Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Waarom zou je je als vader van een hrc laten testen? Dat is toch niet de procedure? Tenzij uw dochter symptomen heeft ontwikkeld en positief heeft getest?
Op vraag van werkgever (zorgsector) Dochtertje had wel symptomen maar testte ook negatief.

Gisteren derde (moderna) shot gehad. Nets als bij tweede vaccin, afgelopen nacht slecht geslapen, hoofdpijn en warm, wel minder erg als bij het tweede vaccin;

mail gekregen voor mijn boosterprik op JnJ, net nu ik corona gehad heb... best wa uitstellen zeker?

edit: shot is voorzien op 4/01/22 en het is moderna.

da's ok zeker?

mm, ik was eens aan het kijken op myhealthviewer vandaag,
Daar staat een 2e activatiecode die nu gedeactiveerd is tot half januari. Nog iemand hetzelfde dat er zo een deactiveerde code staat?
Zou dat het moment zijn dat ik men boosterprik / uitnodiging krijg?
1e juni, 2e juli gehad. Pfizer.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2021-12-13 om 16.28.18.png
    Schermafbeelding 2021-12-13 om 16.28.18.png
    68,3 KB · Weergaven: 13
Daar staat een 2e activatiecode die nu gedeactiveerd is tot half januari. Nog iemand hetzelfde dat er zo een deactiveerde code staat?

Net eens even gekeken: Hier staat die code gedeactiveerd tot 6 januari en heb half juni en juli mijn eerste en tweede moderna gehad..

Vermoed dat dat de datum is vanaf wanneer ge uitgenodigd kunt worden voor uw booster (behoudens veranderingen aan de termijn van 6 maand natuurlijk)

Terug
Bovenaan