Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gisteren was die echt heel goed naast Xhaka en met Le Fée voor hem. En dit tegen een middenveld met Guimaraes, Tonali,..Sadiki heeft nu al de interesse van ManU & Chelsea
![]()
Transfer rumors, news: Chelsea, Man United pushing to sign Sadiki
Sunderland midfielder Noah Sadiki is generating interest from top Premier League clubs. Transfer Talk has the latest news and rumors.www.espn.co.uk
Gaat toch snel voor hem zo
Als Chelsea hem koopt kan een andere club misschien een van die 100+ miljoen middenvelders van Chelsea met korting aanschaffen.Sadiki heeft nu al de interesse van ManU & Chelsea
![]()
Sunderland midfielder Noah Sadiki is generating interest from top Premier League clubs. Transfer Talk has the latest news and rumors.www.espn.co.uk

De nieuwe KanteSadiki heeft nu al de interesse van ManU & Chelsea
![]()
Tomiyasu zou bij Ajax gaan tekenen. Een contract tot het einde van het seizoen met een optie tot verlenging (denk ik). Als hij nog fit kan worden is dit wel een aanwinst. Een gokje waard.
Is vandaag medisch gekeurd. Hij krijgt een prestatiecontract, dus daar kan ik wel mee leven.Nuttige speler, maar zowat altijd geblesseerd. Moet ge chance mee hebben.
Ik denk dat die bij Arsenal nooit 3 matchen achter elkaar heeft gespeeld, er was altijd wel iets.

Jullie hebben inderdaad niet zo veel wingers meer![]()
Antoine Semenyo transfer news: Chelsea make enquiry for Bournemouth forward amid interest from Liverpool, Man Utd and Man City
Chelsea join Man Utd, Man City and Liverpool in the chase for Bournemouths Antoine Semenyo; the Blues are looking at the conditions of a possible deal; Tottenham had also been interested in the 25-year-old but have pulled out; Semenyo has scored in his last two gameswww.skysports.com
Ik ruil hem meteen voor Garnacho, hell ze krijgen Gittens erbijJullie hebben inderdaad niet zo veel wingers meer

We kunnen al een tribune vullen met miskopenJullie hebben inderdaad niet zo veel wingers meer
Heeft een cap voor de RD. Is duidelijk dat die een heel goede manager heeft imo.Uitleenbeurt Norman Bassette aan Reims is stopgezet, en hij wordt nu uitgeleend aan Duitse 2e klasse Kaiserslautern met optie tot aankoop op het einde van het jaar.
Ik snap echt niet hoe zo'n clubs werken en wat het nut is van zo'n transfers. Heeft zowel bij Reims (Franse 2e klasse) als bij Coventry (Engelse 2e klasse) weinig tot niets klaargespeeld. Bij beide clubs 1 goal om de 500 minuten. Zijn meest productieve periode was bij KV Mechelen waar hij 5 goals scoorde! Much wow.
Denken die Duitsers nu dat hij bij hen wel een meerwaarde gaat brengen? Dat die daar plots wél gaat openbloeien? Als dat puur is om de wisselmogelijkheden te vergroten, pak dan toch gewoon een jonge Duitser uit uw eigen jeugdopleiding en geef die wat kansen. Veel goedkoper, veel toekomstgerichter, en 't is nu niet dat je veel aan kwaliteit moet inboeten op dat niveau.
Dit vind ik toch een heel negatieve lezing.Uitleenbeurt Norman Bassette aan Reims is stopgezet, en hij wordt nu uitgeleend aan Duitse 2e klasse Kaiserslautern met optie tot aankoop op het einde van het jaar.
Ik snap echt niet hoe zo'n clubs werken en wat het nut is van zo'n transfers. Heeft zowel bij Reims (Franse 2e klasse) als bij Coventry (Engelse 2e klasse) weinig tot niets klaargespeeld. Bij beide clubs 1 goal om de 500 minuten. Zijn meest productieve periode was bij KV Mechelen waar hij 5 goals scoorde! Much wow.
Denken die Duitsers nu dat hij bij hen wel een meerwaarde gaat brengen? Dat die daar plots wél gaat openbloeien? Als dat puur is om de wisselmogelijkheden te vergroten, pak dan toch gewoon een jonge Duitser uit uw eigen jeugdopleiding en geef die wat kansen. Veel goedkoper, veel toekomstgerichter, en 't is nu niet dat je veel aan kwaliteit moet inboeten op dat niveau.
Dit vind ik toch een heel negatieve lezing.
Disclaimer: ik heb geen enkele match gezien bij Coventry of Reims, maar gij ook niet, Marsu ook niet lijkt me, dus ik ga me ook baseren op statistieken en context.
Feit dat die zoveel minuten heeft gemaakt als (regelmatig) basisspeler bij Coventry (onder de grote Frank Lampard) vind ik al veelzeggend. Toch een fysiek niet te onderschatten competitie. Daarnaast is een centrumspits natuurlijk ook sterk afhankelijk van de aanvoer en de rol die hij krijgt. Ik bedoel het hier niet als dooddoener, maar aangezien ik geen match gezien heb, vraag ik me af hoe hij gebruikt werd in de wedstrijden. Werd hij ingezet naar zijn kwaliteiten of niet?
Tot slot klopt uw statistiek van 1goal per 500minuten niet. Met de twee assists erbij zitten we aan een goalcontribution per 195minuten. Niet schitterend, maar puur face value vind ik dat ook geen ramp. Er zijn slechtere statistieken te vinden dichter bij huis.
Conclusie: het zal voordelig zijn voor Coventry om de leenbeurt te doen, al dan niet om loon uit te sparen, of omdat ze toch geloven in de kwaliteiten. Franse 2de klasse lijkt me ook wel echt ruk om te zitten, misschien dat de nieuwe omgeving in Kaiserslauteren een nieuwe input kan geven. Het is nog altijd een betrekkelijk jonge speler die nog altijd kan verbeteren.
Zal nooit een wereldspits worden, maar nu zeggen dat hij er nergens iet van bakt, goh... Daarvoor moeten we kwalitatief eens naar de matchen zien.
UitstekendProbleem met uw posts is dat ik vaak niet weet of ge serieus bezig zijt of niet. Nu ook. De grote Frank Lampard, "zoveel" speelminuten, de beoordelingscriteria gaan uitbreiden om de statistieken te verzachten,... Gelet op jouw andere posts weet ik niet of je cynisch of serieus probeert te doen.
- "zoveel" speelminuten. 1100 minuten bij Coventry lijkt veel, maar als je in gedachten neemt dat er 46 competitiewedstrijden + verscheidene bekerwedstrijden zijn, verandert dat de zaak wel. Er zijn 19 veldspelers in Coventry met meer speelminuten en amper 5 veldspelers met minder speelminuten op dat ganse seizoen. Hij is dus effectief een van de minst gebruikte spelers bij hen.
- Geen idee waarom je mijn statistiek van 1 goal per 500 minuten bij Coventry en Reims gaat tegenspreken door het uit te breiden naar assists en een assist uit de periode bij KV Mechelen gaat meetellen. Beetje apart. 2 competitiegoals bij Coventry in 904 minuten en 1 bij Reims in 431 minuut, in de afgelopen 2 seizoenen. Gemiddelde van 445 minuten wat doelpunten in de competitie betreft, ik hoop dat die dichterlijke vrijheid me vergeven wordt.
Waarom je conclusie over Coventry gaat, snap ik ook niet goed. Ik kaart de transferpolitiek van Kaiserslautern aan. Uiteraard is Coventry blij om die kerel uit te lenen, spaart hun geld uit. Mijn punt was dus, waarom geeft Kaiserslautern geld uit aan een kerel die zich nergens heeft bewezen of doorgezet, ipv jongeren uit eigen jeugdopleiding een kans te geven. Ik zou denken dat uitgerekend een Genkie, met hun goede jeugdopleiding en politiek om jeugdspelers kansen te geven, begrip zou hebben voor die stelling. Mijn post was eigenlijk ook geen aanval op Bassette of dat hij er nergens iets van bakt of dat hij nooit zal verbeteren of wat dan ook. Enkel dat dit weer een voorbeeld is van voetbalclubs die financieel onzorgvuldig omspringen met hun geld en te weinig aandacht aan eigen jeugd geven.