Stinkbakkes
Well-known member
Die winnen de Conference League op hun dooie gemak met hun B-elftalBlijft toch iets vreemds om Chelsea in de conference league te zien... 4-0 na 20 min al... edit : 6-0 bij de rust![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die winnen de Conference League op hun dooie gemak met hun B-elftalBlijft toch iets vreemds om Chelsea in de conference league te zien... 4-0 na 20 min al... edit : 6-0 bij de rust![]()
Denk ik ookDie winnen de Conference League op hun dooie gemak met hun B-elftal
Positie van Vrancken wordt onhoudbaar.paar (2, of 3) goeie kansen, maar voor de rest alweer te plat he.
en dan deksel op de neus
Gent onwaardig.
Ik volg het te weinig want de matchen die ik zag waren ook niet 'wervend'. Maar denk je dat er meer uit de kern te halen valt of speelt Vrancken te naïef met deze ploeg?Positie van Vrancken wordt onhoudbaar.
Maar toch een veel zwakkere kern dan vorig seizoen.
Zwak en verkeerd ingekocht deze zomer.
Ik vrees ervoor.Ik volg het te weinig want de matchen die ik zag waren ook niet 'wervend'. Maar denk je dat er meer uit de kern te halen valt of speelt Vrancken te naïef met deze ploeg?
Is er geld?Ik vrees ervoor.
Het vertrek van 5 sterkhouders en de uitverkoop in januari is onze club tot op vandaag nooit boven gekomen.
Er is niemand in de kern die nog maar in de buurt komt van de statistieken van Orban, Cuypers en Tissoudali.
Daarnaast werden Fofana te vroeg verkocht (doet het zeer goed bij Lyon) en Pardo hebben we maar een maand of 4 van kunnen genieten.
Middenveld is het grote probleem.
Enkel Delorge is een meerwaarde maar verzuipt daar helemaal alleen.
Ik wil gerust nog Vrancken wat krediet geven en het bestuur ook door het onvoorziene vertrek van De Sart.
Maar de wintertransfers moeten er vanaf dag 1, 100% opzitten.
We missen echt ervaring, die jonkies moeten omring worden door ervaring.
Momenteel -9 met felle wind, verschrikkelijk voetbalweer.Chelsea vandaag (om 16u30 al) bij -11° met zo goed als.zeker een C-ploegben benieuwd
![]()
Ze konden zelfs hun D-ploeg opstellen precies.Chelsea vandaag (om 16u30 al) bij -11° met zo goed als.zeker een C-ploegben benieuwd
![]()
Chilwell kon zijn naam alle eer aan doen maar is er niet bijZe konden zelfs hun D-ploeg opstellen precies.
1-4 ondertussen1-2 cercle leuke match in een goed stadion.
benieuwd naar volgende week tegen basaksehir