Veldritseizoen 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
De commentator op Telenet blijft maar vermelden dat het zijn allereerste cross is in een Belgische kampioenentrui (altijd WK geworden of in de wereldbekertrui moeten rijden) maar dat klopt niet. De dag na het BK is er altijd de "herkansingscross" in Otegem en daar heeft Wout al in de tricolore gecrosst, geen idee waarom de UCI er daar geen punt van maakt.

4f131176f51b95d3269e4dc2a4051db4.jpg
 
De commentator op Telenet blijft maar vermelden dat het zijn allereerste cross is in een Belgische kampioenentrui (altijd WK geworden of in de wereldbekertrui moeten rijden) maar dat klopt niet. De dag na het BK is er altijd de "herkansingscross" in Otegem en daar heeft Wout al in de tricolore gecrosst, geen idee waarom de UCI er daar geen punt van maakt.
Je beseft toch dat deze foto getrokken is voor de start? Van Aert heeft toen in de driekleur opgewarmd om die te showen maar heeft gewoon gecrost in de wereldkampioenentrui, wat hij verplicht is.
Foto van na de cross:

e26c3149-864b-4630-b3c6-35f40301eff5.png
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Je beseft toch dat deze foto getrokken is voor de start? Van Aert heeft toen in de driekleur opgewarmd om die te showen maar heeft gewoon gecrost in de wereldkampioenentrui, wat hij verplicht is.
Foto van na de cross:

e26c3149-864b-4630-b3c6-35f40301eff5.png
Herinner ik mij dat nu zo fout? :thinking:
Toen hij dat zei had ik direct dat beeld voor mij van Wout met die tricolore in Otegem. Ik heb die cross nog gezien zelfs. Bon, fair enough, excuses aan de brave man!
 
Herinner ik mij dat nu zo fout? :thinking:
Toen hij dat zei had ik direct dat beeld voor mij van Wout met die tricolore in Otegem. Ik heb die cross nog gezien zelfs. Bon, fair enough, excuses aan de brave man!
De volledige cross staat gewoon op youtube. Wout aan de start in de driekleur, en tegen dat ze vertrekken in de regenboogtrui.

 
Op basis van zijn resultaten de laatste weken is de niet selectie niet echt verrassend te noemen.
Vind je dat echt?

Ik zie 3 crossen waar ze vlak bij elkaar eindigden en 2 crossen waar Nys ver voor de andere 2 eindigt. Mol dan nog een zandcross zijnde.

Sinds 1 december
Boom: Nys 15e, Wyseure 30e, Verstrynge 29e
Herentals: Nys 33e, Wyseure 32e, Verstrynge 36e
Zolder: Nys 22e, Wyseure 18e, Verstrynge 23e
Gullegem: Nys 9e, Wyseure 7e, Verstrynge 8e
Mol: Nys 16e, Wyseure 53e, Verstrynge 30e

Ik snap de haat tov Nys wegens teveel media-aandacht maar op basis van de uitslagen snap ik niet echt waarom hij afvalt.
 
Vind je dat echt?

Ik zie 3 crossen waar ze vlak bij elkaar eindigden en 2 crossen waar Nys ver voor de andere 2 eindigt. Mol dan nog een zandcross zijnde.

Sinds 1 december
Boom: Nys 15e, Wyseure 30e, Verstrynge 29e
Herentals: Nys 33e, Wyseure 32e, Verstrynge 36e
Zolder: Nys 22e, Wyseure 18e, Verstrynge 23e
Gullegem: Nys 9e, Wyseure 7e, Verstrynge 8e
Mol: Nys 16e, Wyseure 53e, Verstrynge 30e

Ik snap de haat tov Nys wegens teveel media-aandacht maar op basis van de uitslagen snap ik niet echt waarom hij afvalt.
niet vergeten dat thibau nog enkele dnf had in crossen waar de andere 2 wel gefinisht zijn, waarvan een bijna belangrijkste om de selectie te maken, zijnde het BK
 
Ik snap de haat tov Nys wegens teveel media-aandacht maar op basis van de uitslagen snap ik niet echt waarom hij afvalt.

Ik snap de niet-selectie wel. Het gaat echt kwestie van net wel, net niet zijn geweest. Hij is dan ook reserve.
Ik snap de haat wegens teveel media aandacht dan weer niet.... Ik ga niet mee in de adoratie, maar al helemaal niet in de zinloze neerbuigende reacties.
 
Terecht of onterecht .. Dit hoeft toch niet zo slecht te zijn voor Thibaut? Beter een keertje met de neus op de feiten gedrukt worden dan dat hij het allemaal cadeau krijgt sé. Van tegenslagen leer je véél meer dan wanneer alles op wieltjes loopt.

De bondcoach is de beste vriend van zijn vader en heeft toch gewoon de ballen hem thuis te laten = Goed zo! Geen vriendjespolitiek, zo moet dat!
Neen het is net goed dat de zoon van Nys geen voorkeursbehandeling krijgt. Hij moet nu maar antwoorden met de pedalen hé.

Mond dicht, hard rijden en dan volgend jaar wereldkampioen worden bij de beloften! :LOL:
 
Ergens jammer dat de kans ontnomen wordt om Thibau Nys van het WK te laten proeven.. Denk dat het de relatie met Sven Vanthourenhout niet zal vergemakkelijken in de toekomst ;-)
 
Verstrynghe had in Mol wel wat pech (lek, val). Andere weet ik niet.

Thibaut heeft mss al iets te vaak opgeven dit seizoen?
 
Misschien heeft Sven zelf gevraagd om thibau thuis te laten?
Dat heb ik me ook afgevraagd. Vorig jaar won hij bij de junioren alles en nu moet hij kampen met Verstrynge. Misschien schuurt hij zijn gat wel wat op training. Hij gaat ook al jaren mee op training met Telenet alsof hij een prof is, dus op dat vlak zit er bij hem misschien gewoon niet veel rek meer op.
Sowieso is het voor de eerstejaarsbeloften geen gemakkelijk jaar om telkens tegen die profs te rijden, je zou voor minder de goesting wat verliezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan