Feedback Sport

Zoals @Lemme zegt, we proberen altijd een reden mee te geven maar soms gebeurt het dat we dat vergeten of dat we “grote kuis” houden.
 
Krijgt ge een reden hebt ge niks mispeutert. Krijgt ge geen reden, is het allicht een opkuis van off topic waaraan ge in zijt gesukkeld. Simpel toch? Waarom het toch zo serieus nemen als er een post wordt verwijderd, jeetje. 't Is een gunst, geen recht hé.
 
Doen ze normaal gezien toch?
Dit keer niet.
Krijgt ge een reden hebt ge niks mispeutert. Krijgt ge geen reden, is het allicht een opkuis van off topic waaraan ge in zijt gesukkeld. Simpel toch? Waarom het toch zo serieus nemen als er een post wordt verwijderd, jeetje. 't Is een gunst, geen recht hé.
Doe eens rustig. Het is gewoon vervelend als je niet weet welke post er verwijderd is, waarom die verwijderd is, of wanneer er zonder melding een hele discussie opeens weg is.

Ik was het niet oneens met de beslissing, maar een head's up is altijd welkom. Dit is het feedbacktopic. Ik heb feedback gegeven. Al een geluk dat de mods in het algemeen niet jouw mentaliteit hebben, of het zou hier rap gedaan zijn met dit forum.
 
Al die nieuwe topics per stukske wk, mag ik dat vervelend vinden?
Absoluut, input over hoe jullie het wel graag zouden zien in de toekomst is zeer welkom.
Het heel irritante antisupporteren van sommige kan mss eens aangepakt worden, een reden waardoor velen niet actief hebben deelgenomen in discussies trouwens, ipv 20000 nieuwe topics voor iedere halve match aan te maken. Het is maar een idee.
Dat snap ik volledig, we zijn dat onder de mods aan het bespreken en komen daar nog op terug.
 
Voor die nieuwe topics.. Voor mij is dat vooral omdat ik al "mijn" threads dat ik wil volgen ga "watchen", en het forum bij lees via "watched threads" menu item. Das eigenlijk mijn manier om de tapatalk manier van vroeger te "simuleren".

Dan is dat vervelend dat er voor elke scheet een nieuwe thread gemaakt wordt, want er er is (voor zover ik weet) geen manier om daar ook een notificatie van te krijgen dat er nieuwe thread is gemaakt in een subforum. Dus ik moet dan al effectief navigeren naar het subforum, wat ik maar heel af en toe eens doe om nieuwe te ontdekken.

Mss ligt dit puur aan mij uiteraard voor dat, maar algemeen gezien vind ik te veel threads echt niet zo nuttig. Groepsfase en KOfase apart was voor mij eigenlijk al genoeg.
 
Voor beiden valt iets te zeggen. Het enige wat ik wat vervelend vond was dat de topics nogal snel werden afgesloten. Het is niet omdat een nieuwe ronde start, dat de topics van de oude ronde(s) toe moeten, vind ik. OK, het kan zijn dat er discussies dan op twee plekken worden gevoerd, maar nu smoor je mogelijke discussies ook in de kiem.
 
Voor beiden valt iets te zeggen. Het enige wat ik wat vervelend vond was dat de topics nogal snel werden afgesloten. Het is niet omdat een nieuwe ronde start, dat de topics van de oude ronde(s) toe moeten, vind ik. OK, het kan zijn dat er discussies dan op twee plekken worden gevoerd, maar nu smoor je mogelijke discussies ook in de kiem.
Dat vond ik ook. Oké, er zat wat rommel in dat topic van die finale, maar er was nog genoeg voer voor discussie leek me.
 
Voor beiden valt iets te zeggen. Het enige wat ik wat vervelend vond was dat de topics nogal snel werden afgesloten. Het is niet omdat een nieuwe ronde start, dat de topics van de oude ronde(s) toe moeten, vind ik. OK, het kan zijn dat er discussies dan op twee plekken worden gevoerd, maar nu smoor je mogelijke discussies ook in de kiem.

Dat vond ik ook. Oké, er zat wat rommel in dat topic van die finale, maar er was nog genoeg voer voor discussie leek me.
We nemen het mee naar een volgend tornooi. We hadden de threads al wat langer laten openstaan terwijl het nieuwe geopend was, enkel met de "finale thread" vs "nabeschouwing" niet, dat had misschien beter geweest.
Bedankt voor de nuttige feedback!

Voor die nieuwe topics.. Voor mij is dat vooral omdat ik al "mijn" threads dat ik wil volgen ga "watchen", en het forum bij lees via "watched threads" menu item. Das eigenlijk mijn manier om de tapatalk manier van vroeger te "simuleren".

Dan is dat vervelend dat er voor elke scheet een nieuwe thread gemaakt wordt, want er er is (voor zover ik weet) geen manier om daar ook een notificatie van te krijgen dat er nieuwe thread is gemaakt in een subforum. Dus ik moet dan al effectief navigeren naar het subforum, wat ik maar heel af en toe eens doe om nieuwe te ontdekken.

Mss ligt dit puur aan mij uiteraard voor dat, maar algemeen gezien vind ik te veel threads echt niet zo nuttig. Groepsfase en KOfase apart was voor mij eigenlijk al genoeg.
Je kan rechts bovenaan in het "WK 2022" subforum ook op "watch" klikken, zo krijg je dan melding van nieuwe posts in al die threads daar.
 
Na beraad tussen de moderatoren hebben we (zoals ook in regelgeving voetbal en in de algemene regels te lezen is) besloten om een warning toe te voegen, rechtstreeks gericht op "anti-supporteren". Dit zal vanaf nu bestraft worden met een warning van 2 strafpunten.

EDIT: Bedankt trouwens voor de feedback die gezorgd heeft dat deze extra warn tot stand is gekomen!
 
Laatst bewerkt:
Wat the heck is anti-supporteren ?
Enkele voorbeelden:

- Messi sucks want groeihormoon genomen.
- Ronaldo sucks want arrogant.
- Hahaha, Ploeg X weeral de boot in.
- Laat ploeg X aub niet winnen want da's een bij mekaar gekocht ploegske;
- ...

Post die dus niets bijdragen aan de discussie, leedvermaak zijn, een reactie willen uitlokken puur om een reactie uit te lokken,...
 
Lachen met een dom tegendoelpunt van Anderlecht (of uw oprechte blijk van verrassing laten uitschijnen), dat mag dan ook niet meer?
 
Terug
Bovenaan