Veldritseizoen 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht eigenlijk heel veel van Aerts vandaag (BK Kruibeke anyone?) en ook wel van Pidcock.
 
Je moet het maar kunnen om als co-commentator het de hele wedstrijd te hebben over Fahringer terwijl alle tussenstanden en je collega het constant hebben over Honsinger... Goeien bal Rob. :ROFLMAO: Niet zo'n spannende wedstrijd, maar toch nice om Franck met haar laatste jump P3 te zien pakken.
 
Yep, volgens mij haken zijn fietsen gewoon in elkaar bij het wisselen. Maar hij zag ook Brand winnen bij de vrouwen :cautious: Hij zegt wel meer vreemde dingen de laatste tijd vind ik.
 
Mooie omloop trouwens vandaag, al had ik verwacht dat het veel vettiger zou liggen. Op een paar modderstroken na lag het perfect.
Na de brug en modderstrook maakte VDP in de eerste ronde een foutje, VA rijdt er achterop en Van Kessel knal overkop. Daar maakt Mathieu een gaatje en hij zag ze niet meer terug. Had sowieso gewonnen, veel te goed en Wout maakte teveel fouten.
 
Spijtig ik had het Kopecky wel gegund een Belgische titel in het veld, t leek er ook fkes in te zitten maar Cant uiteindelijk toch te sterk.


Wat een Verdonschot nog doet met dat profcontract men moge het zich afvragen imo... .
 
Michel kan toch ook overdrijven hé. Dat we niet de weelde hebben om Kopecky thuis te laten van het wk. Beetje realistisch zijn dat veel meer als top 15 er ook niet zou inzitten. Laat ze zich maar top voorbereiden op het wegseizoen.
 
Michel kan toch ook overdrijven hé. Dat we niet de weelde hebben om Kopecky thuis te laten van het wk. Beetje realistisch zijn dat veel meer als top 15 er ook niet zou inzitten. Laat ze zich maar top voorbereiden op het wegseizoen.
WK: Bij de eerste 15 - 10 Hollanders? :cry:
 
5 + de regerend wereldkampioene zeker.
Alvarado, Brand, Betsema, Worst zijn in principe buiten categorie. Kastelijn is dit seizoen toch een stuk minder, plek 6 zal dan kiezen zijn voor Bakker of Pieterse (vos?).
Vas is de laatste weken ook wel te hoog gegrepen. Lijkt me niet echt ene parcours voor iemand als Honsinger. Top 5 moet toch de ambitie zijn.
 
Twee ergernissen:
* Geen Zilvermeercross op tv voor Proximus-kijkers. :(
* Lelijke kampioenentrui voor WVA, het zwart komt niet laag genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan