Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Wat is de relevantie van iemand zijn ervaring met een cholesterolpil? Dat stelt ge dan gemakkelijkshalve niet in vraag.

En uw flair commentaar is ronduit belachelijk want dat staat er niet.

Wat ge vooral nooit moet doen is gewoon blind vanalles inpakken zonder u te informeren, maar dat leert ge enkel the hard way.
Die “globaal goedgekeurde vaccins” zijn ze ondertussen al van 2 de goedkeuring aan het intrekken. De fabrikanten willen ze ook enkel leveren als ze geen verantwoordelijk treft bij complicaties of lange-termijn gevolgen.
Mogen we nog een beetje voor onszelf denken of moeten we ons gelijk in Tuskeegee gewoon maar laten injecteren met wat er vandaag passeert zonde zeker te zijn dat het veilig en getest is?

Het is niet lange termijn getest want dat kan gewoon niet. Daarom liever gene mRNA gebaseerd voor mij, de andere heb ik geen problemen mee.
Die relevantie was er ook niet echt maar dat is dan ook een poster waar ik weinig waarde aan hecht.

Je weet toch dat die twee vaccins die nu onder vuur liggen de klassieke vaccins zijn, niet gebaseerd op mRNA?

Neen, je moet vooral doen wat goed voelt en als 1 dokter je iets voorschrijft tegen maagklachten wat niet blijkt te werken wil dat zeggen dat je als leek kritisch moet staan tegenover ongerelateerde vaccins waar je niets van kent, want ja dat is ook medisch ofzo.

Het uitrollen van goedgekeurde vaccins vergelijken met een syfilisstudie waar zwarten als proefdieren werden gebruikt is ook een mooie, waar heb je die gevonden, bij viruswaanzin?

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij een vaccin wil maar kom a.u.b. niet zo'n redeneringen verkopen als correct of rationeel.

Ik weet dat die onder vuur liggen, maar AZ is net zoals Spoetnik geen klassiek vaccin.
Pfizer & Moderna is mRNA
AZ, JJ & Oxford is Viral Vector
Beide maken proteïne spikes aan

Novavax is protein subunit, waar het spike proteine wordt ingebracht via bv een verzwakte bacterie

Sinovac, Bharat, Sinopham
Dat zijn inactivated whole virus vaccins. “Klassieke” vaccins zoals we zeggen.
Bottomline is dat ge hier in het westen zelfs geen klassiek vaccin kunt krijgen, enkel experimentele fratsen met ongekende lange termijn effecten.

Sinovac mogen ze mij morgen zonder enige twijfel inspuiten. Proven Technology en gemaakt door het land dat ook het virus ontwikkeld heeft ;)

Ik weet dat die onder vuur liggen, maar AZ is net zoals Spoetnik geen klassiek vaccin.
Pfizer & Moderna is mRNA
AZ, JJ & Oxford is Viral Vector
Beide maken proteïne spikes aan

Novavax is protein subunit, waar het spike proteine wordt ingebracht via bv een verzwakte bacterie

Sinovac, Bharat, Sinopham
Dat zijn inactivated whole virus vaccins. “Klassieke” vaccins zoals we zeggen.
Bottomline is dat ge hier in het westen zelfs geen klassiek vaccin kunt krijgen, enkel experimentele fratsen met ongekende lange termijn effecten.

Sinovac mogen ze mij morgen zonder enige twijfel inspuiten. Proven Technology en gemaakt door het land dat ook het virus ontwikkeld heeft ;)
Het virus ontwikkeld heeft?

Het virus ontwikkeld heeft?
Als er deze smiley staat : ;)
Dan wil dat zeggen dat het een grapje is

los daarvan was China wel het langste bezig met onderzoek naar sars-cov varianten en waren ze daardoor zeer snel klaar met hun vaccin.

Als er deze smiley staat : ;)
Dan wil dat zeggen dat het een grapje is

los daarvan was China wel het langste bezig met onderzoek naar sars-cov varianten en waren ze daardoor zeer snel klaar met hun vaccin.
Ik was niet zeker, dus vroeg ik het maar :unsure: .

1) Het is de Telegraaf
2) Ik citeer letterlijk de informatie uit dat artikel.

De werkzaamheidspercentages van de westerse producten neem ik ook met een korrel zout want van zodra Moderna betere cijfers als Pfizer voorlegde had Pfizer ineens miraculeus betere cijfers en vice versa. Het verbaast me bijna dat ze nog niet 110% effectief zijn.

Ah pseudowetenschap, mooi.
De zogezegde 100% vaccins bieden eigenlijk ook geen 100% bescherming. Daarnaast hebben de geldkloppers al aangegeven dat we minstens elk jaar een of twee spuiten bij moeten krijgen. Such protection, much immunity, wow.

De zogezegde 100% vaccins bieden eigenlijk ook geen 100% bescherming. Daarnaast hebben de geldkloppers al aangegeven dat we minstens elk jaar een of twee spuiten bij moeten krijgen. Such protection, much immunity, wow.
Welke vaccins hadden 100% bescherming?

En in november was het 90%.

En in november was het 90%.
Mijn punt exact, de grote betrouwbare westerse vaccins hebben hun cijfers meermaals bijgesteld en dat is geen probleem. Ze hebben nog zitten lachen met de Russen hun vodka-in-een-spuitje, maar onlangs zijn ze nog moeten gaan overwegen om te bedelen bij Poetin omdat de westerse rolls royce prikjes maar niet geleverd geraken.

Mijn punt exact, de grote betrouwbare westerse vaccins hebben hun cijfers meermaals bijgesteld en dat is geen probleem. Ze hebben nog zitten lachen met de Russen hun vodka-in-een-spuitje, maar onlangs zijn ze nog moeten gaan overwegen om te bedelen bij Poetin omdat de westerse rolls royce prikjes maar niet geleverd geraken.
Neen, het is zoals Deckard zegt: 100% bij 12-15 jarigen. En het is logisch dat die cijfers uiteindelijk bijgesteld worden, want zo werkt wetenschap. Grotere groep, meer overzicht over de werking.

Dat het Russisch vaccin te snel is afgeschoten (als dat zo is) kan inderdaad zijn, maar die gaan ook niet veel kunnen leveren voorlopig.

Ik begrijp niet zo goed wat ge allemaal wilt bereiken, maar als ge het vaccin niet wilt nemen, laat ge het he. Ge hoeft uzelf of ons daar niet in te overtuigen

Terug
Bovenaan