Vlaamse stand-up comedy


Weer een gratis stuk van Xander. Ik ben benieuwd, kort stukje op Instagram was in ieder geval al goed!
 
Ik heb nog nooit moeten lachen met Xander. Weet niet, vind het altijd simpele humor. Foto van BV en dan uitlachen…
Al eens een 'gewone' show van hem geprobeerd ipv Houdt Het Voor Bekeken? Maar ik snap ook dat zijn humor en stijl niet voor iedereen is.
 
Yes, altijd makkelijk droog met de mensen hun kop lachen. Dat kan ik zelf ook hoor 🤤
Mwah, vind ik niet volledig terecht. Dat had Geert Hoste veel erger. "Maggie De block ... dik! haha! ... Mhoaaahhh koekjes nom nom nom...".
Xander speelt toch vooral op de professionele kant van een persoon ipv goedkoop op het uiterlijk ofzo.
 
De show van dries heyneman is niet normaal grappig. Tranen in de ogen van het lachen.
En ik haat west vlaams, dus dan moet het echt wel goed zijn.
 
De show van dries heyneman is niet normaal grappig. Tranen in de ogen van het lachen.
En ik haat west vlaams, dus dan moet het echt wel goed zijn.
Staat blijkbaar sinds kort op VRT Max, ga ik zeker eens checken!

Zelf ben ik een tijdje terug naar Hans Cools geweest, die was ook top. En volledig in plat West-Vlaams. :love:
 
De show van dries heyneman is niet normaal grappig. Tranen in de ogen van het lachen.
En ik haat west vlaams, dus dan moet het echt wel goed zijn.
Tourt precies niet meer, dus het zal VRT Max worden...
Is aan het opnemen voor een nieuwe reeks van Chantal blijkbaar.
 
Terug
Bovenaan