Veldritseizoen 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch één van de meest onderschatte veldrijders. Ik vind hem zeker niet slechter dan een Iserbyt, Aerts of Vanthourenhout.
Gisteren was hij ook gewoon de beste.
Sweeck heeft nochtans een rotslecht seizoen achter de rug. Is er pas doorgekomen nadat hij van die trui af was...

Sweeck moet intrinsiek niet echt onder doen voor die andere drie maar het is altijd met hoogtes en diepe dalen.

Trieste reactie van Iserbyt over de cross van gisteren trouwens... slim is hij toch nie hé? Hij vond precies dat ze duidelijke teamorders hadden moeten geven. Hij vergat alleen dat van der Haar altijd zijn 5de plaats had afgestaan aan Aerts moest het er op aan gekomen hebben...
 
Ik moet dat manneke niet. Dat is nu al 2 jaar op rij dat hij zit te kwaken dat hij niet kan wachten tot WVA en MvdP het veld in komen want volgens hem heeft hij enorme stappen voorwaarts gezet en zal hij ze het vuur eens aan de schenen leggen. En dat is nu al 2 jaar op rij dat hij helemaal nergens meer is eens die mannen er bij zijn. Ik verwacht dat het volgend seizoen een 3de keer van datte gaat zijn.
Hoe ze hem moesten wegdragen na zijn val in Zolder vond ik ook nogal lachwekkend eerlijk gezegd. OK, een elleboog uit de kom doet pijn, veel pijn. Maar toen hij daar lag dacht ik even dat hij het niet ging overleven. Ik ken motorcrossers die na zo een kwetsuur de week erna gewoon weer aan de start staan. Nu zitten blèten dat zijn seizoen door pech (zijn val in Zolder) minder goed is dan verwacht. Sorry, een val is geen pech. Een lekke band is pech. Een val is dat je de controle kwijt was.
 
Ken enkele Mensen die Eli van iets dichter kennen. (Zelfde klas / zelfde Straat). Blijkbaar niet zo een leuke persoonlijkheid.

Ik vond dat er vrij veel pech was voor vele veldrijders dit seizoen vb. : ofwel had mvdp pech of Wout en hebben we jammer genoeg enkele spannende duels gemist.

Aerts en iserbyt hadden dan toch wat langdurig last van lichte blessures. Hopelijk nu toch nog enkele spannende wedstrijden op het einde van het seizoen , bij de vrouwen vond ik het vandaag fantastisch
 
En als ge niks zou posten zouden we zo'n onzin niet moeten lezen ...
Weet ik niet. Dan zal er wel ne andere onnozelaar zijn die onzin post 😂
Sorry, ik moet het ventje niet. Ik heb geen enkel probleem om toe te geven wanneer hij een race verdiend wint. Maar dat wil jog altijd niet zeggen dat ik akkoord moet gaan met zijn uitspraken.
 
Pidcock 5km gelopen in 13'25
Lijkt me toch dat zijn gps niet correct is, want dat is wel extreem snel zonder specifieke training
 
Pas op die had bij bepaalde andere loopproeven ook dik de beste tijden van alle veldrittoppers heb ik enige tijd terug in de krant gelezen, zelfs Aerts met een atletiekverleden bv kwam niet in de buurt.
 
13.25 dat is Europese top he (afgaande op vlak parcours)

Dan zou je op parcours alla Dendermonde wel ook verwachten dat die vooraan zit en niet moet opgeven (of je moet Haile zijn en enkel op harde ondergrond zo hard kunnen)
 
Het Brits record is 13.20. Om aan 13.25 te geraken wordt op een piste, met atletiekschoenen, en hazen gelopen.

Pidcock zou dat op zijn gewone loopschoenen en een stratenparcours doen, zonder voorbereiding, zonder hazen? Dan moet die dringend van sport veranderen.
 
Het Brits record is 13.20. Om aan 13.25 te geraken wordt op een piste, met atletiekschoenen, en hazen gelopen.

Pidcock zou dat op zijn gewone loopschoenen en een stratenparcours doen, zonder voorbereiding, zonder hazen? Dan moet die dringend van sport veranderen.
Weet niet waar je dat record van hebt, mss stratenrecord? Want Mo Farah heeft 12.53 gelopen ;)
 
Ja lijkt me ook gewoon wat GPS onregelmatigheden, is ook gewoon Strava best estimated effort he, niet dat dat daar gechronometreerd is geweest ofzo :p Zal wel snel kunnen lopen, maar miss toch met korrel zout nemen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan