iemand hier al J&J gehad?
ik sta erop voor 15 juni...
ja, eerste nacht koude koorts met veel rillingen gehad.
Dag erop koorts maar ik voelde me niet slecht en kon alles doen.
Dan was het allemaal voorbij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand hier al J&J gehad?
ik sta erop voor 15 juni...
Amai nice. Ik dacht altijd dat die reservelijsten enkel werden gebruikt voor als er vaccins over zijn op het einde de dag.QVAX SMS gehad, vrijdag krijg ik 1e prik!
Via wachtlijst dus![]()
Hola, in Leuven ofwa?QVAX SMS gehad, vrijdag krijg ik 1e prik!
Via wachtlijst dus![]()
Die eerste spuit geeft zelden echt felle bijwerkingen, buiten een pijnlijke arm voor een dag of 2.Ik heb net bericht gehad dat ik een pfizer spuit krijg op 17 juni om 20.00. Op 19 juni vertrek ik smorgens om de 20ste de pass portes du soleil gaan rijden. MTB rit in de Alpen van 100 km en 7000hm.
Zou dat doenbaar zijn of toch maar proberen te verzetten op 1 of andere manier?
Ik ook, blijkbaar niet. Was net gaan fietsen, ben naar huis gevlamd om op tijd te zijnAmai nice. Ik dacht altijd dat die reservelijsten enkel werden gebruikt voor als er vaccins over zijn op het einde de dag.

Nee niet Leuven en ben nog net geen 34. Maar hier zitten we wel redelijk vooraan met prikken precies (bijna 60% had gisteren 1e prik gehad)Hola, in Leuven ofwa?
en gij zijt nog geen 35 he, ofwel?

Of 1ste spuit laten zetten en me ziek melden voor de 2e?Uitnoding gekregen, ben 36 jaar, voor Pfizer. Datum is 17 juni. Wat probleem geeft voor de 2e prik, want we zijn dan een week op reis naar een huisje in Frankrijk. Gekeken om te verplaatsen. Maar van de 4 weken zijn er enkel vrije momenten op diezelfde 17 juni of de dag erna 18 juni, wat nog altijd tijdens de reis valt qua 2e prik.
Zou dat nog kunnen verplaatst worden zonder als weigeraar te bekeken worden?

Ik zou eerst eens bellen naar hat vaccinatiecentrum. Ik heb toch al vaker gehoord dat ze daar wat meer kunnen schuiven met de datums (ipv online)Of 1ste spuit laten zetten en me ziek melden voor de 2e?![]()
Will doIk zou eerst eens bellen naar hat vaccinatiecentrum. Ik heb toch al vaker gehoord dat ze daar wat meer kunnen schuiven met de datums (ipv online)
Even mezelf quoten: ze heeft zich gisterenavond (na 20u) op systeem ingeschreven en heeft al SMS gehad en afspraak nog vandaag!Vriendin is even oud en staat niet op de wachtlijst dus benieuwd hoeveel later ze aan de beurt is![]()
En eventueel ook de stad/provincie is handig!Oproep. Als je mag gaan, gelieve dan hier ook te vermelden wat je leeftijd is (of geboortejaar). Dan kan de rest wat mee volgen hoe het loopt van vooruitgang.
En eventueel ook de stad/provincie is handig!
Gebeld en 2e prik is verzet net na de reis op 3 aug. (VC Oostkamp, 36 jaar en Pfizer)Ik zou eerst eens bellen naar hat vaccinatiecentrum. Ik heb toch al vaker gehoord dat ze daar wat meer kunnen schuiven met de datums (ipv online)
Ik heb daarvoor gebeld.Uitnoding gekregen, ben 36 jaar, voor Pfizer. Datum is 17 juni. Wat probleem geeft voor de 2e prik, want we zijn dan een week op reis naar een huisje in Frankrijk. Gekeken om te verplaatsen. Maar van de 4 weken zijn er enkel vrije momenten op diezelfde 17 juni of de dag erna 18 juni, wat nog altijd tijdens de reis valt qua 2e prik.
Zou dat nog kunnen verplaatst worden zonder als weigeraar te bekeken worden?