Veldritseizoen 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik me ook afgevraagd. Vorig jaar won hij bij de junioren alles en nu moet hij kampen met Verstrynge.

Toch die kerel niet onderschatten .. zijn trainer is .. Bart Wellens ;)
 
Van Aert die zei dat hij gisteren niet beter kon, was volgens mij dikke zever.
Hij deed gisteren niet eens moeite om in het wiel te gaan zitten van VDP. Pas toen het te laat was heeft hij er een trainingske van gemaakt ;)

Alleen de WB eindzege (vandaag) telt natuurlijk en volgende week het WK (als het niet wordt afgelast).
Update: VDP laat het nu ook gewoon lopen, het gat is te groot geworden, het WK is nu belangrijker ...

----

Wie wordt trouwens WK? Bij de vrouwen Alvarado denk ik. Bij de mannen denk ik VDP, al mag je VA ook niet onderschatten.
 
Bijzondere koers ik kan niet meer volgen :D
VDP is er gewoon een intervaltraining van aan het maken na die lekke band. En ja dan is het soms op de limiet (+ foutjes). :)
Volgende week is het zowiezo belangrijker voor beide heren ;)

Nu VDP wel een paar keren tegen de grond. Het is wel te hopen dat hij daar straks geen last van heeft, wij willen strijd op het WK.
 
Laatst bewerkt:
"Van Aert was de eerste 2 rondes echt wel sterk, ik was verbaasd dat ik dichterbij kon komen aangezien hij zo sterk was, ik had geen overschot in het wiel van van Aert. Ik vind fifty/fifty wel mooi"
Mooi stukje theater Mathieu, ik heb er van genoten 😁 . Volgende week roepen ze na 1 ronde allemaal om hun moeder.
 
Ken parcours niet maar VA maakt toch kans, 50-50 nu wel niet want VA slechts 1 keer duel gewonnen dit jaar als MvdP niet lek rijdt zeker (Dendermonde)?

In het zand kan je een gat laten vallen bv 😋
 
Gewoon beetje focus minder en dan maak je zoveel fouten
heeft niets te maken met focus maar met kapot zitten nadat hij de kloof van 20 sec naar 6 sec had terug gebracht. Bij een gemiddelde renner slaat dit in het hoofd en in de benen als uw concurrent opnieuw zo dicht komt. Maar niet bij WVA die rijdt gewoon door. MVDP mag dan technisch superieur zijn maar op mentaal vlak neemt WVA toch de bovenhand.
 
heeft niets te maken met focus maar met kapot zitten nadat hij de kloof van 20 sec naar 6 sec had terug gebracht. Bij een gemiddelde renner slaat dit in het hoofd en in de benen als uw concurrent opnieuw zo dicht komt. Maar niet bij WVA die rijdt gewoon door. MVDP mag dan technisch superieur zijn maar op mentaal vlak neemt WVA toch de bovenhand.
Als grote MPV fan moet ik u hierin helaas gelijk geven
 
Als grote MPV fan moet ik u hierin helaas gelijk geven
Ik niet alvast, remember eerste wereldtitel VDP waar het constant een secondespel is en VDP weigert te plooien, dat is éxact wat vandaag ook gebeurde én VDP was toen wat, 19/20 jaar oud?, remember RVV dit jaar, remember... .

Tuurlijk, Van Aert is regelmatig beter (toch zeker op de weg), maar ik zie niet waarom Van Aert dan ineens mentaal superieur zou zijn, zelfs vandaag is daar nog het beste voorbeeld van, VDP probeert niet één maar twee keer terug te komen en zet twee keer alles op alles. Dat hij er dan niet bijgeraakt is te wijten aan de sterkte van Van Aert, niet aan de mentale zwakte van VDP... .

Heeft wat mij betreft wel degelijk alles met focus te maken die laatste twee valpartijen overigens, voelen dat je er onmogelijk nog bijkomt terwijl je alles op alles gezet hebt, tegelijkertijd geen enkele druk van achteruit hebben en dan uiteindelijk de focus wat verliezen.

Alé kom MVDP mentaal inferieur noemen aan VA, ik zie daar geen enkele reden voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan