Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Kom, ge moogt toch wel vieren na een treble. Het is toch puur zijn prestaties. Die is eigenlijk altijd al wat te weinig geweest voor City, buiten een goed jaar.
Ja ok... Ma persoonlijk vond ik wel. Dat die lekker hard ging.. Iets te om gezond te zijn..(mea culpa media driven info uiteraard)

Ja ok... Ma persoonlijk vond ik wel. Dat die lekker hard ging.. Iets te om gezond te zijn..(mea culpa media driven info uiteraard)
Goh, die mannen in Engeland spelen van augustus tot mei elke week 2 matchen, continu rondtrekken, geen kerst/nieuwjaar,..
Als ge dan de treble wint en de riem der eens niet (heel) stevig afmag voor een week, wanneer dan wel? Moest hij nu elke ochtend straalbezopen afkomen tot daar aan toe, maar zijn feestweek gunde ik hem toch tbh.

Gloukh eindelijk rond. Ben zeer benieuwd naar hem.

Ouazane gaat ook weer tekenen bij Ajax nadat Real Madrid hem zonder duidelijke reden heeft afgekeurd. Dit zou één van de grootste talenten van de toekomst moeten zijn, dus ben wel blij met een contract van 3 jaar (is het maximale). Hopelijk breekt hij door.

Ouazane gaat ook weer tekenen bij Ajax nadat Real Madrid hem zonder duidelijke reden heeft afgekeurd. Dit zou één van de grootste talenten van de toekomst moeten zijn, dus ben wel blij met een contract van 3 jaar (is het maximale). Hopelijk breekt hij door.
Beginnen wel een leuke kern te hebben. Toch veel spelers waar ik naar uit kijk.

Vermoedelijk lichte hartafwijking of iets dergelijks lees ik hier en daar en dat maakt wel steek, daar knappen ze zwaar op af in Italië en Spanje.

Son gaat naar de MLS. Zo'n speler waar je niet tegen kunt zijn. Een groot gemis voor Spurs.
Vreselijk dat United daar nooit op is gesprongen. Fenomenale speler geweest, altijd. Harde werker, tweevoetig, belachelijk schot en komt bovendrijven tijdens goede én slechte seizoenen. Ik zou hem zelfs nu nog durven halen.

Volgens fabrizio romano zou Broja gisteren medisch goedgekeurd zijn (wat een wonder is 😅) en maakt een permanente transfer naar Burnley.

Buitenland of La Liga, maar de soap bij Barcelona gaat weer verder..
Ter Stegen weigert blijkbaar een papier te tekenen dat hij 4 maand uit zou zijn, waardoor Barcelona zijn "vrijgekomen" salaris niet kan gebruiken om Rashford en Joan Garcia niet/moeilijker ingeschreven kunnen raken. Hij ligt wel nog onder contract tot 2028, dus ze zijn er nog niet onmiddellijk van af bij Barcelona.

Nu snap je toch beter dat Nico Williams afhaakte omdat Barcelona niet kon garanderen dat hij effectief ingeschreven zou raken..

Terug
Bovenaan