Voetbal kijken in België

Voetbal kijken is gewoon heel duur geworden tegenwoordig, zowel live als via DAZN. Bij Beerschot betaal je in 1B voor losse tickets de helft van de wedstrijden (de topwedstrijden zogenaamd) al 28 euro langs de kant van't veld.
Champions league union is 128€ voor 4 matchen. Duur natuurlijk, maar gezien dat toch wel allerhoogste niveau is, valt dat nog mee vind ik.
De 15 opwarmmatchen, aka de gewone jupkes competitie, is 200€. Das minder dan jaarlijks dazn abo. Pinten exclusief

Dit gaat er toch los over. Een bekende Vlaming klaagt over hen, en nu gaan ze dit via een promofilmpje daar oplossen. Hopelijk doen ze het ook voor alle andere oude mensen die niet meer kunnen zien. Wansmakelijk is dit toch

Champions league union is 128€ voor 4 matchen. Duur natuurlijk, maar gezien dat toch wel allerhoogste niveau is, valt dat nog mee vind ik.
De 15 opwarmmatchen, aka de gewone jupkes competitie, is 200€. Das minder dan jaarlijks dazn abo. Pinten exclusief
140 abbo op Molenbeek, aight

Ook wel te begrijpen dat Proximus als eerste kraakt, buiten Belgisch voetbal hebben ze niets van waarde in hun pickx-sport pakket. Ik vermoed dat de mensen die de premier league actief volgen al jaren bij Telenet zitten en daarom niet de switch zouden maken naar Proximus. Voor alleen de champions league ga je ook geen abonnement aangaan.( zeker gezien de Belgische ploegen op VTM te zien zijn)

Ook wel te begrijpen dat Proximus als eerste kraakt, buiten Belgisch voetbal hebben ze niets van waarde in hun pickx-sport pakket. Ik vermoed dat de mensen die de premier league actief volgen al jaren bij Telenet zitten en daarom niet de switch zouden maken naar Proximus. Voor alleen de champions league ga je ook geen abonnement aangaan.( zeker gezien de Belgische ploegen op VTM te zien zijn)
Ik heb al jaren Proximus. Met de CL was ik toch blij dat ik matchen als City PSG kon zien toen Club op een Sturm Graz moest voetballen. En als ik toch een Belgische match keek, deed ik het alleen al voor de commentaar en geen reclame op Proximus. Terwijl je op vtm met een Aster zat, kon ik kijken met Gert Verheyen. Maar voor de rest is er idd geen meerwaarde aan. Op dit moment zonder Belgisch voetbal heb ik het zelf niet in huis nu. Als ze akkoord hebben , ga ik het wel terug nemen

Ik vermoed het. Denk dat ze alle zenders gaan krijgen.

Telenet zal wel snel volgen, anders kost het hen abonnees.

DAZN Total
Opmerkelijk: de deal zou wel degelijk om het volledige pakket DAZN Total gaan. Daarin zit niet alleen het Belgisch, maar ook het Spaanse, Italiaanse en Franse voetbal en nog een waaier aan andere sporten en competities. Proximus verkoos het Belgisch voetbal apart, maar dat zag DAZN niet zitten.

Ik vermoed dat het eerder DAZN is die kraakt :)

Terug
Bovenaan