Feedback Sport

Lachen met een dom tegendoelpunt van Anderlecht (of uw oprechte blijk van verrassing laten uitschijnen), dat mag dan ook niet meer?
Dat is het verschil tussen 'amai wat een dom tegendoelpunt, ze staan daar weer echt te slapen achteraan' en 'hahahahaha wat een overbetaalde knoeiers zijn dat toch'.
 
We nemen het mee naar een volgend tornooi. We hadden de threads al wat langer laten openstaan terwijl het nieuwe geopend was, enkel met de "finale thread" vs "nabeschouwing" niet, dat had misschien beter geweest.
Bedankt voor de nuttige feedback!


Je kan rechts bovenaan in het "WK 2022" subforum ook op "watch" klikken, zo krijg je dan melding van nieuwe posts in al die threads daar.
Ik had het subform WK2022 idd niet "gewachted", maar "voetbal" wel. Ik kan me niet herinneren dat ik daarvoor al een notificatie kreeg als er een nieuwe thread gemaakt werd, maar goed, ik wacht het ff af.
 
Edit: Opgehelderd. Warn ingetrokken.
Even open op antwoorden hier.

Ik had Général Zantas een warning gegeven wegens inbreuk tegen het posten van illegale streamingsites, ik had echter wat te snel gekeken want de site die hij postte was een gewone (Griekse) nieuwssite. Terechte commentaar (die echter wel enkel in PM hoort, algemene zaken bespreken we hier, warns en bans niet) dus en nogmaals onze excuses voor de gemaakte fout.
 
Is het echt niet mogelijk om een aparte thread te maken voor dat Anderlechtgedoe? Het oeverloos palaveren gaat nu al pagina's lang door. Het gaat gewoon niet meer over de competitie. Ik wil gewoon posts lezen over de matchen van ploegen en dus niet een continue stroom aan Anderlechtnieuws.

Het is echt enorm storend.
 
Is het echt niet mogelijk om een aparte thread te maken voor dat Anderlechtgedoe? Het oeverloos palaveren gaat nu al pagina's lang door. Het gaat gewoon niet meer over de competitie. Ik wil gewoon posts lezen over de matchen van ploegen en dus niet een continue stroom aan Anderlechtnieuws.

Het is echt enorm storend.
Volledig terechte opmerking, ondertussen liep het wat uit de hand, bij deze dus afgesplitst (https://www.beyondgaming.be/threads/malaise-bij-anderlecht.20763/).
 
Moeten we echt voor elke koers (of koerske) een aparte thread maken zoals nu weer voor de Dauphine? Kunnen we dat niet bundelen op zijn minst?

Ligt mss aan mij, maar ik volg threads via subscriptions en tegen dat ik da door heb :sop:
 
Moeten we echt voor elke koers (of koerske) een aparte thread maken zoals nu weer voor de Dauphine? Kunnen we dat niet bundelen op zijn minst?

Ligt mss aan mij, maar ik volg threads via subscriptions en tegen dat ik da door heb :sop:
Zeker een goede opmerking. Ik heb bij deze een poll aangemaakt om eens te polsen bij het wielerpubliek op het forum wat de beste aanpak hiervoor kan zijn.

 
Kunnen we geen regel invoeren dat bespreken van arbitrale beslissingen na een match enkel in het Arbitrage topic kunnen? Match van Club is al uren gedaan en ze zitten er nog over te neuten. Dan denk ik dat er lekker relevante opmerkingen te lezen zijn over de puike prestaties van Rits en Dreyer, en dan moet ik die saaie oneliners lezen "het was buitenspel" "neen het was geen buitenspel"...
 
Kunnen we geen regel invoeren dat bespreken van arbitrale beslissingen na een match enkel in het Arbitrage topic kunnen? Match van Club is al uren gedaan en ze zitten er nog over te neuten. Dan denk ik dat er lekker relevante opmerkingen te lezen zijn over de puike prestaties van Rits en Dreyer, en dan moet ik die saaie oneliners lezen "het was buitenspel" "neen het was geen buitenspel"...
Ik snap het wel hé, maar langs de andere kant, ik kon zelf niet tijdens of vlak na de wedstrijd komen posten, maar ik geef wel nog graag, al is het dan 2u later, mijn analyse van de wedstrijd.

En daar horen nu eenmaal die "gecontesteerde" fases bij.
 
Ik snap het wel hé, maar langs de andere kant, ik kon zelf niet tijdens of vlak na de wedstrijd komen posten, maar ik geef wel nog graag, al is het dan 2u later, mijn analyse van de wedstrijd.

En daar horen nu eenmaal die "gecontesteerde" fases bij.

Ik heb het niet per se over de late forumgebruiker die zijn mening over gans de match geeft, waarbij ook opmerkingen over de ref bijkomen. Maar als je naar pagina's 229/230 kijkt, dat zijn vooral heel korte posts met weinig diepgaande argumentatie en gewoon toogpraat. En op zich geen probleem mee, maar hou die posts voor het Arbitrage topic. Op die moment brengen zo'n posts weinig meer bij aan het JPL-topic. Of zoals de vraag van Silence of dat echt een rode kaart is, om te bespreken of dat een terechte strafmaat is. Pertinente vraag, maar wederom, hoort toch in het Arbitrage topic thuis?
En het is nu niet dat dit een alleenstaand geval is, elk weekend komt het weer opnieuw naar voren.
 
Kan een mod de Super League thread heropenen aub? (@exCite @Lemme )


EUCJ heeft zojuist besloten dat UEFA/FIFA de Europese wetten hebben overtreden door clubs te verbieden deel te nemen aan de Superleague.

Tijd voor een herleving van de discussie dus.
 
Kan een mod de Super League thread heropenen aub? (@exCite @Lemme )


EUCJ heeft zojuist besloten dat UEFA/FIFA de Europese wetten hebben overtreden door clubs te verbieden deel te nemen aan de Superleague.

Tijd voor een herleving van de discussie dus.
Bedankt voor de feedback, thread is terug open!
 
Ik begrijp dat ellenlange pagina's over het arbitrale falen voor velen niet meer aangenaam zijn om lezen.

Alleen vind ik de opsplitsing wat moeilijk.

Vanaf wanneer moet je dan in het arbitrage topic gaan posten?

Ook al tijdens een wedstrijd? Wat met een analyse na de wedstrijd? Moet je dan echt je posts gaan opsplitsen? Een post in de Jupiler pro League thread over het sportieve van de wedstrijd en een 2de in de andere thread over de arbitrage? Lijkt me toch heel moeilijk te doen, zeker wanneer je live met de wedstrijd mee aan het posten bent.

En welke fases mag/moet je dan wel in de ene of andere bespreken? Als je pakweg vindt dat iets net wel of geen fout/geel/rood... was, moet dat dan ook in arbitrage? Of enkel de flagrante en overduidelijke blunders van de refs of VAR?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan