Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij idd enkel als klant, net als bij Telenet. Vandaar dat ik abo bij Dazn heb genomen, ik betaal geen 40eur per maand voor onbeperkt internet.Pickx valt wel enkel te nemen als internetklant of ook volledig los?
Ik denk inderdaad dat dat een soort koppelverkoop is bij Proximus. Ik zit daar al jaren dus voor mij zou het goed zijn als de voetbal daar terug op komt. Dan neem ik dat meteen. Hier in het straat zijn er heel veel problemen met de coax lijnen van Telenet en dus ook orange. Dat was niet te doen om daar bij te blijven. Tot 5 keer per dag had de modem een hard reset nodig. En leg dat telkens maar uit aan je werkgever tijdens thuiswerkdagen. Vandaar de overstap gedaan naar Proximus. Ik heb hier op 2 jaar tijd de ene na de andere technieker van zowel Telenet, als de straatkant Fluvius gezien. Nooit is het opgelost geraakt. Al bij al wel tevreden van Proximus moet ik zeggenVolgens mij idd enkel als klant, net als bij Telenet. Vandaar dat ik abo bij Dazn heb genomen, ik betaal geen 40eur per maand voor onbeperkt internet.
Ik had wel champagne(voetbal) verwacht...Westerlo is het 20 euro voor een zitplaats. Das nog wel cava
Bij Westerlo zijn het pensen ehIk had wel champagne(voetbal) verwacht...
Genk verkocht bijvoorbeeld hun vorige Europsese thuiswedstrijd aan DAZN.Bekermatchen ook naar DAZN![]()
Wel enkel voor de samenvattingenEr is een eerste deal tussen dazn en RTBF. Hopelijk volgt de rest nu snel
RTBF heeft toch altijd maar samenvattingen gehad voor de Jupiler pro League. Zou bizar zijn mochten die plots het budget hebben om matchen live te tonenWel enkel voor de samenvattingen
![]()
RTBF en DAZN bereiken akkoord over beelden van matchen in Pro League
De Franstalige openbare omroep RTBF en DAZN zijn tot een samenwerkingsakkoord gekomen over de rechten van de beelden van de wedstrijden in de Jupiler Pro League. Dat laat de rechtenhouder zondag weten in een persbericht. De overeenkomst heeft een looptijd van vijf seizoenen, tot 2030.www.hln.be
NeeValt het nu al te zien op Proximus feitelijk?
Gangster praktijkenMensen die van DAZN willen afgeraken.. Blijkbaar is dat een heel gedoe tot zelf onmogelijk. Zelfs minderjarige kunnen daar zonder enige vorm van controle een abo afsluiten. En een onbereikbare klantendienst.
Voor U Opgelost krijgt vaak klachten over de moeilijke bereikbaarheid van DAZN bij eventuele problemen. Zo signaleren lezers dat er twee keer geld van hun rekening werd gehaald, of dat ze de wedstrijden van het Belgische voetbal niet kunnen zien doordat ze een contract afsloten tijdens hun verblijf in het buitenland, maar dat ze moeilijk bij DAZN binnen raken met hun vragen. Het telefoonnummer dat op de website staat vermeld, is bijvoorbeeld al onbereikbaar.
De kwaliteit van de beelden laat wel te wensen over bij mij. Ik kijk dit jaar uit via DAZN en hoop dat er volgend jaar terug een deftig alternatief is.