Vlaamse stand-up comedy

Ah, dat hebben we niet … zal wel op YT belanden zeker, XDR kennende?
Lijkt me niet. Het is duidelijk dat hij nu een 'exclusief' contract met Streamz heeft.

Zijn 'Houd het voor bekeken Covid-19' en zijn opname vanuit het Rivierenhof, die beiden op Streamz staan, zijn volgens mij ook niet terug te vinden op YT.
 
Lijkt me niet. Het is duidelijk dat hij nu een 'exclusief' contract met Streamz heeft.

Zijn 'Houd het voor bekeken Covid-19' en zijn opname vanuit het Rivierenhof, die beiden op Streamz staan, zijn volgens mij ook niet terug te vinden op YT.
Nope inderdaad. Het smullen van XDR op YT is helaas een tijdperk dat niet meer terugkomt. Zo'n Streamz deal zal wel iets opbrengen, maar er zullen ook voorwaarden aan vasthangen.
 
Uiteindelijk komt dat wel op televisie, zoals de meeste standup comedy shows

Comedy shows op tv zijn meestal wel niet de volledige show heb ik de indruk. Behalve mss die van Alex Agnew, maar die is dan ook groot genoeg om dat over meerdere weken te spreiden op een goed uur.

Een naam die ik zelf goed vind maar hier blijkbaar nog niet aan bod kwam, is Bas Birker:

 
Xander de rycke zijn HHVB's op streamz ook gezien, echt wel zalig steeds. En zoals de neveneffecten en BDP is hij precies ook uit de regio, allen volledig mijn soort humor. De show van Bert Gabriels vond ik ook geslaagd, droog maar leuk. Kamal Kharmach ook gezien en die zijn jaaroverzicht heeft wel veel wtf-momenten.
 
Lijkt me niet. Het is duidelijk dat hij nu een 'exclusief' contract met Streamz heeft.

Zijn 'Houd het voor bekeken Covid-19' en zijn opname vanuit het Rivierenhof, die beiden op Streamz staan, zijn volgens mij ook niet terug te vinden op YT.
Heeft het zelf al aangekaart ja. Zette ze op youtube als soort reclame, de DVD markt is dood dus op die manier verdient een capatatie zich toch terug als reclame en tickets
 
Heeft het zelf al aangekaart ja. Zette ze op youtube als soort reclame, de DVD markt is dood dus op die manier verdient een capatatie zich toch terug als reclame en tickets
Voila, en dat heeft hem geen windeieren gelegd. Is de beste keuze gebleken.

Zeker de generatie van artiesten daarvoor bleven langer halsstarrig vasthouden aan de DVD/CD verkoop, of bleven zich soms zelfs verzetten tegen nieuwe kanalen als YT, Spotify, ...

De allereerste show van Alex Agnew heb ik ook samen met een kameraad thuis gezien, vanop een gekopieerde DVD. Bij de tweede show zaten we in de zaal...

Naambekendheid maken, mensen naar de zalen lokken en als kers op de taart een contract versieren bij een zender/streaming dienst. It's the way to go.
 
Voila, en dat heeft hem geen windeieren gelegd. Is de beste keuze gebleken.

Zeker de generatie van artiesten daarvoor bleven langer halsstarrig vasthouden aan de DVD/CD verkoop, of bleven zich soms zelfs verzetten tegen nieuwe kanalen als YT, Spotify, ...

De allereerste show van Alex Agnew heb ik ook samen met een kameraad thuis gezien, vanop een gekopieerde DVD. Bij de tweede show zaten we in de zaal...

Naambekendheid maken, mensen naar de zalen lokken en als kers op de taart een contract versieren bij een zender/streaming dienst. It's the way to go.
Ik hoop wel dat zen vanavond live wel naar youtube blijft gaan, zou jammer zijn moest het anders gaan
 
Afgelopen week Xander De Rijcke gezien met zijn bekend en bescheiden show.

Goed geamuseerd, maar iets te lang. Maar dan kan ook liggen dat ik om 22h sowieso kei moe ben, waardoor ik moeite had om te volgen.
 
Terug
Bovenaan