Veldritseizoen 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer, maar ik denk dat de vogel gevlogen is.

Het is wel een verdiende winnaar zo. Na zo een stuik mooi de Remonte maken. Platte band van wva of niet
 
Damn, plat. Hoe die je dat op zo een parcours?
Op 9lives wist iemand ba Kasterlee te vertellen dat Matthieu zo dom was om lek te rijden. Wout had gewisseld en Matthieu niet en daardoor reed Matthieu lek. Nu gebeurde net hetzelfde maar met Wout. Ik ga die kerel toch nog gelijk moeten geven dat je lek rijdt als je niet vaak genoeg wisselt 😂

Alle gekheid op een stokje. Wat een 2 supermannen. Spijtug van die lekke band van Wout. Die zou hem wel eens de titel kunnen kosten.
 
Vind dit wel geen WK waardig parcours. Wat zand en voor de rest relatief effen parcours. Veel te weinig ploeteren. Die bruggen dat heeft toch niks met veldrijden te maken?
Ik vind het ook stom parcours maar moest het nog ploeteren zijn dan was het er wel los over natuurlijk want dan moet je 2 keer per ronde wisselen naar ander profiel en heb je nergens een recuperatie moment
 
Pff, dat wordt hier weer zo'n wat-als einde hé...
Bwa, vooral heel jammer dat Wout dat foutje maakte in het zand net toen hij bij Mathieu was. Was anders nog heel schoon geworden, maar helaas!

Omgekeerd had het ook gekund natuurlijk, maar dat had het er niet mooier op gemaakt :p
 
Duidelijk ook mentaal probleem bij Wout 🙄

Zou hij in het begin over zijn toeren gegaan zijn?
Nee, net zoals bij VDP in overijse. Over zijn toeren gaan om terug te willen keren en er niet in slagen..
Hoe kan je hier in godsnaam lek rijden. VDP zo onder druk zetten dat hij een fout maakt en dan dit.
Zou er hier iemand anders lek gereden zijn in heel het weekend?
 
Bwa, vooral heel jammer dat Wout dat foutje maakte in het zand net toen hij bij Mathieu was. Was anders nog heel schoon geworden, maar helaas!

Omgekeerd had het ook gekund natuurlijk, maar dat had het er niet mooier op gemaakt :p
Nah, toen zat hij al kapot. Van zo lang met die lekke band te rijden en dan helemaal in de verzuring te gaan in de achtervolging.

VdP krijgt dikke 20-25 seconden cadeau (dikke 10 die hij achter lag, dikke 10 die hij daarna voor lag). Dat is te veel om zo'n klepper te kunnen verslagen.
 
Het verschil was klein vandaag. VDP leek me wel iets sterker, maar die lekke band kostte veel krachten - moeilijk te zeggen hoe het anders had afgelopen- maar dat verschil maak je dan nooit meer goed, daarvoor is het verschil tussen de twee grote tenoren gewoon te klein.

C'est la vie.
 
VdP krijgt dikke 20-25 seconden cadeau (dikke 10 die hij achter lag, dikke 10 die hij daarna voor lag). Dat is te veel om zo'n klepper te kunnen verslagen.

Is waar, en vdp is dan nog iemand die nooit een fout maakt. Wat ik hoe langer hoe meer lachwekkend begin te vinden, hoe indrukwekkend het ook is bij momenten :p
 
Van aert absoluut foutloos in de beginfase, maar daarna was het toch ook gewoon minder. Hij heeft 1 ronde gehad dat hij zowel net na de dijk als net voor de brug van de fiets moest. Vdp heeft enkel in ronde 2 eens niet door een strook gefietst. Jammer van de lekke band, vooral voor de spanning. Een geweldig duel tussen deze 2 is ons toch ook amper gegund.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan