Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is 2de kerst en je weet toch dat 27/12 3de kerst is? Dat is toch vakantie voor iedereenPositie Vrancken wordt echt wel onhoudbaar.
Tegen een amateur club uit Noord-Ierland in een Europese Micky Mouse competitie.
Schaamtelijk!
Mij zien ze donderdag 26/12 niet.
Competitiematch om 20u45, wie vind zo een zaken uit…

Ok, dat ze gewoon terug meestrijden voor PO1 maar het is soms echt wel bedroevend.Vorige week podcast van gent beluisterd, en echt wel redelijk fanatieke maar realistische mensen. Vergeet niet wat er allemaal verkocht is, het werd toch als overgangs jaar gezien ?
Of vrancken de juiste is laat ik in het midden maar kijk ook eens naar boven voorzitter etc ..
Voor iedereen? Dus voor mij ook dan?Dat is 2de kerst en je weet toch dat 27/12 3de kerst is? Dat is toch vakantie voor iedereen![]()
Ambitie werd uitgesproken voor de start van de competitie: ver raken in de beker, Europees overwinteren en po 1 halen.Vorige week podcast van gent beluisterd, en echt wel redelijk fanatieke maar realistische mensen. Vergeet niet wat er allemaal verkocht is, het werd toch als overgangs jaar gezien ?
Of vrancken de juiste is laat ik in het midden maar kijk ook eens naar boven voorzitter etc ..
Twas niet ironisch genoeg? Kheb dezelfde mening als jou hoor. Bij ons voetballen ze gewoon tijdens de werkuren op 2de kerst.Voor iedereen? Dus voor mij ook dan?
Nutteloze reactie en de “smiley” is niet nodig.
20u45 is te laat voor een voetbalmatch tijdens de week.
Maar realistisch gezien is po1 het hoogst haalbare. Als je ziet sinds de titel wat zooitje er ze van gemaakt hebben .... gent had alles om een vaste topclub te worden .. stadion...supporters..cl budget ..Ambitie werd uitgesproken voor de start van de competitie: ver raken in de beker, Europees overwinteren en po 1 halen.
2/3 zijn voorlopig gehaald maar op welke manier?
Er is 12 miljoen uitgegeven, de excuses zijn echt wel op.
We halen al jaren po 1 niet, dus die ambitie was/is niet realistisch.Maar realistisch gezien is po1 het hoogst haalbare. Als je ziet sinds de titel wat zooitje er ze van gemaakt hebben .... gent had alles om een vaste topclub te worden .. stadion...supporters..cl budget ..
Mijn excusesTwas niet ironisch genoeg? Kheb dezelfde mening als jou hoor. Bij ons voetballen ze gewoon tijdens de werkuren op 2de kerst.

Ik denk dat vooral het niet halen de voorbije jaren een grotere schande was.We halen al jaren po 1 niet, dus die ambitie was/is niet realistisch.
We staan nog steeds 5e, echt geen idee hoe.
Binnen 2 maanden staan we rond plek 8 waar we momenteel thuis horen.
Bij ons gaan er nu net veel op verplaatsing. Vele maten van mij hebben verlof tussen kerst en nieuw. Ik zal er niet bij zijn.Mij zien ze donderdag 26/12 niet.
Competitiematch om 20u45, wie vind zo een zaken uit…
Idd, voor het zoveelste jaar op rij moet ik echt verlof opnemen om naar Club te gaan.Twas niet ironisch genoeg? Kheb dezelfde mening als jou hoor. Bij ons voetballen ze gewoon tijdens de werkuren op 2de kerst.