Twitch-stream speelt automatisch af op Frontpage

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Sinds vandaag? staat er een -nogal vrij grote- stream van Twitch op de frontpage. Die laadt automatisch. Ik weet niet of dit een test is of niet, maar ik vind het nogal 'in your face'. Ook het feit dat die stream automatisch begint te spelen is nogal vervelend. Gelukkig staat het geluid wel uit.
 
Sinds vandaag? staat er een -nogal vrij grote- stream van Twitch op de frontpage. Die laadt automatisch. Ik weet niet of dit een test is of niet, maar ik vind het nogal 'in your face'. Ook het feit dat die stream automatisch begint te spelen is nogal vervelend. Gelukkig staat het geluid wel uit.
En @tgc_9012:
Dit is niet de eerste keer, neen.
Vaak bij events of speciale gelegenheden halen we de stream feature naar boven. Zo hebben we dat gisterenavond ook gedaan voor het tetr.io toernooi en in het verleden nog wel een aantal keren.

Dit is nu i.h.k.v. een 12-uren stream en zal van zodra het gedaan is (21u) terug uitgezet worden. Zal zeker niet blijven staan.
Het gaat wel af en toe nog eens terugkomen, maar dan bijna altijd 's avonds.
 
En @tgc_9012:
Dit is niet de eerste keer, neen.
Vaak bij events of speciale gelegenheden halen we de stream feature naar boven. Zo hebben we dat gisterenavond ook gedaan voor het tetr.io toernooi en in het verdelen nog wel een aantal keren.

Dit is nu i.h.k.v. een 12-uren stream en zal van zodra het gedaan is (21u) terug uitgezet worden. Zal zeker niet blijven staan.
Het gaat wel af en toe nog eens terugkomen, maar dan bijna altijd 's avonds.
Moet dit dan ook niet eerder gebeuren op de BeyondGaming twitch pagina ? ;)
 
Moet dit dan ook niet eerder gebeuren op de BeyondGaming twitch pagina ? ;)
Zoals je al wel gezien hebt, is dat 9/10 ook het geval :)
Maar aangezien deze 12-uren er gekomen zijn vanuit iets uit mijn Twitch (waar toevallig ook veel mensen van deze community aanwezig zijn), werd dit niet van daaruit gestreamed.
 
Normaal gezien zou het niet meer op de frontpage staan.
Onder de druk van deze positieve boodschappen toch bezweken :)
 
Hier staat het geluid standaard uit, dat scheelt natuurlijk wel. Geen idee aan wat dat kan liggen.
 
@Booka Shade

Zeker niet persoonlijk naar u he! Ik ben zeker dat er enorm veel tijd kruipt in deze twitch streams.
Ik ben alleen niet mee met heel het twitch gebeuren en dat nam meer dan mijn halve scherm in :)
 
Normaal gezien zou het niet meer op de frontpage staan.
Onder de druk van deze positieve boodschappen toch bezweken :)
Op zich ook niets tegen het initiatief, maar het was gewoon echt BAM, in your face. Mocht het nu onderdeel geweest zijn van de banner waar er om de zoveel tijd een ander artikel getoond wordt en zonder autoplay, geen enkel probleem ermee.

Het deed me ook terug denken aan de donkere Gunktijden op 9L toen we toch ook een tijd overspoeld werden met van die automatisch afspelende reclame.
 
Terug
Bovenaan