Een mening die hier niet goed gaat vallen denk ik.
Ik heb op dating sites etc zelf als man al ongevraagde naaktfotos gekregen, zelfs ooit van iemand waarmee ik een professionele band had.
Ik delete die, zeg een keer dat ik dat niet fijn vind en ga door met mijn leven. In het kader van gelijkwaardigheid mogen vrouwen wat mij betreft even tolerant zijn. Ik heb van iemand gehoord dat ik wel gay moet zijn om haar lichaam niet te apprecieren. Wel, ze mag dat vinden…
Van een dickpick ga je niet dood, get over it. Een dickpick is ook geen dwang, geweld of een kleine vorm van verkrachting, het is gewoon een ongewilde foto. Als je iemand daarop wijst en die vindt jou een seut, aanvaard dat eens gewoon. Het leven gaat door.
Electronische belaging is al een stuk ernstiger, dan moet er naar mijn mening een repetitief karakter zijn maar moet het slachtoffer naar mijn mening ook wel een duidelijke nee hebben uitgesproken.
Ik kan me soms niet van de indruk ontdoen dat vrouwen soms serieus mekkeren om iets dat een beetje ongemakkelijk is maar dat langs de andere kant er soms ook enorme excessen zijn van mannen die vrouwen intimideren en bedreigen. Die twee dingen niet op 1 hoop gooien lijkt mij belangrijk.