gamer5
Well-known member
150m voor Isak terwijl je pas Ekitike hebt gehaald voor ook al 90m. Ik blijf het waanzin vinden.
Openda blijkbaar naar Juventus voor 40m hoor ik net. 50m zelfs lees ik dan weer.
3 aanvallers vervangen door 2. Het zijn er 2 dure, maar dat is nu toch niet zo vreemd..
Typische United transfer.
De gekke middelmatige keeper wiens topseizoen al lang voorbij is. Beter nog, net een veel minder goed seizoen gedraaid en flatert meer dan ooit. Een head case aantrekken in de high pressure cooker van United.
Echt, haal je toch gewoon een nuchtere bonkige keeper. Desnoods een talent dat wat moet gepolijst worden genre Lammens inderdaad. Nu ga je weer zo een briesende stier in doel zetten die ongetwijfeld snel een flater slaat en dan is het weer ene mentaal wrak instant.
En dikke som, dik loon voor weer amper return. En met een voorlopig belabberd middenveld laat je terwijl Paqueta onder je neus gestolen worden voor een peulschil.
Ze kunnen wel niet anders bij united. Blijft een goede keeper en alles wat ze daar nu hebben rondlopen is verbrand. Je mag er alleen geen 50m voor betalen en die weer 300k per week geven.