Is dat een backup van Cucu of eerder LCB ?Akkoord tss ajax en cfc voor Hato. 35.5 mil £ + bonussen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een backup van Cucu of eerder LCB ?Akkoord tss ajax en cfc voor Hato. 35.5 mil £ + bonussen.
Is oorspronkelijk wel een centrale verdediger, maar onder Farioli vaak op links gespeeld.Is dat een backup van Cucu of eerder LCB ?
Geen idee. Ik volg gn eredivisie...Is dat een backup van Cucu of eerder LCB ?
Niemand wilt dat loon betalen.
Dat etiket van partyboy na die treble zal ook wel spelen. Zou als voetballer toch beter moeten weten.Niemand wilt dat loon betalen.
Kom, ge moogt toch wel vieren na een treble. Het is toch puur zijn prestaties. Die is eigenlijk altijd al wat te weinig geweest voor City, buiten een goed jaar.Dat etiket van partyboy na die treble zal ook wel spelen. Zou als voetballer toch beter moeten weten.
Ja ok... Ma persoonlijk vond ik wel. Dat die lekker hard ging.. Iets te om gezond te zijn..(mea culpa media driven info uiteraard)Kom, ge moogt toch wel vieren na een treble. Het is toch puur zijn prestaties. Die is eigenlijk altijd al wat te weinig geweest voor City, buiten een goed jaar.
Goh, die mannen in Engeland spelen van augustus tot mei elke week 2 matchen, continu rondtrekken, geen kerst/nieuwjaar,..Ja ok... Ma persoonlijk vond ik wel. Dat die lekker hard ging.. Iets te om gezond te zijn..(mea culpa media driven info uiteraard)
Beginnen wel een leuke kern te hebben. Toch veel spelers waar ik naar uit kijk.Gloukh eindelijk rond. Ben zeer benieuwd naar hem.
Ouazane gaat ook weer tekenen bij Ajax nadat Real Madrid hem zonder duidelijke reden heeft afgekeurd. Dit zou één van de grootste talenten van de toekomst moeten zijn, dus ben wel blij met een contract van 3 jaar (is het maximale). Hopelijk breekt hij door.
Gaat wel nog wat bij moeten en vertrekken, dus ik zie nog altijd geen ploeg dat mee kan doen voor het kampioenschap.Beginnen wel een leuke kern te hebben. Toch veel spelers waar ik naar uit kijk.
Vermoedelijk lichte hartafwijking of iets dergelijks lees ik hier en daar en dat maakt wel steek, daar knappen ze zwaar op af in Italië en Spanje.Gloukh eindelijk rond. Ben zeer benieuwd naar hem.
Ouazane gaat ook weer tekenen bij Ajax nadat Real Madrid hem zonder duidelijke reden heeft afgekeurd. Dit zou één van de grootste talenten van de toekomst moeten zijn, dus ben wel blij met een contract van 3 jaar (is het maximale). Hopelijk breekt hij door.
Vreselijk dat United daar nooit op is gesprongen. Fenomenale speler geweest, altijd. Harde werker, tweevoetig, belachelijk schot en komt bovendrijven tijdens goede én slechte seizoenen. Ik zou hem zelfs nu nog durven halen.Son gaat naar de MLS. Zo'n speler waar je niet tegen kunt zijn. Een groot gemis voor Spurs.
Hato officieel naar CFC