Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

150m voor Isak terwijl je pas Ekitike hebt gehaald voor ook al 90m. Ik blijf het waanzin vinden.

Openda blijkbaar naar Juventus voor 40m hoor ik net. 50m zelfs lees ik dan weer.

3 aanvallers vervangen door 2. Het zijn er 2 dure, maar dat is nu toch niet zo vreemd..

Typische United transfer.

De gekke middelmatige keeper wiens topseizoen al lang voorbij is. Beter nog, net een veel minder goed seizoen gedraaid en flatert meer dan ooit. Een head case aantrekken in de high pressure cooker van United.

Echt, haal je toch gewoon een nuchtere bonkige keeper. Desnoods een talent dat wat moet gepolijst worden genre Lammens inderdaad. Nu ga je weer zo een briesende stier in doel zetten die ongetwijfeld snel een flater slaat en dan is het weer ene mentaal wrak instant.

En dikke som, dik loon voor weer amper return. En met een voorlopig belabberd middenveld laat je terwijl Paqueta onder je neus gestolen worden voor een peulschil.

Ze kunnen wel niet anders bij united. Blijft een goede keeper en alles wat ze daar nu hebben rondlopen is verbrand. Je mag er alleen geen 50m voor betalen en die weer 300k per week geven.

150m voor Isak terwijl je pas Ekitike hebt gehaald voor ook al 90m. Ik blijf het waanzin vinden.

Openda blijkbaar naar Juventus voor 40m hoor ik net. 50m zelfs lees ik dan weer.
Net spend van de laatste 10 jaar:

1756715857266.png

Ederson voor 14 miljoen Fenerbahce en Donnarumma voor 25 miljoen naar City
Goed voor Ederson, en ook al is Donnarumma een topkeeper, vind ik het een rare transfer in het plaatje van het Pep-voetbal.

Sunderland akkoord met Ajax voor 20 + 5 miljoen aan bonussen voor Brobbey. Dat is een prima bedrag na zo'n dramatisch seizoen. Ook de speler is zelf al rond met Sunderland. Nu hopen dat alles tegen de deadline rond gaat komen en dat wij nog een spits kunnen binnenhalen, want de tijd dringt ook serieus Voor de Nederlandse deadline.

Sunderland akkoord met Ajax voor 20 + 5 miljoen aan bonussen voor Brobbey. Dat is een prima bedrag na zo'n dramatisch seizoen. Ook de speler is zelf al rond met Sunderland. Nu hopen dat alles tegen de deadline rond gaat komen en dat wij nog een spits kunnen binnenhalen, want de tijd dringt ook serieus Voor de Nederlandse deadline.
Miljaar, in de taxi yeeten voor dat bedrag.

3 aanvallers vervangen door 2. Het zijn er 2 dure, maar dat is nu toch niet zo vreemd..

Net spend van de laatste 10 jaar:

Goed voor Ederson, en ook al is Donnarumma een topkeeper, vind ik het een rare transfer in het plaatje van het Pep-voetbal.
Het gaat er mij niet om dat je spelers vervangt en al helemaal niet om de net spend of zo, maar dat je gewoon twee diepe spitsen aantrekt voor torenhoge bedragen. Dat slaat nergens op. Tenzij Slot natuurlijk van zin is om van formatie te veranderen naar een 4222 met Wirtz/Salah als buitenspelers, maar dan doe je Wirtz op zijn beurt weer wat te kort. Al is dat in praktijk nog minder erg dan twee diepe spitsen aantrekken voor één positie.

Mochten ze nu Rodrygo hebben aangetrokken voor 150m had je mij hier niet (kritisch) gehoord hoor. Maar Ekitike én Isak samen voor om en bij de 240m? Da's toch gewoon gekkenwerk.

aha nu snap ik uw eerdere post :D

edit : Wissa dan toch naar Newcastle, dan gaan die vermoedelijk niet voor Jackson? en Sancho op loan naar Villa.

Nu nog snel Dolberg kapen van Celtic!!!

Ik vraag me af waar ze naar door willen schakelen. Tegen de tijd dat het niet gaat lukken, gaat de deadline voorbij zijn.

Typische United transfer.

De gekke middelmatige keeper wiens topseizoen al lang voorbij is. Beter nog, net een veel minder goed seizoen gedraaid en flatert meer dan ooit. Een head case aantrekken in de high pressure cooker van United.

Echt, haal je toch gewoon een nuchtere bonkige keeper. Desnoods een talent dat wat moet gepolijst worden genre Lammens inderdaad. Nu ga je weer zo een briesende stier in doel zetten die ongetwijfeld snel een flater slaat en dan is het weer ene mentaal wrak instant.

En dikke som, dik loon voor weer amper return. En met een voorlopig belabberd middenveld laat je terwijl Paqueta onder je neus gestolen worden voor een peulschil.

Is een personage inderdaad, maar wel top 3 beste keepers ter wereld.
Vind het nog steeds spijtig dat die bij Arsenal is vertrokken indertijd.

Is een personage inderdaad, maar wel top 3 beste keepers ter wereld.
Vind het nog steeds spijtig dat die bij Arsenal is vertrokken indertijd.
Dat is toch geen top 3 keeper?

Courtois, Oblak, Donnarumma, Becker, Yann Sommer en ook Ederson zijn imo beter. Martinez heeft door zijn gekke stoten wat meer aandacht gekregen vooral. Arsenal had die wel beter bijgehouden ipv een lange lijn van vliegenvangers aan te stellen sinds Lehmann (die eigenlijk ook een losgeslagen gek was vooral).

Hoezo komt Paris FC aan 29 miljoen om uit te geven, die zijn net gepromoveerd en die hebben al 50 miljoen uitgegeven :crazy:

Wel sneu dat Saint Etienne het gewoon afwijst, Stassin is te goed voor Ligue 2.
Zijn in handen van Bernard Arnault met een geschat vermogen van 155 miljard dollar. Zal op een miljoentje meer of minder niet aankomen :biglaugh:

Terug
Bovenaan