Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

12 weken???
Speciale reden voor????

Lijkt me niet slim om zo lang te wachten tussen vaccinaties. Beter om zo snel mogelijk volledig gevaccineerd te zijn.
Het is niet alsof ik zelf de keuze heb eh :p Dat is wat instituut voor volksgezondheid hier beslist heeft.
 
Registratie SMS gekregen, 1e shot 01/07, tweede .. 23/09 >.>
Ik moet zeggen dat ik hier wel versteld van sta, aangezien we meestal toch vinden dat hier alles slecht is en bv. in Noorwegen alles beter :)

Volgens mij ben ik zelfs een jaar jonger dan jou en ik krijg eind deze week mijn eerste Pfizer, en tegen eind volgende maand mijn 2de.
 
Ik moet zeggen dat ik hier wel versteld van sta, aangezien we meestal toch vinden dat hier alles slecht is en bv. in Noorwegen alles beter :)

Volgens mij ben ik zelfs een jaar jonger dan jou en ik krijg eind deze week mijn eerste Pfizer, en tegen eind volgende maand mijn 2de.

Tuurlijk, maar aan de andere kant minder doden, minder gevallen en het moet al serieus uit de hand lopen om dat nog te veranderen op die 2 maanden.

edit: en als je mijn tinfoil hat theorie wil, als men mensen kan forceren om hun vakantie in noorwegen te nemen en zo de economie wat te boosten..
 
lol ik weet dat het jouw keuze niet is .
Maar mss dat ze in Noorwegen uitleggen waarom zoveel tijd tussen want 5 weken is wat Pfizer zelf zegt over hun eigen vaccin.
Aangezien ze eigenlijk enkel pfizer gebruiken willen ze liever zoveel mogelijk mensen half beschermd hebben dan een hoop nog niet. Het is een dikke maand terug uitgebreid van 6 tot 12 weken op basis van 'nieuwe data'
 
Ik weet dat er hier enkel mensen posten die hun vaccin al gekregen hebben, maar zijn er eigenlijk mid-30'ers die nog wachten op hun vaccin? Heb mijn uitnodiging wel al gehad maar krijg pas eind deze week mijn prik. Als ik het hier volg krijg ik de indruk dat heel wat jongere mensen wel al een gehad hebben.
Daardoor ook jammer genoeg niet volledig gevaccineerd + 2 weken op het moment dat onze vakantie in augustus aanvat...dus weer organisatorische miserie.
 
Ik weet dat er hier enkel mensen posten die hun vaccin al gekregen hebben, maar zijn er eigenlijk mid-30'ers die nog wachten op hun vaccin? Heb mijn uitnodiging wel al gehad maar krijg pas eind deze week mijn prik. Als ik het hier volg krijg ik de indruk dat heel wat jongere mensen wel al een gehad hebben.
Daardoor ook jammer genoeg niet volledig gevaccineerd + 2 weken op het moment dat onze vakantie in augustus aanvat...dus weer organisatorische miserie.
Ik ben 34 en krijg donderdag mijn eerste, en ik denk 29 juli mijn tweede. Het hangt van regio tot regio af, veel weigeringen en/of minder oudere mensen zorgt bv. in Brussel dat ze daar al aan mensen zitten van geboortejaren halverwege de jaren '90.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 34 en krijg donderdag mijn eerste, en ik denk 29 juni mijn tweede. Het hangt van regio tot regio af, veel weigeringen en/of minder oudere mensen zorgt bv. in Brussel dat ze daar al aan mensen zitten van geboortejaren halverwege de jaren '90.
29 juli dan?
 
Ik weet dat er hier enkel mensen posten die hun vaccin al gekregen hebben, maar zijn er eigenlijk mid-30'ers die nog wachten op hun vaccin? Heb mijn uitnodiging wel al gehad maar krijg pas eind deze week mijn prik. Als ik het hier volg krijg ik de indruk dat heel wat jongere mensen wel al een gehad hebben.
Daardoor ook jammer genoeg niet volledig gevaccineerd + 2 weken op het moment dat onze vakantie in augustus aanvat...dus weer organisatorische miserie.
Mijn bericht dateert van begin vorige week:

Geboortejaar: 1989 (32)
Locatie: Roeselare
Vaccin: Pfizer
1e prik: zaterdag 26/06
2e prik: zaterdag 31/07
Mij congéperiode is van 19/07 tem 1/08, heb wel geluk qua timing. Mijn vriendin zal tegen dan wel haar 2e prik gekregen hebben, maar nog geen 2+ weken, dus we zullen ons ook moeten testen als we naar Frankrijk willen. Maarja... alst maar dat is :)
 
Ik weet dat er hier enkel mensen posten die hun vaccin al gekregen hebben, maar zijn er eigenlijk mid-30'ers die nog wachten op hun vaccin? Heb mijn uitnodiging wel al gehad maar krijg pas eind deze week mijn prik. Als ik het hier volg krijg ik de indruk dat heel wat jongere mensen wel al een gehad hebben.
Daardoor ook jammer genoeg niet volledig gevaccineerd + 2 weken op het moment dat onze vakantie in augustus aanvat...dus weer organisatorische miserie.
Ik ben 38 en moet straks gaan voor mijn eerste prik, 26 juli de tweede.
 
Ik ben 35 en moet morgen voor mijn eerste prik gaan, 26 juli de tweede.
Ik heb de indruk dat er nu wel echt snee begint op te komen. Mijn broer van 80 is vorige week donderdag geweest, mijn zus van 82 zaterdag, ik van 85 dus morgen. Toch zeer snel achter elkaar (we wonen in dezelfde gemeente)
 
Ik ben 35 en moet morgen voor mijn eerste prik gaan, 26 juli de tweede.
Ik heb de indruk dat er nu wel echt snee begint op te komen. Mijn broer van 80 is vorige week donderdag geweest, mijn zus van 82 zaterdag, ik van 85 dus morgen. Toch zeer snel achter elkaar (we wonen in dezelfde gemeente)

oh miljaarde, ik had dat helemaal verkeerd gelezen.

Ik dacht dat jij een broer had van 80 jaar en een zus van 82 jaar.
Het zijn hun geboortejaren.
Dacht eventjes dat je een Rolling Stone had als vader.
 
Mij congéperiode is van 19/07 tem 1/08, heb wel geluk qua timing. Mijn vriendin zal tegen dan wel haar 2e prik gekregen hebben, maar nog geen 2+ weken, dus we zullen ons ook moeten testen als we naar Frankrijk willen. Maarja... alst maar dat is :)

Ok maar @JPV verbeter me als ik hier fout ben.. Als Belgie en Frankrijk groen zijn wanneer hij hier wil op verlof gaan doen die testen noch vaccins er niet meer toe ?
 
Gisteren uitnodiging voor Moderna gekregen, daarnet een prik gehad. (1994 - Antwerpen)
Veel keuze om een datum te kiezen was er wel niet bij mij, twas ofwel vandaag ofwel was er pas een dag of 4 later een eerste tijdstip vrij.

Hopelijk gene stijve arm, niet echt ideaal als ge heel den dag moet heffen en doen.
 
Terug
Bovenaan