UEFA Conference League 2024/2025

Fiorentina speelde reeds tweemaal op rij de finale, dus die kunnen er dichtbij zitten.

Maar nu er geen zakkers meer zijn uit de EL, is dit in principe kat in't bakkie voor Chelsea.

Als je met de voet te laat komt is het altijd een penalty
In een luchtduel moogt ge iemand gewoon torpederen zonder probleem

Cercle toch bezig aan een mooie Europese campagne, jammer van die uitschuiver in Ijsland anders quasi zeker van europees voetbal na Nieuwjaar. Leuk om mee te maken allesinds!

Positie van Vrancken wordt onhoudbaar.
Maar toch een veel zwakkere kern dan vorig seizoen.
Zwak en verkeerd ingekocht deze zomer.
Ik volg het te weinig want de matchen die ik zag waren ook niet 'wervend'. Maar denk je dat er meer uit de kern te halen valt of speelt Vrancken te naïef met deze ploeg?

Combinatie van beiden.

Veel kwaliteit verloren en de kern is op zijn minst gezegd onevenwichtig.
Vooral middenveld is probleem volgens mij: we missen een creatieve 10,
(Kochten er een maar ligt in de lappenmand), Gandelman scoort makkelijk maar is een beperkte voetballer, voor Kums is het mss jaartje te veel, Ito lijkt een miskoop, Delorge is dik ok maar kan het op zijn eentje niet oplossen. Over types als Gerkens zwijgen we best
Tegelijkertijd hebben we te veel middelmatige wingers en hebben we spitsen veel goede wil maar zijn ze te wisselvallig of te zwak

Langs de andere kant zit er zeker meer in, na al die maanden zou je toch meer lijn verwachten. Hebben mss twee of drie echt goeie matchen gezien. De overwinning op Club was leuk maar eerder een mirakel

Laatst bewerkt:
Ik volg het te weinig want de matchen die ik zag waren ook niet 'wervend'. Maar denk je dat er meer uit de kern te halen valt of speelt Vrancken te naïef met deze ploeg?
Ik vrees ervoor.
Het vertrek van 5 sterkhouders en de uitverkoop in januari is onze club tot op vandaag nooit boven gekomen.
Er is niemand in de kern die nog maar in de buurt komt van de statistieken van Orban, Cuypers en Tissoudali.
Daarnaast werden Fofana te vroeg verkocht (doet het zeer goed bij Lyon) en Pardo hebben we maar een maand of 4 van kunnen genieten.

Middenveld is het grote probleem.
Enkel Delorge is een meerwaarde maar verzuipt daar helemaal alleen.
Ik wil gerust nog Vrancken wat krediet geven en het bestuur ook door het onvoorziene vertrek van De Sart.
Maar de wintertransfers moeten er vanaf dag 1, 100% opzitten.
We missen echt ervaring, die jonkies moeten omring worden door ervaring.

Ik vrees ervoor.
Het vertrek van 5 sterkhouders en de uitverkoop in januari is onze club tot op vandaag nooit boven gekomen.
Er is niemand in de kern die nog maar in de buurt komt van de statistieken van Orban, Cuypers en Tissoudali.
Daarnaast werden Fofana te vroeg verkocht (doet het zeer goed bij Lyon) en Pardo hebben we maar een maand of 4 van kunnen genieten.

Middenveld is het grote probleem.
Enkel Delorge is een meerwaarde maar verzuipt daar helemaal alleen.
Ik wil gerust nog Vrancken wat krediet geven en het bestuur ook door het onvoorziene vertrek van De Sart.
Maar de wintertransfers moeten er vanaf dag 1, 100% opzitten.
We missen echt ervaring, die jonkies moeten omring worden door ervaring.
Is er geld?

Dat ge deze match wint met 3-0 wilt veel zeggen over de tegenstander.
Wat het verlies tegen Lugano nog pijnlijker maakt, want daar wonnen deze mannen 4-1 tegen...

Terug
Bovenaan