Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik meende dat toch gezien/gelezen te hebben.. Maar het artikel zit achter een paywall en HBVL werkt niet met een trial, kan het dus jammer genoeg niet meer bekijken. Maar ze mogen eens wat doordoenNog maar aan 46?
Damn, dan zal mijn uitnodiging nog niet voor deze week zijn (van 83 hier)

Overal anders? Bij mijn weten zijn er maar 2 systemen, ofwel krijg je direct je datums en uren (die je in beperkte mate kan aanpassen), ofwel krijg je een brief dat je zelf je afspraak kan kiezen binnen een bepaalde periode of zoiets.Toch bizar dat het overal anders is hoe je uw afspraak moet inplannen of ingepland wordt.
Mijn man ook, zelfde data en vaccinatiecentrum, ook Pfizer, bouwjaar 1989.Ik heb net ook een uitnodiging ontvangen. Had ik niet verwacht, dacht dat Aarschot achter stond.. Gaat snel ineens.
Aarschot, 1990, 29/6 en 3/8 (Pfizer)
Afgelopen weekend stond er in hbvl idd een kaartje met de geboortejaren waar ze aan zaten voor het verzenden van de uitnodigingen.Ik meende dat toch gezien/gelezen te hebben.. Maar het artikel zit achter een paywall en HBVL werkt niet met een trial, kan het dus jammer genoeg niet meer bekijken. Maar ze mogen eens wat doordoen![]()

De kans is heel groot dat die ergens op de post is blijven hangen.Twee werkdagen voor mijn vaccinatie (14/06), vandaag alsnog mijn uitnodiging per brief gekregen.
Da's wel héél krap, hé beste overheid?![]()
De kans is heel groot dat die ergens op de post is blijven hangen.
Zie deze post hieronder. Ze zitten dus bijna bij u normaal gezien.Geen idee aan welke leeftijd ze in het centrum van Beringen zitten. Een week geleden heeft mijn zus (van '79) haar uitnodiging gekregen. Dus benieuwd wanneer ik ('89) een uitnodiging mag verwachten.
Hier ook eindelijk mail gehad (Beringen, 1987):
26/6 en 31/7.
Voor zekerheid toch nog even wachten met bevestigen in de hoop mss nog wat eerder opgeroepen te worden via QVax.
Geen idee aan welke leeftijd ze in het centrum van Beringen zitten. Een week geleden heeft mijn zus (van '79) haar uitnodiging gekregen. Dus benieuwd wanneer ik ('89) een uitnodiging mag verwachten.

Ik heb zelfs geen brief gekregen (wat me ook niet verbaasd, post wordt hier in mijn buurt slecht verdeeld en komt maar 1/2 aan). Het is belangrijk om je burgerprofiel en alles op orde te hebben, zo ben je altijd op de hoogte ervan.Twee werkdagen voor mijn vaccinatie (14/06), vandaag alsnog mijn uitnodiging per brief gekregen.
Da's wel héél krap, hé beste overheid?![]()
Zie deze post hieronder. Ze zitten dus bijna bij u normaal gezien.
Oeh, nu ga ik straks slapen met zowat hetzelfde gevoel als sinterklaasVandaag uitnodigingen naar '87 dus met wat chance ontvangt ge die van u morgen.
Vaccinatiedata voor mensen van 87 in Beringen zijn 26/6 en 31/7.

Een collega van mij idem. Al de hele tijd aan het zeggen dat hij bang van spuiten is. Hebben ze hem neergelegd en toch nog van zijn sus gegaan. Kun je niks aan doen natuurlijk, maar prettig lijkt het me niet.Daarnet geprikt in Leuven, 1986, Moderna. Weergaloze entree, net op het moment dat ik aan de wachtruimte kom is het eerste wat ik zie iemand die keihard van zijn stoel kletste omdat hij net van zijn sus was gegaan. De sfeer zat er direct in.
Voor de rest heel vlot allemaal, niks gevoeld. Juist verschrikkelijk onduidelijk hoe je van de parking af moet rijden, denk dat ik drie toertjes gedaan heb.
Denk dat het inderdaad van de stress was, bloedrukval ofzo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch ook wat (gezonde) stress had toen ik daar toekwam, en ik ben niet echt een flauw iemand.Een collega van mij idem. Al de hele tijd aan het zeggen dat hij bang van spuiten is. Hebben ze hem neergelegd en toch nog van zijn sus gegaan. Kun je niks aan doen natuurlijk, maar prettig lijkt het me niet.
Maar een en ander is zo opgeklopt dat ik begrijp dat sommige mensen bijna panisch zijn bij het gedacht aan die vaccinatie.