ugar
Well-known member
Je weet dus waar je je volgend vaccin moet laten zetten, madame gaat content zijnJa amai. Ik wist dat pfizer dingen stijf maken als core business had maar met hun vaccin overdrijven ze.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet dus waar je je volgend vaccin moet laten zetten, madame gaat content zijnJa amai. Ik wist dat pfizer dingen stijf maken als core business had maar met hun vaccin overdrijven ze.
Als je een uitnodiging hebt gehad denk ik dat het niet meer via Qvax komt?Uitnodiging gekregen voor midden januari, hopelijk sneller door QVAX.
Ook als je je eerst op QVAX hebt ingeschreven?Als je een uitnodiging hebt gehad denk ik dat het niet meer via Qvax komt?
Klopt, ik vermoed dat ze bij QVAX de mensen nemen die meer achteraan de lijst staan, puur om dubbele administratie te voorkomen. Het is echt een hoop miserie om iemand waarvan de uitnodiging al "in het systeem" zit, dan via QVAX te gaan vaccineren.Ik had mijn ouders ingeschreven op Qvax, zij hebben nooit een bevestigingsmail gekregen, enkele dagen erna stond hun "echte" uitnodiging op hun burgerprofiel.
Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen. Bij de eerste ronde vaccinaties had ik een week later dan mijn leeftijdsgenoten nog altijd geen echte uitnodiging gekregen, en dan kreeg ik er een via qvax.( ik was er dan eigenlijk rapper bij of hen)
Het zou ook niet raar zijn moesten ze via qvax een buffer opbouwen met de mensen die vooraan op de lijst staan en wachten tot ze die kunnen oproepen met de vrijgekomen spuitjes.
Ik had mijn ouders ingeschreven op Qvax, zij hebben nooit een bevestigingsmail gekregen, enkele dagen erna stond hun "echte" uitnodiging op hun burgerprofiel.
Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen. Bij de eerste ronde vaccinaties had ik een week later dan mijn leeftijdsgenoten nog altijd geen echte uitnodiging gekregen, en dan kreeg ik er een via qvax.( ik was er dan eigenlijk rapper bij of hen)
Het zou ook niet raar zijn moesten ze via qvax een buffer opbouwen met de mensen die vooraan op de lijst staan en wachten tot ze die kunnen oproepen met de vrijgekomen spuitjes.

Zal beetje van gemeente tot gemeente afhangen?Uitnodiging gehad en kan me inschrijven tot eind januari, enige 2 dagen met vrije sloten zijn 30 december en 4 januari terwijl ik dan niet kan![]()
Straf! Bij ons zitten ze nog maar aan geboortejaar 1960. Wat een verschil!Kameraad van me vandaag in Antwerpen met moderna. 29 jaar.
Idem, maar wil toch pas na de feestdagen gaan. Moest ik me ellendig voelen, liever na die drukke dagen'88, nog geen uitnodiging voor m'n booster gehad