen en laat me net geen woord frans spreken.

Welke streamingdienst zou ik beste nemen volgens jullie?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Surfshark gebruikt tijdens het EK. Werkte zeer goed. Ik wou enkel een maand maar dat was precies enkel in Abo vorm beschikbaar en dan even contact gehad met de klantendienst en kunnen annuleren.:oink: Voor het overige werkte het zeer goed.
 
Ik heb Surfshark gebruikt tijdens het EK. Werkte zeer goed. Ik wou enkel een maand maar dat was precies enkel in Abo vorm beschikbaar en dan even contact gehad met de klantendienst en kunnen annuleren.:oink: Voor het overige werkte het zeer goed.
En via wat heb jij dan de EK matchen nog gestreamd? Want Surfshark is een VPN zie ik net.
 
ElevenSports biedt Serie A met NL commentaar aan. Elk kanaal is zowel NL- als Fr-talig. Nu, Serie A op ElevenSports is basically Juve en af en toe een andere match. Vorig seizoen was Inter nog vaak te zien omwille van Lukaku, maar ik denk dat dat dit jaar weer wat zal minderen.

Voor Italiaans voetbal zal je wrs best kijken of Sky Calcio online een abo aanbiedt.
Of je opteert voor IP TV, beetje in de grijze zone (volgens de letter van de wet niet legaal, maar wordt niet naar gekeken).

VPN service heb ik altijd goeie resultaten met NordVPN.
 
Iemand tips voor premier league en NBA samen? Iptv had ik hier al eens gehoord, maar ik zoek iets die op ps4/samsung tv app/apple tv werkt.. En goedkoper dan play sports of eleven.
 
Iemand tips voor premier league en NBA samen? Iptv had ik hier al eens gehoord, maar ik zoek iets die op ps4/samsung tv app/apple tv werkt.. En goedkoper dan play sports of eleven.

Iets dat op alle 3 platformen tezamen werkt, of een van de 3? Ik denk dat de keuze heel beperkt zal zijn als het op alle 3 moet werken.
 
Zou ook wel iets willen vinden maar enkel voor PL

Gaat moeilijk worden. De Engelse opties zijn duurder dan de Belgische opties, in Belgie heb je enkel Play Sports die het aanbiedt. Je moet al een andere taal verstaan om het goedkoper te vinden. Ziggo (NL) biedt het aan voor 15 euro per maand, maar je moet registreren met NL adresgegevens.
Legaal ga je geen goedkopere opties vinden dan Play Sports.

Niet dat ik een expert ben.
 
Terug
Bovenaan