Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Miljaar, Niels Albert is bijgekomen![]()

Haha ja die foto was het. Ik moest 2 keer kijken![]()
Sven Nys & Niels Albert huldigen nu al de nieuwe (en oude) Belgische kampioen veldrijden: “Dit is de beste Wout van Aert ooit”
Miel van Kest in Tremelo, waar ze allebei thuis zijn. Daar wagen Sven Nys (45) en Niels Albert (35) zich nog eens aan een uurtje cross. Verbaal dan. Ze duimen mee voor Eli Iserbyt en Toon Aerts, voelen mee met Mathieu van der Poel en genieten vooral mee van Wout van Aert. (geamuseerd) “Wat als...www.hln.be
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat het Nys is die 35 is en Albert die 45 is![]()
Lang geleden dat ik hem gezien had, wrs daardoorValt toch goed mee op die foto?
Hij is bijgekomen ja, maar lijkt me nog in het redelijke te vallen.

Is ook wel zeer oneerlijk aangezie Nys nog heel veel rijdt en sport tout court en nog altijd gelijk een pater leeft![]()
Sven Nys & Niels Albert huldigen nu al de nieuwe (en oude) Belgische kampioen veldrijden: “Dit is de beste Wout van Aert ooit”
Miel van Kest in Tremelo, waar ze allebei thuis zijn. Daar wagen Sven Nys (45) en Niels Albert (35) zich nog eens aan een uurtje cross. Verbaal dan. Ze duimen mee voor Eli Iserbyt en Toon Aerts, voelen mee met Mathieu van der Poel en genieten vooral mee van Wout van Aert. (geamuseerd) “Wat als...www.hln.be
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat het Nys is die 35 is en Albert die 45 is![]()

Kamp en Rohaar zijn toch resp een jaar en twee jaar ouder dan Nys als ik het goed heb. Kan beide Nederlanders ook omwisselen met elkaar.Al bij al toch een teleurstellend seizoen voor Nys.
Als je ziet hoe de profs één voor één door het zand knallen tot op het strand, terwijl de beloftes daar allemaal afstapten. Dan heb ik toch niet meteen het idee dat we momenteel met de allerbeste beloftenlichting zitten.
Kamp en Ronhaar hebben zich bij momenten toch ook laten zien bij de profs. Zoiets had ik van Nys eigenlijk ook verwacht.

Lijkt wel heel spannend inderdaad. Gaat hij met meer of minder dan 2 minuten voorsprong eindigen?T zit er al op denk ik het BK bij de profs.
Soit duidelijk de sterkste dan is het een terechte winnaar.
Dat was niet de oorspronkelijke bedoeling maar dat hij de remmen dichtknijpt is nu wél logisch én tactisch bekeken. WK is nu belangrijker, de medaillies waren hier toch al weg.Volgend jaar nog maar eens een poging doen, Eli. Twordt zelfs geen podium. Maar mss is ie zich aant sparen voor het WK, allemaal tactiek![]()
![]()
![]()
Heeft er iemand enige moeite gedaan om VA vandaag te volgen? Dat is gewoon rijden voor zilver dat ze doen. Ik kan ze wel géén ongelijk geven. Tegen VA valt toch niet te winnen ..
Aerts heeft inderdaad geprobeerd, maar die heeft zich dan dusdanig opgeblazen dat ie uiteindelijk naast het podium valt.Ze hebben geprobeerd, maar hij trok in de eerste zandstrook al alles kapot. Weinig aan te doen dus.
Zijn cooling down live uitzenden is er nu misschien wel een beetje overZiet hem daar rijden zonder handen, op't gemakske![]()