Veldritseizoen 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan inderdaad onmogelijk kloppen.
8 seconden onder het ER op straat gelopen.
Met maar af en toe te lopen. No way, GPS zal wat raar gedaan hebben!
Filmpje was zeer strak tempo, maar leek me nu ook niet zooooo rap.
 
Je snapt toch niet dat Betsema zich 2 minuten voor dat er boni's liggen zich naar plek 3 laat drummen. Kay of Alvarado hadden haar toch daar nooit iets in de weg gelegd. En dan verlies je het klassement met een 5 seconden.
 
WTF Hermans. Je wint eindelijk een cross bij de profs, dan krijg je het weekend er op nog 2 kansen en ga je 80km wandelen in de Ardennen. Als ik daar ploegleider was kon hij zijn boeltje pakken, wat een imbeciel.
 
WTF Hermans. Je wint eindelijk een cross bij de profs, dan krijg je het weekend er op nog 2 kansen en ga je 80km wandelen in de Ardennen. Als ik daar ploegleider was kon hij zijn boeltje pakken, wat een imbeciel.
Hermans rijdt ook nog 'waalse' klassiekers nee?
 
Dat zou goed kunnen maar hij was gepland om te starten. Hij heeft afgehaakt omdat hij het wandelen in zijn benen voelde :rolleyes: . Morgen zou hij dan wel zien te starten.
 
Doet mij denken aan een motorcrosser van vroeger, namelijk Ken de Dycker. Die werd fabriekspiloot bij Suzuki en op een bepaald moment kon hij in een GP niet starten omdat hij blaren op zijn handen had. Hij had bij zijn thuis klinkers gelegd de week voor de GP. Je houdt zoiets toch echt niet voor mogelijk.
 
Dat zou goed kunnen maar hij was gepland om te starten. Hij heeft afgehaakt omdat hij het wandelen in zijn benen voelde :rolleyes: . Morgen zou hij dan wel zien te starten.
A ik dacht dat hij gisteren dat gedaan had (op de dag van de cross) en dat hij seizoen al gestopt was :p
 
Doet mij denken aan een motorcrosser van vroeger, namelijk Ken de Dycker. Die werd fabriekspiloot bij Suzuki en op een bepaald moment kon hij in een GP niet starten omdat hij blaren op zijn handen had. Hij had bij zijn thuis klinkers gelegd de week voor de GP. Je houdt zoiets toch echt niet voor mogelijk.
:rofl:Herinner ik me ook nog, hij was dan ook niet het scherpste mes uit de la.
Dat zou goed kunnen maar hij was gepland om te starten. Hij heeft afgehaakt omdat hij het wandelen in zijn benen voelde :rolleyes: . Morgen zou hij dan wel zien te starten.
Idd zeer vreemd om dan niet te starten. Je hebt toch overeenkomst met die organisator? Start dan tenminste om die wandelbenen eruit te fietsen.
 
A ik dacht dat hij gisteren dat gedaan had (op de dag van de cross) en dat hij seizoen al gestopt was :p
Hij had blijkbaar al een rustweek ingepland vorige week.

Toch vreemd voor dat kaliber van crosser die het vooral moet hebben van die paar weken waar de groten niet rijden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan