Feedback Sport

Kijken naar clubvertegenwoordiging zou net zorgen voor 2 maten en 2 gewichten. Er is geen nood aan een extra sportmoderator op dit moment, maar zodra dat wel is, zal opnieuw niet gekeken worden naar voor wie hij supportert, maar eerder naar of hij dat opzij kan zetten bij het nemen van beslissingen.

Er zijn er dus zeker meerdere die dit objectief kunnen, ze zitten namelijk al in het moderatieteam. En tenzij je specifieke dingen aanreikt in pm of in reports, kunnen we hier verder weinig tot niks mee. Behalve uitleggen hoe het nu gaat.
Jullie zijn mensen en geen machines dus nogal naief om te denken dat jullie perfect objectief kunnen oordelen.
 
Jullie zijn mensen en geen machines dus nogal naief om te denken dat jullie perfect objectief kunnen oordelen.
Dat klopt, maar door onze manier van werken, haal je er die dingen wel uit. Omdat het in team gaat, er overleg is, er mogelijkheden zijn om moderatoren of supermoderatoren ergens opnieuw naar te laten kijken en doordat er duidelijke en raadpleegbare regels zijn over wat kan en niet kan.

Je zei zelf dat er mensen waren die dit objectief konden? Wel, die hebben we :)
 
dit moet zowaar de meest arrogante post zijn die ik in jaren op dit forum heb gezien.
Pfoe, dan moet ge Mac-BC zijn postgeschiedenis er maar eens op nalezen.

Ge Waart denk ik gewoon een beetje triggered door een bepaalde post, meer niet. Is niet onlogisch, er zijn altijd emoties mee gemoeid. Wanneer Solleke na jullie wedstrijd tegen Genk "oververdiend" post, moet ik ook efkes de telefoon aan de kant leggen voor ik weer begin.

Op zich gaat het er allemaal nog best braaf aan toe en van de moderatie hebben we echt niet te klagen. Remember Arne of Kandul? Toen was kritiek hebben op Anderlecht al genoeg voor een PM (bij wijze van spreken).
 
Pfoe, dan moet ge Mac-BC zijn postgeschiedenis er maar eens op nalezen.

Ge Waart denk ik gewoon een beetje triggered door een bepaalde post, meer niet. Is niet onlogisch, er zijn altijd emoties mee gemoeid. Wanneer Solleke na jullie wedstrijd tegen Genk "oververdiend" post, moet ik ook efkes de telefoon aan de kant leggen voor ik weer begin.

Op zich gaat het er allemaal nog best braaf aan toe en van de moderatie hebben we echt niet te klagen. Remember Arne of Kandul? Toen was kritiek hebben op Anderlecht al genoeg voor een PM (bij wijze van spreken).
I know en je hebt wel gelijk dat het al bij al best meevalt en dat ik beter gewoon af en toe op mijn tong zou moeten bijten, maar om dan dingen te lezen alsof het mod-team hier een perfecte job doet... tja, daar zakt mijn broek toch wel van af :biglaugh:
 
Kunnen we aub geen user group terug brengen. Laat iedereen automatisch toe en werk met een system met punten dat ze kunnen eruit gegooid worden.

Het niveau is echt terug aan het dalen door paar club supporters.
 
Kunnen we aub geen user group terug brengen. Laat iedereen automatisch toe en werk met een system met punten dat ze kunnen eruit gegooid worden.

Het niveau is echt terug aan het dalen door paar club supporters.
Die "paar Club supporters" vind ik overdreven. In de posts van vandaag en gisteren is er imo maar 1 iemand die dwaze dingen heeft geschreven, de rest is gewoon wat partijdig, zoals ook supporters van andere ploegen soms zijn.
 
Zoeken jullie geen nieuwe mod nu Jonas met de noorderzon (later Frens) verdwenen is? Ik ken namelijk nog wel iemand.
 
Wat mij enorm stoort is dat de "slappe lach" emoji in de voetbal thread vaak gewoon gebruikt wordt als "uitlach" emoji. In de discussie gisteren over die penalty opnieuw, die emoji wordt eigenlijk gewoon gebruikt om de mening van iemand uit te lachen, denk nu niet dat dat de bedoeling is van dat peetje?

Geen idee wat je eraan kan doen overigens, die moet nu niet geband worden van het voetbalforum ofzo, maar het stoort mij wel mateloos.
 
Wat mij enorm stoort is dat de "slappe lach" emoji in de voetbal thread vaak gewoon gebruikt wordt als "uitlach" emoji. In de discussie gisteren over die penalty opnieuw, die emoji wordt eigenlijk gewoon gebruikt om de mening van iemand uit te lachen, denk nu niet dat dat de bedoeling is van dat peetje?

Geen idee wat je eraan kan doen overigens, die moet nu niet geband worden van het voetbalforum ofzo, maar het stoort mij wel mateloos.
Op P&A wordt dat al bestraft. Kan misschien beter een algemene regel zijn op heel het forum, wanneer het heel duidelijk is dat het gebruikt wordt als uitlach-emoticon?
 
Staat al in de regels opgenomen, gewoon rapporteren (cfr solo emoji/houding).

De voetbalregels niet kennen, de forumregels niet kennen,... Ja man, wat een subforum
 
Laatst bewerkt:
Dat proberen we zo veel mogelijk te doen. Bij grotere opkuis kan dit wel eens ontbreken.

De posts in RD topic werden verwijderd omdat het niet over voetbal ging, maar wel over politiek.
Bij mij is laatst een post verwijderd en ik heb geen reden gekregen. Ik viel echt uit de lucht. Kan dit alsnog?
 
Terug
Bovenaan