Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Ze weten hier ook absoluut niet of hij in Hoge Kempen zit. Ze hebben enkel z'n auto teruggevonden in Grote Homo en zijn daar dan rond beginnen zoeken. Maar ze hebben, van horen zeggen, geen flauw idee of hij daar werkelijk zit.
Gelukkig gaan ze in een lopend onderzoek dat niet delen met iedereen. Op de honderd voorgaande pagina's staan nog een hoop van die "uit (on)betrouwbare bronnen", en tot nu toe is er volgens mij nog niet één geweest die klopte.
 
Gelukkig gaan ze in een lopend onderzoek dat niet delen met iedereen. Op de honderd voorgaande pagina's staan nog een hoop van die "uit (on)betrouwbare bronnen", en tot nu toe is er volgens mij nog niet één geweest die klopte.
Ik heb beroepshalve al meegewerkt aan het onderzoek, vanuit de tweede lijn ;) Laten we zeggen, wel plezant om dan hier en in het nieuws mee te lezen.
 
Ik heb beroepshalve al meegewerkt aan het onderzoek, vanuit de tweede lijn ;) Laten we zeggen, wel plezant om dan hier en in het nieuws mee te lezen.

Zal wel zijn dat ze hem niet vinden als die speurders ondertussen op BG en HLN zitten te lezen ipv te zoeken. :unsure:
 
Ik heb beroepshalve al meegewerkt aan het onderzoek, vanuit de tweede lijn ;) Laten we zeggen, wel plezant om dan hier en in het nieuws mee te lezen.

Zo'n tease ! Is er iets dat ge ons (anoniem) kunt meedelen hier of is dat allemaal classified? :shutup:
 
Zo'n tease ! Is er iets dat ge ons (anoniem) kunt meedelen hier of is dat allemaal classified? :shutup:
Nee, dat gaat natuurlijk niet omwille van beroepsgeheim. Op een paar opdrachten na ben ik er nu ook niet meer mee bezig (andere dienst die het onderzoek voert). Nu je vangt wel van alles op, maar het is niet zo dat ik het onderzoek in detail ken.
 
Nee, dat gaat natuurlijk niet omwille van beroepsgeheim. Op een paar opdrachten na ben ik er nu ook niet meer mee bezig (andere dienst die het onderzoek voert). Nu je vangt wel van alles op, maar het is niet zo dat ik het onderzoek in details ken.

Fair enough, dacht het wel maar kon toch maar proberen iets los te krijgen hé :tongue:
 
Het zou een beetje dom zijn dat hij met zijn bankkaart betalingen zou verrichten, dan wordt hij meteen getraceerd. Duidt dat ook niet op een vluchtplan buiten België? Iedereen heeft zijn foto wel gezien, dus als hij ermee naar pakweg Spanje is gevlucht naar een of ander bergdorpje kan hij gemakkelijk onopgemerkt zijn ding doen. Of hij zit bij Varg Vikernes in Frankrijk. Let's find out! :unsure:
 
Het zou een beetje dom zijn dat hij met zijn bankkaart betalingen zou verrichten, dan wordt hij meteen getraceerd. Duidt dat ook niet op een vluchtplan buiten België? Iedereen heeft zijn foto wel gezien, dus als hij ermee naar pakweg Spanje is gevlucht naar een of ander bergdorpje kan hij gemakkelijk onopgemerkt zijn ding doen. Of hij zit bij Varg Vikernes in Frankrijk. Let's find out! :unsure:

Die kan hier nu al ongestoord rondlopen.

Kwam gisteren in de frituur. Standaard bestelling van altijd ,online en op mijn naam. Ze had mij gewoon niet herkend omdat ik uitzonderlijk eens een pet aan had. Dat in combinatie met mijn mondmasker. Tel daar eventueel nog een zonnebril bij als ge echt niet herkend wilt worden en ge kunt tegenwoordig doen wat ge wilt.
 
Gelukkig gaan ze in een lopend onderzoek dat niet delen met iedereen. Op de honderd voorgaande pagina's staan nog een hoop van die "uit (on)betrouwbare bronnen", en tot nu toe is er volgens mij nog niet één geweest die klopte.
Doe maar uit de hoogte zonder te weten waar ik de informatie vandaan haal :) Ik moet toch eens goed lachen nu!
 
Duidt dat ook niet op een vluchtplan buiten België?
Zou kunnen, maar meerdere grenzen oversteken en landen doorkruisen is niet zonder risico. Hoe langer het duurt, hoe meer ik inzet op een tuinhuis/kelder/buitenverblijf van een vage kennis die niet aan hem kan worden gelinkt en niet verder dan België, Nederland of Duitsland. Zich zo weinig mogelijk laten zien, maar wel de gastheer of vrouw kunnen vergoeden.
 
Of ergens in een huurwoning (bijv. in de Ardennen) waar hij zich schuil houdt. Ik denk eerlijkgezegd dat hij zonder problemen een winkel kan binnenstappen met een mondmasker en een petje op, zo ben je toch quasi onherkenbaar.
 
Het zou een beetje dom zijn dat hij met zijn bankkaart betalingen zou verrichten, dan wordt hij meteen getraceerd. Duidt dat ook niet op een vluchtplan buiten België? Iedereen heeft zijn foto wel gezien, dus als hij ermee naar pakweg Spanje is gevlucht naar een of ander bergdorpje kan hij gemakkelijk onopgemerkt zijn ding doen. Of hij zit bij Varg Vikernes in Frankrijk. Let's find out! :unsure:
Kale mannen voelen zich tegenwoordig toch wel bekeken.

Kale mannen zijn een bepaalde grap ondertussen ook al grondig beu neem ik aan.
 
Doe maar uit de hoogte zonder te weten waar ik de informatie vandaan haal :) Ik moet toch eens goed lachen nu!
Jij kan dat wel weten, maar wij weten niet waar jij je informatie van haalt. Dus voor mijn part kan die ook gewoon op de hoop 'onbetrouwbare bronnen'.
Tenzij je met iets meer komt dan 'van horen zeggen'. Want geef toe, dat is toch geen enkele indicatie dat het waar zou zijn? :p
 
Het zou een beetje dom zijn dat hij met zijn bankkaart betalingen zou verrichten, dan wordt hij meteen getraceerd. Duidt dat ook niet op een vluchtplan buiten België? Iedereen heeft zijn foto wel gezien, dus als hij ermee naar pakweg Spanje is gevlucht naar een of ander bergdorpje kan hij gemakkelijk onopgemerkt zijn ding doen. Of hij zit bij Varg Vikernes in Frankrijk. Let's find out! :unsure:

Inderdaad, 3000 euro afhalen om dan in een bos te gaan schuilen slaat nergens op.
Van waar zijn auto stond zit ge ook heel snel in Nederland en Duitsland (net eens gekeken: Duitsland op amper 20 km wandelen), al is er dan wel eens kans dat iemand u gezien en onthouden heeft, zeker als hij een grote rugzak ofzo zou hebben).

Het blijft in ieder geval fascinerend op een vreemde manier... En ja, 3000 euro raakt ook op op een bepaald moment natuurlijk.
 

Ginder lukt het dus wel. Of 't moet zij dat die van ons neusje van de zalm is.
Ehr. Nen 29jarige ex-militair Tegenover ne 40jarige beroepsmillitair dat als sniper getrained is.


KWEENIE, WA DENKTE?
 
Terug
Bovenaan