Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Ik heb net bericht gehad dat ik een pfizer spuit krijg op 17 juni om 20.00. Op 19 juni vertrek ik smorgens om de 20ste de pass portes du soleil gaan rijden. MTB rit in de Alpen van 100 km en 7000hm.

Zou dat doenbaar zijn of toch maar proberen te verzetten op 1 of andere manier?

Ik heb net bericht gehad dat ik een pfizer spuit krijg op 17 juni om 20.00. Op 19 juni vertrek ik smorgens om de 20ste de pass portes du soleil gaan rijden. MTB rit in de Alpen van 100 km en 7000hm.

Zou dat doenbaar zijn of toch maar proberen te verzetten op 1 of andere manier?
Die eerste spuit geeft zelden echt felle bijwerkingen, buiten een pijnlijke arm voor een dag of 2.

Amai nice. Ik dacht altijd dat die reservelijsten enkel werden gebruikt voor als er vaccins over zijn op het einde de dag.
Ik ook, blijkbaar niet. Was net gaan fietsen, ben naar huis gevlamd om op tijd te zijn :D
Bleek het dus pas voor vrijdag, en had keuze uit 3 slots (allemaal wel binnen de 30min)
Hola, in Leuven ofwa?
en gij zijt nog geen 35 he, ofwel?
Nee niet Leuven en ben nog net geen 34. Maar hier zitten we wel redelijk vooraan met prikken precies (bijna 60% had gisteren 1e prik gehad)
Collega van in de 40 heeft in zelfde gemeente vandaag brief gehad.

Vriendin is even oud en staat niet op de wachtlijst dus benieuwd hoeveel later ze aan de beurt is :p

Gisteren nog over gehad dat zowel mijn vrouw (39) als mezelf (34) nog niks hadden gehoord.
Vandaag heeft ze een mail gekregen voor ergens eind juni en kunnen verplaatsen (2e spuit kwam anders niet goed uit) naar komende maandag.
Later op de dag kreeg ik telefoon of ik kon komen, gezien er overschot was, en 20 min later al eerste prik ontvangen.
Hier werken ze niet met Qvax maar eigen reservelijst systeem waar ik me had opgezet.

Gaat plots snel zo.

Uitnoding gekregen, ben 36 jaar, voor Pfizer. Datum is 17 juni. Wat probleem geeft voor de 2e prik, want we zijn dan een week op reis naar een huisje in Frankrijk. Gekeken om te verplaatsen. Maar van de 4 weken zijn er enkel vrije momenten op diezelfde 17 juni of de dag erna 18 juni, wat nog altijd tijdens de reis valt qua 2e prik.

Zou dat nog kunnen verplaatst worden zonder als weigeraar te bekeken worden?

Eerste spuit (Pfizer) vandaag gekregen, 38j, risico patient
Te vroeg aangekomen in vaccinatie centrum, moet ik wachten? Nee hoor meneer, ga maar door.
Binnen de 5min na aankomst was de spuit al gezet, na de 15min verplichte rust ter plaatse dan naar huis.
Alles AOK!

Uitnoding gekregen, ben 36 jaar, voor Pfizer. Datum is 17 juni. Wat probleem geeft voor de 2e prik, want we zijn dan een week op reis naar een huisje in Frankrijk. Gekeken om te verplaatsen. Maar van de 4 weken zijn er enkel vrije momenten op diezelfde 17 juni of de dag erna 18 juni, wat nog altijd tijdens de reis valt qua 2e prik.

Of 1ste spuit laten zetten en me ziek melden voor de 2e?🤔

Oproep. Als je mag gaan, gelieve dan hier ook te vermelden wat je leeftijd is (of geboortejaar). Dan kan de rest wat mee volgen hoe het loopt van vooruitgang.

Ik heb daarvoor gebeld.

Ik krijg ook de 17de mijn spuit, maar ik vertrek 2 dagen later naar Frankrijk voor een week te gaan MTB-en. Dus ik had liever meer tijd tussen spuit en vertrek of wel erna.

Aan de tel. zeiden ze dat ze nu geen zicht hadden op leveringen die 1-2 weken later zijn, daarom zijn er ook geen andere slots zichtbaar. Dus ik moest terug bellen binnen anderhalve week en dan hopen dat er dan wel zijn en ik het dan met anderhalve week kan verschuiven.

Op 29/05 de eerste, 03/07 de tweede, met Pfizer.
Ik ben van 1980, risico patiënt, vaccinatie te 9100 Sint-Niklaas.
Mijn oudste broer is er 57, de andere 54, mijn zus 56.
Oudste broer heeft te Lokeren eerste keer AZ gekregen. Mijn zus heeft tweemaal AZ reeds gekregen, ook risico patiënt, te Beveren-Waas.
Mijn broer van 54 mag begin Juni gaan, ook te Sint-Niklaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan