Desktop Videokaarten schandalig duur?

Hup: https://www.alternate.nl/PNY/GeForc...PIC-X-RGB-Triple-Fan-LHR/html/product/1803753

Die 12GB was dus een prijsfoutje, ze wilden de 10GB 999 maken. Maar sla je slag he. 😀
Ik ben niet de grootste hardware buff (nog maar 3 eigen builds in de laatste 12 jaar) maar PNY ken ik eens niet.
Haast altijd MSI of Gigabyte gehad.

Na het werk eens onderzoeken :p

/EDIT: oude factuur eens bekeken

Mijn MSI GTX 980 GAMING 4G kostte 559 EUR in 2015 - topmodel onder de Ti reeks

Oh how the turns have tabled :cry2:
 
Ik ben niet de grootste hardware buff (nog maar 3 eigen builds in de laatste 12 jaar) maar PNY ken ik eens niet.
Haast altijd MSI of Gigabyte gehad.

Deze dan:
:)
 
Beetje verschil in BTW, maar de prijspolitiek verschilt ook al altijd tussen beiden.

Webshops zijn verplicht btw regime van de koper toe te passen bij verkopen op afstand dus dat maakt niet uit voor ons Belgen.

Daarnaast is het BTW % "hoog" in NL hetzelfde als in BE, namelijk 21%.

Onafhankelijk beheerde winkels en misschien wat meer prijsdruk op de Nederlandse markt lijkt me meest realistische gok.
 
Webshops zijn verplicht btw regime van de koper toe te passen bij verkopen op afstand dus dat maakt niet uit voor ons Belgen.

Daarnaast is het BTW % "hoog" in NL hetzelfde als in BE, namelijk 21%.

In mijn hoofd zat nog 19% maar dat is blijkbaar al 10 jaar geleden :)
Dat eerste wist ik helemaal niet!
 
Na twee jaar wachten en twee keer tegenslag, heb ik een 3060 TI kunnen aanschaffen. En dat voor maar liefst 70 Euro :unsure:
De overige 630 Euro heeft de vriendin betaald, voor verjaardag :clap:

Tegenslagen:
December 2020 opgelicht door oplichter op tweakers voor een 2070 ofzo.
Maart 2022: gfx kaart bij coolblue gekocht, pakket gestolen(nooit toegekomen, wel als geleverd aangegeven). Gelukkig krijg ik mijn geld terug.

De prijzen zijn dalen traag, maar zeker.. ik hoop voor iedereen die nog wacht dat ze nog meer dalen.. en vooral dat dit geen nieuwe trend wordt :sop:
 
Terug
Bovenaan