Op vraag van werkgever (zorgsector) Dochtertje had wel symptomen maar testte ook negatief.Waarom zou je je als vader van een hrc laten testen? Dat is toch niet de procedure? Tenzij uw dochter symptomen heeft ontwikkeld en positief heeft getest?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op vraag van werkgever (zorgsector) Dochtertje had wel symptomen maar testte ook negatief.Waarom zou je je als vader van een hrc laten testen? Dat is toch niet de procedure? Tenzij uw dochter symptomen heeft ontwikkeld en positief heeft getest?
same.3xPfizer Beetje stijve arm, zoals de meeste vaccins die ik ooit gehad heb.
Volgens mij mag het na 2 weken.mail gekregen voor mijn boosterprik op JnJ, net nu ik corona gehad heb... best wa uitstellen zeker?
edit: shot is voorzien op 4/01/22 en het is moderna.
da's ok zeker?
Eveneens J&J gekregen, boosterprik voorzien voor 27/12, ook Modernamail gekregen voor mijn boosterprik op JnJ, net nu ik corona gehad heb... best wa uitstellen zeker?
da's ok zeker?
Yep, mijne kwam ook van daar.de uitnodigingsmail uit welk adres wordt die gestuurd?
Ik krijg hier iets vanuit:
[email protected]
?
Ja nu ook in mijn e-box.Yep, mijne kwam ook van daar.
Boosterprik gekregen vandaag, Pfizer. In Mei mijn J&J-shot gehad.
K vind 6 maanden te lang. Zou normaal al na 4 maanden moeten gebeuren. Wetende dat je daarna weinig antistoffen hebtVrouw (32) heeft uitnodiging gehad voor volgende week. Exact 6 maand na haar 2e Pfizer. Goe bezig Leuven![]()
mm, ik was eens aan het kijken op myhealthviewer vandaag,
Daar staat een 2e activatiecode die nu gedeactiveerd is tot half januari. Nog iemand hetzelfde dat er zo een deactiveerde code staat?
Zou dat het moment zijn dat ik men boosterprik / uitnodiging krijg?
1e juni, 2e juli gehad. Pfizer.
Lang genoeg tussen , gewoon doenmail gekregen voor mijn boosterprik op JnJ, net nu ik corona gehad heb... best wa uitstellen zeker?
da's ok zeker?
Vermoed dat dat de datum is vanaf wanneer ge uitgenodigd kunt worden voor uw booster (behoudens veranderingen aan de termijn van 6 maand natuurlijk)mm, ik was eens aan het kijken op myhealthviewer vandaag,
Daar staat een 2e activatiecode die nu gedeactiveerd is tot half januari. Nog iemand hetzelfde dat er zo een deactiveerde code staat?
Zou dat het moment zijn dat ik men boosterprik / uitnodiging krijg?
1e juni, 2e juli gehad. Pfizer.