Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoorde het gisteren ook va een vriend uit Hasselt dat hij zijn uitnodiging gekregen had.Ik heb vandaag mijn uitnodiging voor de booster gekregen gehad. Tweede moderna halfweg juli laten zetten.. Pas halfweg januari plaats in Hasselt.
Ik ook, uitnodiging op 18/12, afspraak gemaakt in Brabanthal op 23/12. Was idd nog veel plaats over precies.12 juli laatste prik gehad, nu vandaag mail en op 23/12 geboekt. Brabanthal Leuven, nog superveel plaats vrij toen ik 30' na de mail registreerde.
Dat zou dan na max. 72u toch voorbij moeten zijnJa amai. Ik wist dat pfizer dingen stijf maken als core business had maar met hun vaccin overdrijven ze. Kan mijn linkerarm amper nog bewegen. Pijn straalt uit tot in mijn vingertoppen.

Pff, nog 2 van die dagenDat zou dan na max. 72u toch voorbij moeten zijn![]()
Same here. Zou het aan de Brusselse vaccins liggenJa amai. Ik wist dat pfizer dingen stijf maken als core business had maar met hun vaccin overdrijven ze. Kan mijn linkerarm amper nog bewegen. Pijn straalt uit tot in mijn vingertoppen.

Zeker dat het een vacvinatiecentrum was en geen een of andere medicijnman?Ja amai. Ik wist dat pfizer dingen stijf maken als core business had maar met hun vaccin overdrijven ze. Kan mijn linkerarm amper nog bewegen. Pijn straalt uit tot in mijn vingertoppen.
Indirect zijn die (grotendeels) dan wel met elkaar verbonden.Hoe ze kijken nu toch naar de datum van de laatste prik voor de volgorde en niet naar het geboortejaar?
Ik dacht eigenlijk vooral aan de wachttijd tussen de twee vaccins die er toch wel voor zorgt dat het schema op geboortejaar toch volledig overhoop haalt?Indirect zijn die (grotendeels) dan wel met elkaar verbonden.
Want de vaccinatie volgde ook leeftijd, dit natuurlijk met een paar side-notes en uitzonderingen.
De uitzonderingen zijn risicopatiënt, zorgpersoneel, via QVAX lijst, ...
En de belangrijkste side-note is dat het voor de originele vaccinatiecampagne ook afhing van eerstlijnzone/vaccinatiecentrum. Als je in een regio woont met meer ouderen, zal je later je eerste/tweede shot gehad hebben dan een regio dat voornamelijk bewoond werd door jongere mensen.
Nee, echt gewoon regiogebonden.Ik dacht eigenlijk vooral aan de wachttijd tussen de twee vaccins die er toch wel voor zorgt dat het schema op geboortejaar toch volledig overhoop haalt?