Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Vermeeren naar Marseille. Huur + aankoopoptie.
Hopelijk kan hij zich daar doorzetten. Na 1 jaar doorgestuurd bij Atletico, na 1 jaar doorgestuurd bij Leipzig … als dit na 1 jaar ook mislukt, wat blijft er dan nog over? Een terugkeer naar België/Nederland, of gaan voetballen in de kelder van één van de grotere competities?

Met de blessure van Delap zou Chelsea nu achter Harder van Sporting zitten, zeer vreemde shizzle allemaal. Ken die gast niet echt maar wat ik ervan lees is toch niet meteen PL-materiaal.

Paqueta mss rond met villa voor 47m?
Ken die gast niet genoeg...
Iemand?
Zeer goede speler. Metronoom bij West Ham die anderhalf seizoen belabberd voetbalde omdat hij een procedure boven het hoofd hing ivm mogelijke gokfraude maar hij is volledig vrij gesproken. Samen met Bowen de beste bij de Hammers

Met de blessure van Delap zou Chelsea nu achter Harder van Sporting zitten, zeer vreemde shizzle allemaal. Ken die gast niet echt maar wat ik ervan lees is toch niet meteen PL-materiaal.
Ze willen geen uitleenbeurt voor Jackson, maar definitieve aankoop.
Eigenlijk hebben ze gelijk. Denk dat daar de kink zit voor Chelsea en Bayern.

met dat snel handelen en andere spits kopen

United zou een akkoord hebben Martinez. Dus de vraag is of ze Lammens nog gaan halen of toch voor Martinez gaan.

Bayern zou nu ook met Lookman bezig zijn.. Al is een bod van van 45 plus door een andere partij al afgewezen geweest. Kans is klein dat lenen er door komt. Speler zou wel apart trainen..in afwachting van..

Merci Liverpool

Nicolas Jackson is a possibility for Newcastle United as a replacement for Alexander Isak.
(Jacob Steinberg)

150m voor Isak terwijl je pas Ekitike hebt gehaald voor ook al 90m. Ik blijf het waanzin vinden.

Openda blijkbaar naar Juventus voor 40m hoor ik net. 50m zelfs lees ik dan weer.

United zou een akkoord hebben Martinez. Dus de vraag is of ze Lammens nog gaan halen of toch voor Martinez gaan.
Typische United transfer.

De gekke middelmatige keeper wiens topseizoen al lang voorbij is. Beter nog, net een veel minder goed seizoen gedraaid en flatert meer dan ooit. Een head case aantrekken in de high pressure cooker van United.

Echt, haal je toch gewoon een nuchtere bonkige keeper. Desnoods een talent dat wat moet gepolijst worden genre Lammens inderdaad. Nu ga je weer zo een briesende stier in doel zetten die ongetwijfeld snel een flater slaat en dan is het weer ene mentaal wrak instant.

En dikke som, dik loon voor weer amper return. En met een voorlopig belabberd middenveld laat je terwijl Paqueta onder je neus gestolen worden voor een peulschil.

Terug
Bovenaan