pablohoney
Well-known member
Erger me echt aan de berichtgeving bij de beloften. Enkel beelden en interview met Nys die 5de was. Bij wijze van respect zou je toch het podium of op zen minst de winnaar ook mogen vernoemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die laat sinds begin december bijna alle crossjes al lopen heb ik de indruk.Alles met het oog op het WK, nu een crossje laten wat lopen met hopelijk op zijn best (ietsje meer pieken) te zijn op het WK.
Het is het makkelijkste wk om te winnen in denk ik 7 jaar![]()
denk dat hij van al zijn crossen er maar een 4-tal niet zijn best doet meestal omdat het zijn parcours niet is. Sinds hij de wereldbeker op zak heeft heeft hij die luxe. Hij was gewoon vaak derde na WVA en PidcockErger me echt aan de berichtgeving bij de beloften. Enkel beelden en interview met Nys die 5de was. Bij wijze van respect zou je toch het podium of op zen minst de winnaar ook mogen vernoemen.
Op zich telt op een kampioenschap maar 1 plaats, al de rest is vergeten de week erna. Als je niet kan winnen kan je het even goed laten lopen want er is toch niets meer te verdienen. Als je dan weet dat er altijd wel iemand bovenuit stak de laatste jaren op het BK en WK zijn die uitslagen minder van belang. Op het EK waar de toppers de laatste 2 jaar niet waren haalt hij toch 50%.Iserbyt zijn laatste kampioenschappen:
BK niet gefinished
EK: 12de
WK: 7de
BK: niet gefinished
EK: 1ste
WK: 10de
Ik weet zonder of onze zelfverklaarde challenger van Van Aert en Van Der Poel nu wel eens mentaal sterk genoeg is om het af te maken. Want enkel op EK vorig jaar met de druk kunnen winnen. Voor de rest toch maar zwak voor het niveau dat hij haalt volgens zichzelf
Kga eens een knuppel gooien in het BeyondGaming’s HoenderhoekIserbyt zijn laatste kampioenschappen:
BK niet gefinished
EK: 12de
WK: 7de
BK: niet gefinished
EK: 1ste
WK: 10de
Ik weet zonder of onze zelfverklaarde challenger van Van Aert en Van Der Poel nu wel eens mentaal sterk genoeg is om het af te maken. Want enkel op EK vorig jaar met de druk kunnen winnen. Voor de rest toch maar zwak voor het niveau dat hij haalt volgens zichzelf
Inderdaad. Zoals het virus nu rond gaat zou het eigenlijk straf zijn moest er niemand tussenuit vallen.Vooral hopen dat iedereen mag vertrekken naar het WK
Die mannen moeten toch nergens zijn? Meeste hebben ook geen kinderenInderdaad. Zoals het virus nu rond gaat zou het eigenlijk straf zijn moest er niemand tussenuit vallen.
Ze hebben toch allemaal een trainer, een soigneur, een mecanicien, hun vader of wie dan ook die met de mobilhome rijdt. En de vriendin moet toch ook naar de winkel om inkopen te doen. Ze zullen wel voorzichtig zijn maar ze leven nu eenmaal niet onder een stolp.Die mannen moeten toch nergens zijn? Meeste hebben ook geen kinderen