Nja, ik zou elke week congé moeten nemen, mijne baas gaat me graag zien komenDie mannen met clubliefde gaan wel live kijken denk ik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja, ik zou elke week congé moeten nemen, mijne baas gaat me graag zien komenDie mannen met clubliefde gaan wel live kijken denk ik

Champions league union is 128€ voor 4 matchen. Duur natuurlijk, maar gezien dat toch wel allerhoogste niveau is, valt dat nog mee vind ik.Voetbal kijken is gewoon heel duur geworden tegenwoordig, zowel live als via DAZN. Bij Beerschot betaal je in 1B voor losse tickets de helft van de wedstrijden (de topwedstrijden zogenaamd) al 28 euro langs de kant van't veld.
Westerlo is het 20 euro voor een zitplaats. Das nog wel cavaVoetbal kijken is gewoon heel duur geworden tegenwoordig, zowel live als via DAZN. Bij Beerschot betaal je in 1B voor losse tickets de helft van de wedstrijden (de topwedstrijden zogenaamd) al 28 euro langs de kant van't veld.
Los van de vele redenen dat dat niet kan voor iedereen, zouden de stadions te klein zijn.Die mannen met clubliefde gaan wel live kijken denk ik
140 abbo op Molenbeek, aightChampions league union is 128€ voor 4 matchen. Duur natuurlijk, maar gezien dat toch wel allerhoogste niveau is, valt dat nog mee vind ik.
De 15 opwarmmatchen, aka de gewone jupkes competitie, is 200€. Das minder dan jaarlijks dazn abo. Pinten exclusief
Telenet zou beter ook volgen dan, want Premier League/Bundesliga zit ook bij Proximus.
Als er ene een akkoord heeft, gaat de andere snel volgen hoor. Anders kost we er hen wel zeker klantenTelenet zou beter ook volgen dan, want Premier League/Bundesliga zit ook bij Proximus.
Veel blijft er niet over voor bij hun te blijven…
Ik heb al jaren Proximus. Met de CL was ik toch blij dat ik matchen als City PSG kon zien toen Club op een Sturm Graz moest voetballen. En als ik toch een Belgische match keek, deed ik het alleen al voor de commentaar en geen reclame op Proximus. Terwijl je op vtm met een Aster zat, kon ik kijken met Gert Verheyen. Maar voor de rest is er idd geen meerwaarde aan. Op dit moment zonder Belgisch voetbal heb ik het zelf niet in huis nu. Als ze akkoord hebben , ga ik het wel terug nemenOok wel te begrijpen dat Proximus als eerste kraakt, buiten Belgisch voetbal hebben ze niets van waarde in hun pickx-sport pakket. Ik vermoed dat de mensen die de premier league actief volgen al jaren bij Telenet zitten en daarom niet de switch zouden maken naar Proximus. Voor alleen de champions league ga je ook geen abonnement aangaan.( zeker gezien de Belgische ploegen op VTM te zien zijn)
Ook de NFL?
Tussen Dazn en Proximus zou het een totaal akkoord zijn. Dus met alles wat dazn te bieden heeft. Dan wordt het voetbal daar ineens wel compleet. Benieuwd naar hun prijzen
Ik vermoed het. Denk dat ze alle zenders gaan krijgen.Ook de NFL?
Ik vermoed dat het eerder DAZN is die kraaktOok wel te begrijpen dat Proximus als eerste kraakt, buiten Belgisch voetbal hebben ze niets van waarde in hun pickx-sport pakket. Ik vermoed dat de mensen die de premier league actief volgen al jaren bij Telenet zitten en daarom niet de switch zouden maken naar Proximus. Voor alleen de champions league ga je ook geen abonnement aangaan.( zeker gezien de Belgische ploegen op VTM te zien zijn)

Naar wat ik hoor zouden ze nog geen 50.000 betalende abonnees hebben. Die van die miljoen views elke speeldag zijn er veel niet betalend.Toevallig nu de gratis proefabonnementen niet meer genomen kunnen worden.![]()
Valt Proximus te delen? Als in iemand die thuis zo een abbo heeft en dan gewoon kijken via hun app.
Asking for a friend![]()