UEFA Conference League 2024/2025

Positie Vrancken wordt echt wel onhoudbaar.
Tegen een amateur club uit Noord-Ierland in een Europese Micky Mouse competitie.
Schaamtelijk!

Mij zien ze donderdag 26/12 niet.
Competitiematch om 20u45, wie vind zo een zaken uit…

Vorige week podcast van gent beluisterd, en echt wel redelijk fanatieke maar realistische mensen. Vergeet niet wat er allemaal verkocht is, het werd toch als overgangs jaar gezien ?
Of vrancken de juiste is laat ik in het midden maar kijk ook eens naar boven voorzitter etc ..

De topprestatie van Cercle mogen we niet vergeten! (Ik wist wel niet dat het nu al de laatste match was van de conference league groepsfase).

Positie Vrancken wordt echt wel onhoudbaar.
Tegen een amateur club uit Noord-Ierland in een Europese Micky Mouse competitie.
Schaamtelijk!

Mij zien ze donderdag 26/12 niet.
Competitiematch om 20u45, wie vind zo een zaken uit…
Dat is 2de kerst en je weet toch dat 27/12 3de kerst is? Dat is toch vakantie voor iedereen :sarcastic:

Vorige week podcast van gent beluisterd, en echt wel redelijk fanatieke maar realistische mensen. Vergeet niet wat er allemaal verkocht is, het werd toch als overgangs jaar gezien ?
Of vrancken de juiste is laat ik in het midden maar kijk ook eens naar boven voorzitter etc ..
Ok, dat ze gewoon terug meestrijden voor PO1 maar het is soms echt wel bedroevend.

Ambitie werd uitgesproken voor de start van de competitie: ver raken in de beker, Europees overwinteren en po 1 halen.
2/3 zijn voorlopig gehaald maar op welke manier?
Er is 12 miljoen uitgegeven, de excuses zijn echt wel op.

Ambitie werd uitgesproken voor de start van de competitie: ver raken in de beker, Europees overwinteren en po 1 halen.
2/3 zijn voorlopig gehaald maar op welke manier?
Er is 12 miljoen uitgegeven, de excuses zijn echt wel op.
Maar realistisch gezien is po1 het hoogst haalbare. Als je ziet sinds de titel wat zooitje er ze van gemaakt hebben .... gent had alles om een vaste topclub te worden .. stadion...supporters..cl budget ..

Maar realistisch gezien is po1 het hoogst haalbare. Als je ziet sinds de titel wat zooitje er ze van gemaakt hebben .... gent had alles om een vaste topclub te worden .. stadion...supporters..cl budget ..
We halen al jaren po 1 niet, dus die ambitie was/is niet realistisch.
We staan nog steeds 5e, echt geen idee hoe.
Binnen 2 maanden staan we rond plek 8 waar we momenteel thuis horen.

We halen al jaren po 1 niet, dus die ambitie was/is niet realistisch.
We staan nog steeds 5e, echt geen idee hoe.
Binnen 2 maanden staan we rond plek 8 waar we momenteel thuis horen.
Ik denk dat vooral het niet halen de voorbije jaren een grotere schande was.

Momenteel kan iedereen in po1 als je eens 9 op 9 haalt precies.

Nu hebben ze zich keihard in hun eigen voet geschoten en moeten ze tegen Real Betis aan de slag, veel kans dat ze er dus niet meer bij gaan zijn.

Ik moet zeggen, de pre-assist en assist waren wel lekker. Maar hoe Brown daar "verdedigde" is echt wel erbarmelijk. Zelfs Mechele in zijn gloriedagen was zo slecht niet.

Twas niet ironisch genoeg? Kheb dezelfde mening als jou hoor. Bij ons voetballen ze gewoon tijdens de werkuren op 2de kerst.
Idd, voor het zoveelste jaar op rij moet ik echt verlof opnemen om naar Club te gaan.
Niet dat ik dat niet met plezier doe, en mensen die in ploegen of weekends werken komen dat uiteraard wekelijks tegen.

Maar idd dat doen alsof dit een weekend dag is en "iedereen" thuis is, is redelijk belachelijk.

Terug
Bovenaan