Voetbal kijken in België

Volgens mij idd enkel als klant, net als bij Telenet. Vandaar dat ik abo bij Dazn heb genomen, ik betaal geen 40eur per maand voor onbeperkt internet.
Ik denk inderdaad dat dat een soort koppelverkoop is bij Proximus. Ik zit daar al jaren dus voor mij zou het goed zijn als de voetbal daar terug op komt. Dan neem ik dat meteen. Hier in het straat zijn er heel veel problemen met de coax lijnen van Telenet en dus ook orange. Dat was niet te doen om daar bij te blijven. Tot 5 keer per dag had de modem een hard reset nodig. En leg dat telkens maar uit aan je werkgever tijdens thuiswerkdagen. Vandaar de overstap gedaan naar Proximus. Ik heb hier op 2 jaar tijd de ene na de andere technieker van zowel Telenet, als de straatkant Fluvius gezien. Nooit is het opgelost geraakt. Al bij al wel tevreden van Proximus moet ik zeggen

Er is een eerste deal tussen dazn en RTBF. Hopelijk volgt de rest nu snel
Wel enkel voor de samenvattingen

Wel enkel voor de samenvattingen

RTBF heeft toch altijd maar samenvattingen gehad voor de Jupiler pro League. Zou bizar zijn mochten die plots het budget hebben om matchen live te tonen

Ik vraag me af hoeveel klanten ze al kwijt zijn met die dazn zever...

Ik heb eigenlijk nog 0 de botten gevolgd van de jpl dit jaar, door die farce dus. Ik volg in 2de klasse wel rwdm, en ben al naar alle thuismatchen geweest, maar voor de rest volg ik Anderlecht graag, maar truth be told, nog geen drang gehad om hiervoor nog eens een duur abo af te sluiten. Als het er is volg ik het wel, maar dus nog niet echt gemist...

Mensen die van DAZN willen afgeraken.. Blijkbaar is dat een heel gedoe tot zelf onmogelijk. Zelfs minderjarige kunnen daar zonder enige vorm van controle een abo afsluiten. En een onbereikbare klantendienst.

Voor U Opgelost krijgt vaak klachten over de moeilijke bereikbaarheid van DAZN bij eventuele problemen. Zo signaleren lezers dat er twee keer geld van hun rekening werd gehaald, of dat ze de wedstrijden van het Belgische voetbal niet kunnen zien doordat ze een contract afsloten tijdens hun verblijf in het buitenland, maar dat ze moeilijk bij DAZN binnen raken met hun vragen. Het telefoonnummer dat op de website staat vermeld, is bijvoorbeeld al onbereikbaar.

Mensen die van DAZN willen afgeraken.. Blijkbaar is dat een heel gedoe tot zelf onmogelijk. Zelfs minderjarige kunnen daar zonder enige vorm van controle een abo afsluiten. En een onbereikbare klantendienst.

Voor U Opgelost krijgt vaak klachten over de moeilijke bereikbaarheid van DAZN bij eventuele problemen. Zo signaleren lezers dat er twee keer geld van hun rekening werd gehaald, of dat ze de wedstrijden van het Belgische voetbal niet kunnen zien doordat ze een contract afsloten tijdens hun verblijf in het buitenland, maar dat ze moeilijk bij DAZN binnen raken met hun vragen. Het telefoonnummer dat op de website staat vermeld, is bijvoorbeeld al onbereikbaar.

Gangster praktijken

Hier totaal geen moeilijkheden mee. DAZN jaarabo genomen (20 EUR/maand) en vervolgens meteen opgezegd. Je krijgt dan heel duidelijk een bevestiging dat uw abonnement afloopt binnen 364 dagen. Zo heb ik dat ook al 3 keer eerder gedaan met een gratis proefabonnement. Geen enkel probleem mee gehad.

Als je natuurlijk een jaarabo neemt om minder per maand te moeten betalen (20 ipv 35) dan moet je uiteraard niet verwachten dat je na een paar weken met onmiddellijke ingang kan opzeggen. Nee, dan moet je het jaar uitdoen. Logisch.

De kwaliteit van de beelden laat wel te wensen over bij mij. Ik kijk dit jaar uit via DAZN en hoop dat er volgend jaar terug een deftig alternatief is.

De kwaliteit van de beelden laat wel te wensen over bij mij. Ik kijk dit jaar uit via DAZN en hoop dat er volgend jaar terug een deftig alternatief is.

Het blijven toch dezelfde camerabeelden die je doorkrijgt, gezien DAZN de rechten nog heeft voor de komende jaren. Proximus en Telenet krijgen die beelden doorgestuurd, en gaan daar niet zelf filmen.

Ah, of misschien d.m.v. capaciteitsproblemen dat de kwaliteit niet overal goed doorkomt? Zouden die daar niet op voorzien zijn, dan?

Terug
Bovenaan