Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Vandaag de booster gaan halen (QVAX). Ofwel zijn die lijsten veel leger, ofwel worden er veel meer vaccins geweigerd, maar het gaat snel.

Ik had mijn ouders ingeschreven op Qvax, zij hebben nooit een bevestigingsmail gekregen, enkele dagen erna stond hun "echte" uitnodiging op hun burgerprofiel.
Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen. Bij de eerste ronde vaccinaties had ik een week later dan mijn leeftijdsgenoten nog altijd geen echte uitnodiging gekregen, en dan kreeg ik er een via qvax.( ik was er dan eigenlijk rapper bij of hen)
Het zou ook niet raar zijn moesten ze via qvax een buffer opbouwen met de mensen die vooraan op de lijst staan en wachten tot ze die kunnen oproepen met de vrijgekomen spuitjes.

Ik had mijn ouders ingeschreven op Qvax, zij hebben nooit een bevestigingsmail gekregen, enkele dagen erna stond hun "echte" uitnodiging op hun burgerprofiel.
Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen. Bij de eerste ronde vaccinaties had ik een week later dan mijn leeftijdsgenoten nog altijd geen echte uitnodiging gekregen, en dan kreeg ik er een via qvax.( ik was er dan eigenlijk rapper bij of hen)
Het zou ook niet raar zijn moesten ze via qvax een buffer opbouwen met de mensen die vooraan op de lijst staan en wachten tot ze die kunnen oproepen met de vrijgekomen spuitjes.
Klopt, ik vermoed dat ze bij QVAX de mensen nemen die meer achteraan de lijst staan, puur om dubbele administratie te voorkomen. Het is echt een hoop miserie om iemand waarvan de uitnodiging al "in het systeem" zit, dan via QVAX te gaan vaccineren.

Merci, had me al van de eerste dag op Qvax ingeschreven maar nog geen mail gehad.
Net op mijn burgerprofiel gekeken en kon direct boeken, morgen boosterke halen. :)

Uitnodiging 3e vaccinatie in de bus. Ik ga er mee wachten deze keer. Van de eerste 2 een paar keer onwel geworden een dikke week na vaccinatie. Ook lichte cognitieve stoornissen waarvan ik wel niet kan bewijzen dat ze rechtstreeks in verband staan met de vaccinatie maar ik voel me net weer wat beter dus niet meteen zin om nogmaals dezelfde weg op te gaan.

Enige reden dat ik me heb laten vaccineren is zorgeloos op reis kunnen gaan, maar ik ben al 2 jaar niet meer geweest en achteraf toch overal negatieve test nodig zo blijkt ...

Wel benieuwd hoe lang mijn covid safe app groen gaat blijven. Is daar al iets van bekend ?

Mij vrijdag ingeschreven op de reservelijst en daarnet sms gekregen dat er vaccins over zijn voor vnv. Via de site afspraak bevestigd voor binnen een uur. Zal, net zoals mijn eerste 2, pfizer zijn. (37 jaar)

Uitnodiging gehad en kan me inschrijven tot eind januari, enige 2 dagen met vrije sloten zijn 30 december en 4 januari terwijl ik dan niet kan :unsure:

Uitnodiging gehad en kan me inschrijven tot eind januari, enige 2 dagen met vrije sloten zijn 30 december en 4 januari terwijl ik dan niet kan :unsure:
Zal beetje van gemeente tot gemeente afhangen?

Ik heb vandaag de uitnodiging gehad (28 jaar) en vandaag m'n derde prik laten zetten. Antwerpen Expo.

Laatst bewerkt:
Morgen mag ik toevallig via werkgever van mijn vrouw (ziekenhuis) een "overschot" vaccin laten zetten maar zonet ook de uitnodiging gehad voor de "gewone/geplande" booster: 11/1/21, 2de prik was 23/7.
Leeftijd: van '84. Mijn zus uit '78 mag 9/1 gaan.
Dus het gaat wel vooruit

Vandaag uitnodiging gehad voor Booster Moderna (na 2x Pfizer) op 11/01. (Vaccinatiecentrum Genk-As-Zutendaal). Ben van 1987.

Terug
Bovenaan