Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Ik denk dat de 'bottle neck' inderdaad de tijd tussen de booster en de vorige inentingen is.
Ik mag overmogen al gaan, uitnodiging kwam bijna exact 6 maanden na mijn 2e (moderna) prik toe.

Gisteren booster-prik gekregen. 3e keer Moderna.

Ik mocht niet klagen over de 1ste keer ('s avonds wat vermoeid, licht koortstig gevoel, maar goed geslapen) en de 2e keer (helemaal geen last).

De 3e was nu toch wel de ergste. Vermoeid, onrustig, hartkloppingen, koortsig gevoel, slechte nacht en heel m'n lijf deed pijn. Het begint nu wel stilaan te beteren.

Prik laten zetten ging weer supervlot (Kinepolis). Was 2 minuten na het binnenwandelen al geklonken.

EDIT: was trouwens tot op de dag precies 6 maanden geleden :)

Laatst bewerkt:
Deze voormiddag boosterprik gekregen (3e keer Moderna).

Bijwerkingen zijn nu aan het beginnen, voorlopig gelijkaardig aan mijn 2e prik: pijnlijke arm, lichte hoofdpijn, beetje duizelig en futloos.
Hopen dat het daar ook deze keer bij blijft en dat het morgen over is :)

5minuten te laat mijn sms/mail gezien voor oproep boosterprik omdat ik in een voorstelling zat... toeme, hopelijk niet te lang wachten voor een nieuwe oproep.

Deze voormiddag boosterprik gekregen (3e keer Moderna).

Bijwerkingen zijn nu aan het beginnen, voorlopig gelijkaardig aan mijn 2e prik: pijnlijke arm, lichte hoofdpijn, beetje duizelig en futloos.
Hopen dat het daar ook deze keer bij blijft en dat het morgen over is :)
update: nog een klein beetje moe (slecht geslapen) en pijnlijke arm, maar that's it.

Dus voor mij persoonlijk eigenlijk identiek dezelfde bijwerkingen als na de 2e inenting.

Hier ook net uitnodiging voor booster gehad binnen paar weken met Moderna.
Vriendin ook (mag 4 min voor mij)

Beide 34j en gaan dan net 6 maand Pfizer hebben gehad

Ik (34) heb net uitnodiging gehad voor een booster van Moderna. Eind juli heb ik mijn tweede Pfizer gehad. Nu heb ik gereserveerd voor maandag 27 december.

6 maanden na 2e Pfizer nog geen uitnodiging, dus heb qvax gebruikt. halve dag later al mail dat ik mag komen. heb wel een domme vraag, moet je fysiek die uitnodiging meehebben, of volstaat dus gewoon die qr-code op je gsm tonen?

wel wat stress, de 2e keer had ik wel redelijk last gehad erna.
Digitaal is in principe wel genoeg. Vorige keer moest ik zelfs enkel mijn ID-kaart laten zien.

Ik heb vandaag mijn uitnodiging voor de booster gekregen gehad. Tweede moderna halfweg juli laten zetten.. Pas halfweg januari plaats in Hasselt.

Ook eind juli mijn 2e vaccin (34), maar nog geen uitnodiging gekregen. Ik verbaas mij dat het elders blijkbaar sneller kan.

Ook eind juli mijn 2e vaccin (34), maar nog geen uitnodiging gekregen. Ik verbaas mij dat het elders blijkbaar sneller kan.
Ingeschreven via Qvax dus zijn reserve. Alleen verbaast het mij ook dat ik op mijn leeftijd nu al aan de beurt ben, of men doet het op basis van datum van inschrijving want ik heb dat de dag dat het openstond gedaan.

Ik (34) heb net uitnodiging gehad voor een booster van Moderna. Eind juli heb ik mijn tweede Pfizer gehad. Nu heb ik gereserveerd voor maandag 27 december.
Nog opmerking: bij was het niet via Qvax. Gewoon gisteren mail gehad voor een afspraak.

Vriend van mijn zus (35) heeft nog niks gehad.

Gisteren uitnodiging gehad, direct geboekt, ging 28/12 al. Mijn vrouw, paar jaar jonger, kreeg vanmorgen uitnodiging. Zelfde dag gevaccineerd in juli. Zij kon 16/1 pas ten vroegste. Zitten die 3 weken vol of is het dicht? 🤨

Weet iemand trouwens toevallig of ik ergens online een attest kan vinden om mijn vaccinatie te bewijzen?
pdf bestand ofzo?

In mijn app staat de 3e inenting er nu in ieder geval al bij.

Terug
Bovenaan