Jeroen Verdick (deze week te gast in WTTAA trouwens) heeft ook een zeer leuke zaalshow vind ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Gisteren ook maar eens gekeken. Keek gemakkelijk weg en toch een aantal keren goed gelachen met zijn stoten daar.Van Peel tot Evenaar: legendarisch![]()
Klopt. Zelf ging ik vroeger naar de lokale comedy avonden in Leuven, vaak try outs van nieuwe shows. En qua sfeer zit dat veel beter dan een grote zaal.Awel dat denk ik nu niet

Nu ben ik toch ook wel benieuwd wie deze "koning van de lach" isOver wie hebben we het dan?

Steven Mahieu zet zijn shows on hold tot de zomer van 24 wegens ‘mentale power die op is’.
Tis omdat hij zei Vlaamse comedy, anders dacht ik meteen aan Hansje Teeuwen.Nu ben ik toch ook wel benieuwd wie deze "koning van de lach" is![]()
Vond ik heel aangenaam:
Alex Agnew
Amelie Albrecht
Serine Ayari
Vond ik teleurstellend:
Kamal Kharmach
Xander de Rycke (hoe edgy hij op twitter is, zo stomp dat hij in de zaal staat. Heel slome, saaie show)
Jacques Vermeire (het mezelf aangedaan)
Ben wel benieuwd.Vrijdag toch wel de koning van de lach gezien, toch voor de Vlaamse comedy. Onwijs ziek gelachen, een grote fuck you aan alles wat zogezegd niet kan of mag gewijzigd worden.
Zeker!Agnew?

Kamal is edgy en gedurfd, voor die oude trouwe VTM kijker van weleer. Al 2x zijn zaalshow op uitnodiging gaan kijken. Het was een ware revalatie hoe uitbundig en geliefd hij wel is bij zijn publiek.Ik snap niet dat Kamal Kharmach een following heeft en zelfs een volledige eindejaarstournee heeft. Die is nog slechter dan Geert Hoste.
Ik vind zijn humor echt zeer zeer laag en voor de hand liggend.
Kamal is edgy en gedurfd, voor die oude trouwe VTM kijker van weleer. Al 2x zijn zaalshow op uitnodiging gaan kijken. Het was een ware revalatie hoe uitbundig en geliefd hij wel is bij zijn publiek.
Eerste maal was denk ik in den Arendberg en ik heb daar echt met mijn mond open die avond geobserveerd. Op een gegeven moment hoorde ik zijn act niet meer door het gegibber en het gehuil van de overgeschminkte middelbare dames die je op uw neus alleen al uit het publiek had kunnen halen.
Vroeger toen hij nog aan het opkomen was en hij in den Joker nog zijn act uitoefende wel genoeg met strijk gegaan. Was best hard en scherp.
(of misschien is dat ook wel zo
)Kamal is edgy en gedurfd, voor die oude trouwe VTM kijker van weleer. Al 2x zijn zaalshow op uitnodiging gaan kijken. Het was een ware revalatie hoe uitbundig en geliefd hij wel is bij zijn publiek.
Eerste maal was denk ik in den Arendberg en ik heb daar echt met mijn mond open die avond geobserveerd. Op een gegeven moment hoorde ik zijn act niet meer door het gegibber en het gehuil van de overgeschminkte middelbare dames die je op uw neus alleen al uit het publiek had kunnen halen.
Vroeger toen hij nog aan het opkomen was en hij in den Joker nog zijn act uitoefende wel genoeg met strijk gegaan. Was best hard en scherp.

Ik zag het ook dat die al even draait. Nu hoop ik wel dat hij er wat nieuwe stuff heeft ingedraaid. We zullen het straks wel zien.Wow, speelt die nog altijd? Ik heb het gevoel dat dat al 2 jaar geleden is dat ik die gezien heb(of misschien is dat ook wel zo
)