Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Dag na mijn 2e Pfizer prik, voel ik eigenlijk niks.
Bij de eerste had ik meer stijve arm.

khad wel geluk, was een verpleegster van rond mijn leeftijd:wink:
Bij mij een kalende vijftiger :unsure:
Wel een geluk dat ze die wet in 2016 aangepast hebben dat het een B2 handeling wordt. Anders had je voor elke vaccinatie een dokter nodig.
Hier zijn de symptomen verdwenen trouwens. Nog een beetje moe gewoon.
 
Woensdag mijn 1ste phizer gehad, tweede is op 22 juli. Enkel op plaats van de spuit een tweetal dagen wat stijfjes geweest.
 
Net vaccin van Pfizer gehad, eerste keer in qvax Antwerpen spoor Oost. Wat een geoliede machine hier. Gaat allemaal erg vlot. Geen last bij de prik. We zien de komende dagen wel.
 
Ben hier precies de laatste die een spuitje moet krijgen (donderdag moet ik voor de eerste keer gaan).
 
Daarnet te Park Spoor Oost mijn eerste Pfizer prik gehad. Geen enkele last tot nu toe. Voelde bij de prik zelfs amper iets. Begin bijna nog te twijfelen of ze wel iets hebben toegediend 😅 Het was er erg goed georganiseerd en chapeau aan alle medewerkers/vrijwilligers daar 👍👍
21 juli staat de 2de gepland.
 
Spuit ging er in op 90° hoek, elke vorige injectie die ik ooit kreeg was 45°.
In de 15-minuten-wachten-na-de-prik ruimte naast vaxcentrum ging er iemand van hare sus.
 
Vanmiddag Pfizer gehad in zone Pallieterland. Pijnlijke arm, that’s it.

Ongelofelijk hoe vlot die organisatie liep. Machinaal bijna.
 
Gisteren mijn 2de prik Moderna gekregen. Tegen dezelfde avond wat koortsig geworden, en dan vandaag een hele dag in bed gelegen met koorts en een miserabel gevoel. Ondertussen ben ik terug volledig aan de beterhand en heb ik enkel nog een licht stijve arm.
 
Ik had mijn vaccinatie voor nu maandag nog niet bevestigd, zie ik net in mijn mailbox een herinneringsmail voor mijn vaccinatie.
En blijkbaar is die nu automatisch bevestigd, want ik heb enkel nog de mogelijkheid om te annuleren, niet meer om te bevestigen.

Bij de mail zit ook een e-ticket om af te drukken en mee te nemen, maar er zit toch al zo een e-ticket bij mijn brief die ik via de post gekregen heb, dan moet dat toch helemaal niet afgedrukt worden?
 
Ik had mijn vaccinatie voor nu maandag nog niet bevestigd, zie ik net in mijn mailbox een herinneringsmail voor mijn vaccinatie.
En blijkbaar is die nu automatisch bevestigd, want ik heb enkel nog de mogelijkheid om te annuleren, niet meer om te bevestigen.

Bij de mail zit ook een e-ticket om af te drukken en mee te nemen, maar er zit toch al zo een e-ticket bij mijn brief die ik via de post gekregen heb, dan moet dat toch helemaal niet afgedrukt worden?
Afdrukken is onnodig en niet ecologisch. Ik heb mij gewoon kunnen laten vaccineren met het eticket. Fluitje van een cent.
 
Ik had die papieren uitgeprint en de digitale versie mee op mijn iphone, maar ze hadden ook enkel mijn identiteitskaart nodig.
 
Gisteren eerste Pfizer prik gehad in Zottegem. Vlotte organisatie, maar precies toch veel mensen die zenuwachtig waren of er nogal veel spel van maakten. Voor die prik zelf was ik denk ik max 2min in dat kot, voor mij waren er een paar die daar precies 10min binnen zaten. Wss nen helen uitleg vragend over wiewathoewaar...

Ook in die wachtruimte, hoe moeilijk is het zeg, ge zet u, ge wacht een kwartierke en ge moogt gaan. Was daar een vrouw, nog vrij jong, een hele uitleg aan het vragen wat ze nu juist moest doen :unsure:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan