Vriendin (31) heeft hier om 14u AZ gekregen, ligt nu koortsachtig en misselijk te rillen in bed.
Mijn zus heeft dat ook gehad, 34 en gelijkaardige symptomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriendin (31) heeft hier om 14u AZ gekregen, ligt nu koortsachtig en misselijk te rillen in bed.
Hoe heb je dan een doktersbriefje geregeld? Is de huisarts dan thuis bij je langs gekomen en heeft hij/zij dan een briefje geschreven voor haar werkgever?Mijn vrouw heeft haar 2de Pfizer gehad en ze is daar een dag lang ziek van geweest, koorts, spierpijn, totaal uitgeput. Na een dag in bed was het volledig weg.
Hoe heb je dan een doktersbriefje geregeld? Is de huisarts dan thuis bij je langs gekomen en heeft hij/zij dan een briefje geschreven voor haar werkgever?
Bij ons op werk kon je daags erna gewettigd afwezig zijn zonder ziekte attest.Hoe heb je dan een doktersbriefje geregeld? Is de huisarts dan thuis bij je langs gekomen en heeft hij/zij dan een briefje geschreven voor haar werkgever?
In de VS begint men ondertussen te merken dat er veel mensen het vaccin niet willen nemen (40% van de republikeinse kiezers)
Er gaan nu stemmen op om vaccinatie verplicht te maken om deel te mogen nemen aan een hele serie activiteiten (onder andere vliegtuig nemen, iets wat onder federale autoriteit valt). Net hetzelfde voor mensen die voor 't leger werken als mensen die in de gezondheidszorg werken.
Alle andere vaccinaties zijn verplicht om militair te zijn. Dus ik zie niet in waarom dit een probleem zou zijnZoiets eindigt zonder twijfel voor het hooggerechtshof. Een burger chanteren om een medische ingreep te ondergaan door hem anders uit te sluiten van werk of transport. Dat komt nooit goed.
Er zijn vaccins die verplicht zijn als je naar bepaalde landen wilt, het vaccin tegen polio is ook verplicht. Niets verkeerd mee om dit ook te verplichten.Zoiets eindigt zonder twijfel voor het hooggerechtshof. Een burger chanteren om een medische ingreep te ondergaan door hem anders uit te sluiten van werk of transport. Dat komt nooit goed.
Mijn schoonzus had van de eerste ook geen last, en van de tweede was ze erg ziek. En ze is ook een 30'er zoals jij.Intussen meer dan 24u geleden mijn eerste Pfizer-vaccin gehad, en behalve voorbije nacht een stijve bovenarm, totaal geen last gehad. Ik vermoed dat dat de dag na het 2de vaccin wel anders zal zijn.
Was hier toch identiek als bij het eerste vaccin, van mijn co-workers was er maar eentje met symptomen maar niets dat dafalgan niet de baas kon, ze had 2x last, 2x gewoon kunnen komen werken onder Dafalgan.Intussen meer dan 24u geleden mijn eerste Pfizer-vaccin gehad, en behalve voorbije nacht een stijve bovenarm, totaal geen last gehad. Ik vermoed dat dat de dag na het 2de vaccin wel anders zal zijn.