Vlaamse stand-up comedy

Net de 2e aflevering van Humo's comedy cup op Streamz gezien (voorrondes). Alex Agnew-fans zullen duidelijk een befaamde sketch herkennen die 1 van de deelnemers "toont" :tongue:
 
Ah, ik dacht dat je Van Peel tot Evenaar bedoelde.

Edit:gevonden. Bedankt
Imho? Agnew en de Rycke zijn geweldige comedians, maar ik vind Van Peel toch nog van een ander kaliber. Ik heb een hekel aan politiek, laat staan aan comedy over politiek, maar Van Peel schakelt zo eenvoudig tussen onderwerpen, dat het niet stoort als hij over politiek bezig is.
 
Laatst bewerkt:
Naar een try-out van Jade Mintjens geweest. Was heel plezant, ze heeft talent. We zijn aan het kijken om tickets te kopen voor haar show in Gent.
Gisteren ook geweest. Was idd goed. Ze reageert ook heel vlot en gevat op zaken die "mislopen", of op reacties vanuit het publiek.
 
Locatie kon me niet overtuigen. Vrijdag 5 januari tonen ze hem trouwens op canvas om 20u40. En wellicht dan ook op VRT Max te bekijken vermoed ik.

Wel precies maar 90 minuten, terwijl hij 2u30 minuten gespeeld heeft.

Wel stand up op hoog niveau die erg plezante dingen deed met het gegeven van een arena, zonder aan de essentie van het HHVB format te raken. Een hele zaal dertigplussers emotioneel uit hun dak zien gaan bij zijn parodie op Kevin Feige was een momentje om in te kaderen. 😅
 
Wel precies maar 90 minuten, terwijl hij 2u30 minuten gespeeld heeft.

Wel stand up op hoog niveau die erg plezante dingen deed met het gegeven van een arena, zonder aan de essentie van het HHVB format te raken. Een hele zaal dertigplussers emotioneel uit hun dak zien gaan bij zijn parodie op Kevin Feige was een momentje om in te kaderen. 😅
Meestal komt alles ook wel op youtube.
 
100% akkoord. Zowel in format van HHVB als zijn gewone shows als zijn roasts die hij nu en dan mag doen.
Gezien zijne copain James Cooke zelfs in de finale van De Slimste Mens naar hem referreerde, is hij op het goede pad.

Zelf ben ik geen fan van de arena-shows, dus deze heb ik zelf voor bekeken gehouden, benieuwd naar de uitzending.
 
Meestal komt alles ook wel op youtube.

Vroeger wel. Nu is er een contract met de VRT. Komt dus op VRT MAX, maar waarschijnlijk in de uitgezonden versie die een uur korter is.

Op zich is dat niet slecht. De mensen die een ticket gekocht hebben en naar die arena gereden zijn mogen op zich wel de uitgebreide versie krijgen, terwijl de gecondenseerde versie dan op tv beschikbaar komt voor iedereen. Is met Netflix specials van comedians ook het geval.
 
Terug
Bovenaan