Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Ik heb net ook een uitnodiging ontvangen. Had ik niet verwacht, dacht dat Aarschot achter stond.. Gaat snel ineens.
Aarschot, 1990, 29/6 en 3/8 (Pfizer)

Nog maar aan 46?
Damn, dan zal mijn uitnodiging nog niet voor deze week zijn (van 83 hier)
Ik meende dat toch gezien/gelezen te hebben.. Maar het artikel zit achter een paywall en HBVL werkt niet met een trial, kan het dus jammer genoeg niet meer bekijken. Maar ze mogen eens wat doordoen :unsure:

Toch bizar dat het overal anders is hoe je uw afspraak moet inplannen of ingepland wordt.
Overal anders? Bij mijn weten zijn er maar 2 systemen, ofwel krijg je direct je datums en uren (die je in beperkte mate kan aanpassen), ofwel krijg je een brief dat je zelf je afspraak kan kiezen binnen een bepaalde periode of zoiets.

Het eerste was het standaard systeem waar ze mee begonnen zijn, daarna hebben ze op enkele plaatsen een test gedaan met het tweede systeem om te zien of dat beter zou werken, daarna zijn ze blijkbaar gewoon met de 2 systemen verder gegaan ipv voor 1 systeem te kiezen.

Laatst bewerkt:
34 jaar, Mol. Vandaag uitnodiging voor 28/6 en 2/8. Uren zijn wel wat ongelukkig: 14u22 op een werkdag. Mijn schoonbroer (jaar ouder) moet die dag ook, maar kan al om 7u30. Ik ga kijken of ik mijn uren kan verzetten, maar anders is het gewoon op en af rijden.

Geen idee aan welke leeftijd ze in het centrum van Beringen zitten. Een week geleden heeft mijn zus (van '79) haar uitnodiging gekregen. Dus benieuwd wanneer ik ('89) een uitnodiging mag verwachten.

Ik meende dat toch gezien/gelezen te hebben.. Maar het artikel zit achter een paywall en HBVL werkt niet met een trial, kan het dus jammer genoeg niet meer bekijken. Maar ze mogen eens wat doordoen :unsure:
Afgelopen weekend stond er in hbvl idd een kaartje met de geboortejaren waar ze aan zaten voor het verzenden van de uitnodigingen.
Terwijl ze bij de meeste Limburgse centra vooraan de jaren 80 zaten, waren ze in Hasselt nog maar aan 1975. Ze doen (ook volgens dat artikel) gemiddeld 1 jaar per dag, dus ondertussen zou dat begin jaren 80 moeten zijn.
Het zou voor @BadAsh dus niet meer zo lang mogen duren.

Via mail, in de veronderstelling dat ze je e-mail adres hebben krijg je je uitnodiging ongeveer 2 weken voor de afspraak. De papieren brief komt gemiddeld ongeveer 1 week voor de afspraak.
Wat de ander digitale versies betreft (ebox en myhealthviewer) zou ik het niet weten?

Twee werkdagen voor mijn vaccinatie (14/06), vandaag alsnog mijn uitnodiging per brief gekregen.
Da's wel héél krap, hé beste overheid?:sarcastic:

De kans is heel groot dat die ergens op de post is blijven hangen.

Eerlijk gezegd; ik verwachtte zelfs geen brief meer want had gelezen dat er wel vaker brieven vermist geraakten.
Maar heb vandaag wel mijn Burgerprofiel en E-Box in orde gemaakt om toch een beetje mee te zijn met de tijd (nog geen smartphone hier).

Geen idee aan welke leeftijd ze in het centrum van Beringen zitten. Een week geleden heeft mijn zus (van '79) haar uitnodiging gekregen. Dus benieuwd wanneer ik ('89) een uitnodiging mag verwachten.
Zie deze post hieronder. Ze zitten dus bijna bij u normaal gezien.
Hier ook eindelijk mail gehad (Beringen, 1987):
26/6 en 31/7.

Voor zekerheid toch nog even wachten met bevestigen in de hoop mss nog wat eerder opgeroepen te worden via QVax.

Vandaag uitnodigingen naar '87 dus met wat chance ontvangt ge die van u morgen.

Vaccinatiedata voor mensen van 87 in Beringen zijn 26/6 en 31/7.

Daarnet geprikt in Leuven, 1986, Moderna. Weergaloze entree, net op het moment dat ik aan de wachtruimte kom is het eerste wat ik zie iemand die keihard van zijn stoel kletste omdat hij net van zijn sus was gegaan. De sfeer zat er direct in. 😅

Voor de rest heel vlot allemaal, niks gevoeld. Juist verschrikkelijk onduidelijk hoe je van de parking af moet rijden, denk dat ik drie toertjes gedaan heb.

Twee werkdagen voor mijn vaccinatie (14/06), vandaag alsnog mijn uitnodiging per brief gekregen.
Da's wel héél krap, hé beste overheid?:sarcastic:
Ik heb zelfs geen brief gekregen (wat me ook niet verbaasd, post wordt hier in mijn buurt slecht verdeeld en komt maar 1/2 aan). Het is belangrijk om je burgerprofiel en alles op orde te hebben, zo ben je altijd op de hoogte ervan.

Hier 24/6 en 29/7 om 14u ( Pfizer )
Morgen even bellen en vragen of die eerste niet een paar dagen later kan, heb 24/6 en 25/6 laatste 2x rijschool s'avonds en heb eigenlijk toch schrik dak s'nachts mottig ga , indien ja dan kan ik 24u op voorhand die les niet meer verzetten of afzeggen.

Ik zag via burgerprofiel dat ik kon verzetten maar doe zoiets toch liever telefonisch ( #boomer )

Daarnet geprikt in Leuven, 1986, Moderna. Weergaloze entree, net op het moment dat ik aan de wachtruimte kom is het eerste wat ik zie iemand die keihard van zijn stoel kletste omdat hij net van zijn sus was gegaan. De sfeer zat er direct in. 😅

Voor de rest heel vlot allemaal, niks gevoeld. Juist verschrikkelijk onduidelijk hoe je van de parking af moet rijden, denk dat ik drie toertjes gedaan heb.
Een collega van mij idem. Al de hele tijd aan het zeggen dat hij bang van spuiten is. Hebben ze hem neergelegd en toch nog van zijn sus gegaan. Kun je niks aan doen natuurlijk, maar prettig lijkt het me niet.

Een collega van mij idem. Al de hele tijd aan het zeggen dat hij bang van spuiten is. Hebben ze hem neergelegd en toch nog van zijn sus gegaan. Kun je niks aan doen natuurlijk, maar prettig lijkt het me niet.
Denk dat het inderdaad van de stress was, bloedrukval ofzo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch ook wat (gezonde) stress had toen ik daar toekwam, en ik ben niet echt een flauw iemand. 😅 Maar een en ander is zo opgeklopt dat ik begrijp dat sommige mensen bijna panisch zijn bij het gedacht aan die vaccinatie.

Mijn vrouw en mezelf zonet mail gekregen, beiden '90, Waregem.
Maar vaccineren gaan we niet doen, morgen eens inloggen en weigeren.

Terug
Bovenaan