Vlaamse stand-up comedy

Ik ben de nieuwste Alex Agnew show gaan kijken. Blijft wel gewoon heel goed. Het grootste voordeel van Alex Agnew is toch dat hij Alex Agnew is. Het komt allemaal zo natuurlijk bij hem. Hecklers: kansloos! Klein kritiekpunt: iets te veel en te lang over gender + woke/racisme. Ik denk dat hij in zijn vorige show ook al een langer stuk over transgenders had. Maar ja, misschien komt het door naar z'n podcast te luisteren, daar komen die onderwerpen ook weleens aan bod.
Dat vind ik net zo jammer aan zijn shows. Soms is het echt wachten op grappen. Die zijn dan weliswaar vaak geniaal maar toch. Er zitten soms te veel 'De afspraak'- of 'De zevende dag'-vibes tussen. Zoiets vind ik persoonlijk minder boeiend. Maar het blijft zonder twijfel 1 van de betere comedians van dit land.
 
Volgende week vrijdag naar Thomas Smith in den Arenberg, heb ooit zijn eerste show gezien jaren geleden en dat was best oke.

We zitten ergens vanvoor, blijkt dat het ineens de opnames zijn voor uit te zenden op TV :unsure:
 
Volgende week vrijdag naar Thomas Smith in den Arenberg, heb ooit zijn eerste show gezien jaren geleden en dat was best oke.

We zitten ergens vanvoor, blijkt dat het ineens de opnames zijn voor uit te zenden op TV :unsure:

Oei nu weet de vrouw dat je daar was met je maitresse?
 
Volgende week vrijdag naar Thomas Smith in den Arenberg, heb ooit zijn eerste show gezien jaren geleden en dat was best oke.

We zitten ergens vanvoor, blijkt dat het ineens de opnames zijn voor uit te zenden op TV :unsure:
Thomas Smith heb ik altijd heel tof gevonden! Een beetje under the radar en wat onderschat, had ik het gevoel.
 
Gaan jullie soms op je eentje naar comedy zien? Iets gaan eten of naar de cinema alleen zie ik mijzelf wel doen, maar comedy is toch ook voor een deel "samen" lachen met vrienden of je partner.
 
Gaan jullie soms op je eentje naar comedy zien? Iets gaan eten of naar de cinema alleen zie ik mijzelf wel doen, maar comedy is toch ook voor een deel "samen" lachen met vrienden of je partner.
Jot. Vorige keer naar Amelie Albrecht geweest zonder de vriendin omdat het niks voor haar was 🤷‍♂️ Ondanks het een andere beleving was, heb ik me niet minder geamuseerd.
 
Ik ben eens alleen naar Soe Nsuki gaan kijken. Ik vond dat eigenlijk nog wel aangenaam. Op een of andere manier ben ik dan toch ook net iets meer aandachtig.
 
Gaan jullie soms op je eentje naar comedy zien? Iets gaan eten of naar de cinema alleen zie ik mijzelf wel doen, maar comedy is toch ook voor een deel "samen" lachen met vrienden of je partner.
Idem, cinema al alleen gedaan maar is nog iets anders dan comedy imo.

Aan het twijfelen voor Xander de Rijcke in Lotto Arena met de extra HHVB de donderdag want de andere 2 lukken niet. Ondertussen hebben er al andere tickets gekocht voor de eerste data en lukt het voor de anderen niet op donderdag.

Lotto arena is voor mij nog een grotere drempel. Nog eventjes over denken.
 
Idem, cinema al alleen gedaan maar is nog iets anders dan comedy imo.

Aan het twijfelen voor Xander de Rijcke in Lotto Arena met de extra HHVB de donderdag want de andere 2 lukken niet. Ondertussen hebben er al andere tickets gekocht voor de eerste data en lukt het voor de anderen niet op donderdag.

Lotto arena is voor mij nog een grotere drempel. Nog eventjes over denken.
Uiteindelijk is het binnenkomen en op ne stoel gaan zitten he 🤷‍♂️
 
Uiteindelijk is het binnenkomen en op ne stoel gaan zitten he 🤷‍♂️
True, maar zoals door iemand anders al gepost: iets samen beleven geeft ook iets extra. Bij sommige optredens heb ik niemand nodig, en bij andere bands is het soms leuker om met meerdere te zijn.
 
Lotto arena is voor mij nog een grotere drempel. Nog eventjes over denken.

De lotto arena is voor mij ook een van de redenen dat ik nietzou gaan naar HHVB.

Ik weet niet of andere hier ervaring hebben met Lotto arena / sportpaleizen met comedy (ik nog niet)
Maar als je zo heel ver zit, denk ik dat het toch minder leuk is dan een intiemere zaalshow in een CC
 
De lotto arena is voor mij ook een van de redenen dat ik nietzou gaan naar HHVB.
Ik vind het eigenlijk ook veel geld voor in een drukke arena te zitten zonder de gezelligheid van pakweg een Arenberg. Ik ben een keer op een van de eerste rijen naar Jeff Dunham gaan kijken in het sportpaleis en dat is toch een ander soort setting.
 
De lotto arena is voor mij ook een van de redenen dat ik nietzou gaan naar HHVB.

Ik weet niet of andere hier ervaring hebben met Lotto arena / sportpaleizen met comedy (ik nog niet)
Maar als je zo heel ver zit, denk ik dat het toch minder leuk is dan een intiemere zaalshow in een CC
Heb ooit Agnew wel gezien in het Sportpaleis en recent nog in een klein zaaltje (400 man denk ik). En dat werkt toch veel beter voor stand-up. Voor mij hoeft zo'n grote zaal niet meer.
 
Comedy in arena's is gewoon kak.
Theater van +- 200 man is perfect.

Stadschouwburg ofzo gaat ook nog, ondanks +-1000 man? Ik wil de gezichtsuitdrukkingen kunnen lezen van de komiek. En een beetje gezellig zitten als het kan.
 
Comedy in arena's is gewoon kak.
Theater van +- 200 man is perfect.

Stadschouwburg ofzo gaat ook nog, ondanks +-1000 man? Ik wil de gezichtsuitdrukkingen kunnen lezen van de komiek. En een beetje gezellig zitten als het kan.
In de stadsschouwburg gaat dat dus al niet lukken met hun brakke stoelen :) Als er ergens anders een voorstelling is, zal ik die zeker daar zien.

OT dan. Binnenkort naar Michael van Peel in de Arenberg. Blijkbaar een show van vorig jaar, maar dat zal wel wat actueel gemaakt worden zeker.
 
Comedy in arena's is gewoon kak.
Theater van +- 200 man is perfect.

Stadschouwburg ofzo gaat ook nog, ondanks +-1000 man? Ik wil de gezichtsuitdrukkingen kunnen lezen van de komiek. En een beetje gezellig zitten als het kan.
Is vooral cashen zo een optreden natuurlijk. Kost geen geld qua productie, en al zeker niet voor een HHVB.
 
Terug
Bovenaan