Voetbal kijken in België

En ik maar denken dat dat basis features zijn in alle streaming apps ....

Staat er niet ergens "Watch sports live & on demand"?

Wat een kl*terij
Dat is het grote probleem hè, dat die app de basis nog niet beheerd. Er zijn ook enorm veel klachten over niet werken van de app, buffering, en ga zo maar door.

Er gebeuren ook hele rare dingen. Ik ken mensen die thuis het niet klaar krijgen op 2 schermen. Ik ken ook iemand die een abonnement deelt met zijn vader en op hetzelfde moment op 2 locaties samen kunnen zien. Hoe leg je zoiets uit? Technisch is dazn alles behalve in orde

Dat is het grote probleem hè, dat die app de basis nog niet beheerd. Er zijn ook enorm veel klachten over niet werken van de app, buffering, en ga zo maar door.

Er gebeuren ook hele rare dingen. Ik ken mensen die thuis het niet klaar krijgen op 2 schermen. Ik ken ook iemand die een abonnement deelt met zijn vader en op hetzelfde moment op 2 locaties samen kunnen zien. Hoe leg je zoiets uit? Technisch is dazn alles behalve in orde
Die klachten had ik inderdaad ook al gehoord ... Ik had tot nu toe geen klachten om eerlijk te zijn. Maar dit is wel een serieus minpunt.
En daar hang ik dan voor een jaar aan vast :crazy:

Bij mij lukt dit precies wel? Als ik naar de pagina ga van bvb. Antwerp, kan ik via de kalender de matchen herbekijken.

Klopt blijkbaar ... Zondag/maandag ging dit gewoon niet ... Heel vreemd dit.

Ik moet dit vaak doen owv shiftwerk (ik ga gewoon JPL -> ploeg).

Genk speelde afgelopen weekend wel niet... maar andere weekends had ik geen issues hiermee.

Ik moet dit vaak doen owv shiftwerk (ik ga gewoon JPL -> ploeg).

Genk speelde afgelopen weekend wel niet... maar andere weekends had ik geen issues hiermee.

En kan je de dag zelf later kijken? Of is het een dag / aantal dagen wachten?

Als wij uitgesteld kijken check ik ook nooit men smartphone fzo ... Ik wil absoluut niets weten van de wedstrijd.

Het word een hele opgave als het pas een dag / aantal dagen later te zien is ... :lol:

Bij mij lukt dit precies wel? Als ik naar de pagina ga van bvb. Antwerp, kan ik via de kalender de matchen herbekijken.
Ah ok, dat is nieuwe info voor mij. Ik heb dazn niet in huis, dus ik ga af op wat ik hoor. Ik ben ook niet van zin om dazn in huis te halen. Momenteel is kijken via alternatieven best doenbaar :)

Wel een raar antwoord dan van die dazn medewerker.

Zelfs op de Poolse DAZN kan ik met een gratis account matchen opvragen uit de JPL.

Wel enkel van de topploegen, dus niet Antwerp - KV Mechelen weliswaar.

Wist niet dat DAZN in handen was van die Len Blavatnik, maakt het weeral wat gemakkelijker om geen abonnement te pakken.
Klopt: en 10 procent is van een schimmig Saoedisch investeringsfonds. Daar gebeuren rare dingen mee. Die maken al jaren meer dan een miljard dollar verlies. Normaal kan zo geen enkele firma overleven.

Hoeveel is een jaar abonnement daar? :unsure:

60 euro op voorhand te betalen voor gans jaar, als je kiest voor maandelijks te betalen is het 9 euro *12.
Per speeldag 3 JPL matchen, en Engelse lagere divisies (en dan spreken we over heel laag, National Division dus 5e klasse). Maar die hebben voor de rest niks, geen Spaans/Italiaans/Engels/Duits voetbal.

En voor NFL enzo moet ge ook extra betalen (en serieus zelfs, 50 euro per maand).

Ah, en ik was mis, Antwerp - KV Mechelen staat er wel op om te herbekijken :laugh:

A2nNqGr.png

Voetbal kijken is gewoon heel duur geworden tegenwoordig, zowel live als via DAZN. Bij Beerschot betaal je in 1B voor losse tickets de helft van de wedstrijden (de topwedstrijden zogenaamd) al 28 euro langs de kant van't veld.

Terug
Bovenaan