Vega
Well-known member
Ik begrijp de reactie van Ter Stegen eerlijk gezegd wel niet... Hij wil doodgraag op het WK staan maar wil dan niet op papier tekenen dat hij met zijn operatie 4 maanden niet kan spelen... Met welk doel? Nu niet dat hij door deze houding opeens over 2 maanden wel speelklaar zal zijn, stel dat hij toch iets vroeger terug is, zal op deze manier Barça hem ook niet meer opstellen...Buitenland of La Liga, maar de soap bij Barcelona gaat weer verder..
Ter Stegen weigert blijkbaar een papier te tekenen dat hij 4 maand uit zou zijn, waardoor Barcelona zijn "vrijgekomen" salaris niet kan gebruiken om Rashford en Joan Garcia niet/moeilijker ingeschreven kunnen raken. Hij ligt wel nog onder contract tot 2028, dus ze zijn er nog niet onmiddellijk van af bij Barcelona.
Nu snap je toch beter dat Nico Williams afhaakte omdat Barcelona niet kon garanderen dat hij effectief ingeschreven zou raken..
Zonde, ik had gehoopt dat hij andere oorden zou opzoeken, als de liefde (blijkbaar) over is, dan zoek je toch gewoon een andere plek waar je wel kan spelen en wel gewaardeerd wordt? Ik vermoed zelfs dat Barça geen probleem zou maken om zijn transfersom spotgoedkoop te zetten met dat hij een zwaar loon heeft dat moet meegerekend worden.
na dat WK is Ter Stegen ook 35 dus no way dat ze hem gaan gebruiken voor het EK.