Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook wel lichtjes zenuwachtig, maar dat komt wel goed. Die collega had wel al gezegd dat hij flauwvalt bij elk spuitje, dus ja.Denk dat het inderdaad van de stress was, bloedrukval ofzo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch ook wat (gezonde) stress had toen ik daar toekwam, en ik ben niet echt een flauw iemand.Maar een en ander is zo opgeklopt dat ik begrijp dat sommige mensen bijna panisch zijn bij het gedacht aan die vaccinatie.
Waarom zijn jullie zo egoïstisch?Mijn vrouw en mezelf zonet mail gekregen, beiden '90, Waregem.
Maar vaccineren gaan we niet doen, morgen eens inloggen en weigeren.
Ik pak het fietske zenneDaarnet geprikt in Leuven, 1986, Moderna. Weergaloze entree, net op het moment dat ik aan de wachtruimte kom is het eerste wat ik zie iemand die keihard van zijn stoel kletste omdat hij net van zijn sus was gegaan. De sfeer zat er direct in.
Voor de rest heel vlot allemaal, niks gevoeld. Juist verschrikkelijk onduidelijk hoe je van de parking af moet rijden, denk dat ik drie toertjes gedaan heb.

In normale omstandigheden zou ik gewoon te voet zijn gegaan, maar ik kom tegenwoordig van Zoutleeuw en dat was mij net iets té ver.Ik pak het fietske zenne![]()

34 jaar, Mol. Vandaag uitnodiging voor 28/6 en 2/8. Uren zijn wel wat ongelukkig: 14u22 op een werkdag. Mijn schoonbroer (jaar ouder) moet die dag ook, maar kan al om 7u30. Ik ga kijken of ik mijn uren kan verzetten, maar anders is het gewoon op en af rijden.
Je hebt mij post nu wel geliket, maar veel uitleg komt er niet.Mijn vrouw en mezelf zonet mail gekregen, beiden '90, Waregem.
Maar vaccineren gaan we niet doen, morgen eens inloggen en weigeren.
Lastiger is de schoonmoeder overtuigen te stoppen met roken, want dat is op vandaag reeds dodelijker. Prioriteiten stellen.Je hebt mij post nu wel geliket, maar veel uitleg komt er niet.
Als één van je naasten komt te overlijden door je onbezonnenheid, denk je op de begrafenis eens aan mij? Want "ik kon er niet aan doen" is sinds de vaccinatiecampagne niet aan de orde.
Advocaat van de duivel, dat probleem stelt zich normaalgezien quasi zeker niet als die naaste zich laat vaccineren.Je hebt mij post nu wel geliket, maar veel uitleg komt er niet.
Als één van je naasten komt te overlijden door je onbezonnenheid, denk je op de begrafenis eens aan mij? Want "ik kon er niet aan doen" is sinds de vaccinatiecampagne niet aan de orde.

Als ge van den duivel spreekt, net mail gehad.'86 van de Kempen, nog 0 komma niks -_-
Klein verlet halve dag pakken dan is toch betaald .

Dinsdag ben ik uitgenodigd via Qvax, '83. De normale uitnodiging zou een dag later geweest zijn. Mensen die ik ken van '86 zijn ook nog niet uitgenodigd. Het komt welZijn er hier nog die van bouwjaar 1988 zijn en via Spoor Oost gevaccineerd zouden moeten worden. Hebben jullie al uitnodigingen gekregen? Hier nog geen mail of brief.![]()

Vriendin van midden 1986 heeft gisterenavond uitnodiging gekregen voor Antwerpen met opties voor eerste vaccinatie vanaf 19/06. Ik van 1985 een paar dagen geleden met keuzemogelijkheden vanaf 14/06. Het zal dus niet heel lang meer duren normaal aangezien ze voor meer dan 10% van de bevolking vaccins krijgen per week nu. Het grote voordeel van Antwerpen is dat je je momenten zelf kan kiezen en als je wat geluk hebt en flexibel bent zit er niet zoveel tijd tussen de brief en het moment dat je kan gaan. Dat is bij andere centra waar je niet vrij kan kiezen bij een normale uitnodiging een stuk langer.Zijn er hier nog die van bouwjaar 1988 zijn en via Spoor Oost gevaccineerd zouden moeten worden. Hebben jullie al uitnodigingen gekregen? Hier nog geen mail of brief.![]()