Update GPS bmw

Horse

Well-known member
Iemand enig idee hoe ik zelf manueel mijn ingebouwde GPS kan updaten? Ik heb al meer dan 5 jaar een bmw maar nu ben ik het beu. Heel veel nieuwe straatnamen vindt hij niet (terecht) en als er nieuwe wegen aangelegd zijn weet hij ook van niets (terecht)

Kan ik dit zelf downloaden en updaten via USB? Ik heb een 640i
 
Als je een connected drive systeem hebt is het in theorie die laatste versie downloaden op een USB stick, insteken, en dan wreed lang in uw auto zitten koekeloeren tot als de update gedaan is. Maar je moet dan wel zien of je nog recht hebt op updates.

Ik heb dat 1x manueel gedaan, maar ik laat dat nu toch bij mijn onderhoud doen. Dan moet die daar toch een dag staan staan. Eens je geen connected drive meer hebt kost het wel extra.
 
Als het u te doen is om nieuwe straten dan ben je er aan voor de moeite vrees ik. De straat waar wij in wonen in aangelegd in 2015, wagen is van 2016 en kende de straat niet. Heb elke jaar de nieuwste versie gedownload en ingeladen en met de versie van 2020 nog altijd onbekend.

De ingebouwde navigatie is goed, zeer goed zelfs. Maar met werken en nieuwe straten en situaties is het niet altijd ideaal. Ik gebruik ook steeds meer en meer Waze tegen mijn zin omdat deze met de grote nadelen toch ook voordelen heeft.
 
Terug
Bovenaan