Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Ik ben iemand die ook wel rap last heeft na een prik (vooral serieus zere arm).
Nu aan de telefoon(vaccinatiecentrum) wisten ze te zeggen van een dafalgan vooraf te nemen.
Als ik snel google dan wordt het vaak afgeraden omdat het de opname van antistoffen zou kunnen verminderen.
Op een bron van AZDelta wordt het dan weer wel aangeraden.

https://www.azdelta.be/sites/default/files/covid-19_qa_betreft_covid-19_vaccinaties.pdf
zoals bij alle andere vaccins wordt geadviseerd om paracetamol 1g te nemen vlak voor vaccinatie, extra dosissen kunnen tot max 3- 4g per dag (afhankelijk van gewicht patiënt)
Hier staat alles. https://www.gezondheidenwetenschap....ccin-tegen-corona-neem-gerust-een-pijnstiller
 
Mijn madam heeft vandaag een bericht gehad van QVAX voor morgen. Ze is een paar maanden ouder dus kan niet lang meer duren :clap:

Ze was de hele tijd aan het kloten op haar werk omdat ze het ww niet meer wist en niet kon resetten. Ik bel haar en het is geregeld, 3 mintuten voor tijd.
Vandaag een mail gehad voor 3 juli een Pfizer-vaccin te laten zetten. Ter informatie ben ik van het schone jaar 1992 en is het ergens in Limburg te doen.

Gaat allemaal wel vlotjes ineens. Ben nog steeds ingeschreven op QVAX. Is dat een probleem en wat als ik daar iets van krijg ondertussen?
 
Vandaag een mail gehad voor 3 juli een Pfizer-vaccin te laten zetten. Ter informatie ben ik van het schone jaar 1992 en is het ergens in Limburg te doen.

Gaat allemaal wel vlotjes ineens. Ben nog steeds ingeschreven op QVAX. Is dat een probleem en wat als ik daar iets van krijg ondertussen?
De moment dat ge uw officiele uitnodiging krijgt, vervalt uw QVax-plaats, dus geen rekening meer mee houden
 
Anderhalf uur geleden mijn eerste shot Pfizer gekregen in vaccinatiecentrum Kasterlee/Tielen. Ging supervlot en van de naald voel je eigenlijk niks. Op 22/07 m'n tweede!
Update: sinds deze nacht toch wel wat pijn in m'n arm en voor de rest ook geen 100%.
 
Vrienden en familie van mijn leeftijd of jonger (-31) hebben al uitnodigingen gehad. Ik nog niets ontvangen tot nu toe :(
 
Denk toch eentje te nemen eigenlijk. Liever preventief dan achteraf spijt te hebben.
En verminderde antilichamen..., als ik eerlijk mag zijn is het voor mij eerder een verplicht nummertje om dat bewijs te hebben ten opzichte van dat ik het echt doe om 'immuun' te zijn.
Het pilletje gaat een kwartier eerder helpen als je het preventief neemt...
 
Vandaag mag ik om mijn pfizer... Maar ik ben het nog lang niet zeker of ik die effectief in me laat zetten. Je weet nooit op lang termijn wat dit zal geven. Als je weet dat dit vaccin letterlijk met je dna speelt :/
 
Vandaag mag ik om mijn pfizer... Maar ik ben het nog lang niet zeker of ik die effectief in me laat zetten. Je weet nooit op lang termijn wat dit zal geven. Als je weet dat dit vaccin letterlijk met je dna speelt :/

Ik heb zo iemand gezien voor mij in het vaccinatiecentrum. Ze ging vlak voor me door de medische vragenlijst checkpoint, en tussen dat punt en het effectieve inschrijvingspunt wipte ze over de hekkens en weg was ze.
 
Vandaag mag ik om mijn pfizer... Maar ik ben het nog lang niet zeker of ik die effectief in me laat zetten. Je weet nooit op lang termijn wat dit zal geven. Als je weet dat dit vaccin letterlijk met je dna speelt :/
 
Vandaag mag ik om mijn pfizer... Maar ik ben het nog lang niet zeker of ik die effectief in me laat zetten. Je weet nooit op lang termijn wat dit zal geven. Als je weet dat dit vaccin letterlijk met je dna speelt :/
Liefhebber van wat minder hersenweefsel door de ziekte zelf?

 
Ik heb zo iemand gezien voor mij in het vaccinatiecentrum. Ze ging vlak voor me door de medische vragenlijst checkpoint, en tussen dat punt en het effectieve inschrijvingspunt wipte ze over de hekkens en weg was ze.
Ye, dat zie ik mezelf doen :')
 
En ook hier weer worden de posts die de onwetendheid proberen te verhelpen weer straal genegeerd.

Gisteren mijne Pfizer gaan halen in Turnhout. Ging supervlot. Wel het advies meegekregen om de schouder niet te masseren wegens de delicaatheid van de mRNA vaccins, en ook enkel paracetamol te nemen, geen ibu.
Maar bon, buiten een licht stijve arm in de avond en vanmorgen, geen andere ongemakken en dus ook geen pijnstillers genomen.
 
Vandaag mag ik om mijn pfizer... Maar ik ben het nog lang niet zeker of ik die effectief in me laat zetten. Je weet nooit op lang termijn wat dit zal geven. Als je weet dat dit vaccin letterlijk met je dna speelt :/

Ten eerste speelt het vaccin niet met uw DNA.
Ten tweede hebt ge geen bijwerkingen op lange termijn bij vaccins.
Als ge bijwerkingen hebt (gaande van een pijnlijke arm tot ernstige bijwerkingen) dan manifesteren die zich in de eerste dagen tot twee weken na vaccinatie, daarna is het volledig verdwenen uit uw lichaam.
 
Ik weet niet waarom we nog moeite doen om zulke dingen te posten. Bij anderen die hem/haar hier zijn voorgegaan ging het juist van hetzelfde. Langetermijneffecten OK - dat weet niemand nu. Maar na al die info toch nog afkomen met van die andere bullsh*t als dat het uw DNA zou veranderen... Sommigen willen het gewoon niet weten. Ignorance is bliss.
 
Mijn vrouw daarjuist J&J gekregen, voorlopig nog niets enkel dat het wat brand. Ze zeiden wel dat ze hoogstwaarschijnlijk wat grieperig zal zijn morgen.
Ik kreeg normaal morgen mijn 1e prik van Pfizer, maar ik was toch mee dus hebben ze de afspraak aangepast naar vandaag. Ik was redelijk nerveus en ben dan ook bijna flauwgevallen in de wachtruimte achteraf 😅. Dan wat moeten wachten in een aparte ruimte met een dokter maar na 15 minuten mocht ik alweer naar huis!
 
Terug
Bovenaan